Bora какъв двигател?!
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Kade vidia tova ...
Добре де колега. Къде видя Bora TDI - 150 коня? Знам че има, но от 6 месеца не съм намерил такава в България? Максимума дето има и то рядко е 131 или 136 ли беше?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Typ Kraftstoff Getriebe Hubraum KW/PS Bauzeitraum
Bora 1.8 5V Turbo Benzin G5 1781 ccm 110/150 09/2000-12/2004
Bora 1.8 5V Turbo Benzin G6 1781 ccm 132/180 01/2002-02/2003
Bora 1.9 TDI 4Motion Diesel G6 1896 ccm 96/130 03/2001-10/2003
Bora 1.9 TDI 4Motion Diesel G6 1896 ccm 110/150 01/2002-10/2003
Като изключим вариянтите с VR5 мотори, такъв автомобил под 10 000 евро трудно ще намериш.
Bora 1.8 5V Turbo Benzin G5 1781 ccm 110/150 09/2000-12/2004
Bora 1.8 5V Turbo Benzin G6 1781 ccm 132/180 01/2002-02/2003
Bora 1.9 TDI 4Motion Diesel G6 1896 ccm 96/130 03/2001-10/2003
Bora 1.9 TDI 4Motion Diesel G6 1896 ccm 110/150 01/2002-10/2003
Като изключим вариянтите с VR5 мотори, такъв автомобил под 10 000 евро трудно ще намериш.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Хайде и аз да се включа. Честно казано, не знаех че има двигател 1,9 TDI 150 к.с. Ама щом фактите говорят ...
Моите впечатления са повече от Пасат /такъв карам/, и съвсем малко Бора. Според мен на Бора няма какво да търсиш с повече от 136 к.с. - достатъчно добър "самолет" е, и се съмнявам /при правилно ползване/ дали ще може някой да е по-напред на светофар. Лично според мен този дизел 150 к.с. щом е толкова рядък, няма да ти доставя само удоволствие. Също така не те съветвам за 1,8Т - ако искаш да разбереш защо, виж в http://passat-b5.ru/phpBB2/ Може и да ме опровергаят някои тук с такъв двигател, но на него проблемите му са повече от тези на 1,9 TDI, а определено не може да се похвали с по-добро вървене от дизела. 5-цилиндровите двигатели са си малко екзотика - редки, скъпи за подръжка, и претенциозни. Не се отличава с нещо повече от 1,8Т - вярно, че там има турбина, ама тя ако е пазена, и правилно ползвана, може да изкара доста.
По моите впечатления /сравнително бегли/ Голф-а е 1 идея по-тесен от Бора-та. Но пък при нея отпред проблем с мястото отпред няма - ще има при твоя ръст отзад - така че ако искаш да возиш повече от 1 човек - отиваш към Пасат /колкото и да не искаш/. Ти си решаваш, но аз определено съм за дизела /май 136 коня си е винаги с 6 скорости/ - допълнителен плюс. За 4-те задвижващи колела - отново екзотика. След като ще я ползваш основно из града, а и ще я купуваш втора ръка - по-скоро не.
Но парите са си твои, така че ти ще си решиш. Айде че много дълго стана - аз мога само да ти пожелая успех, и скоро да се похвалиш с новата придобивка !
Моите впечатления са повече от Пасат /такъв карам/, и съвсем малко Бора. Според мен на Бора няма какво да търсиш с повече от 136 к.с. - достатъчно добър "самолет" е, и се съмнявам /при правилно ползване/ дали ще може някой да е по-напред на светофар. Лично според мен този дизел 150 к.с. щом е толкова рядък, няма да ти доставя само удоволствие. Също така не те съветвам за 1,8Т - ако искаш да разбереш защо, виж в http://passat-b5.ru/phpBB2/ Може и да ме опровергаят някои тук с такъв двигател, но на него проблемите му са повече от тези на 1,9 TDI, а определено не може да се похвали с по-добро вървене от дизела. 5-цилиндровите двигатели са си малко екзотика - редки, скъпи за подръжка, и претенциозни. Не се отличава с нещо повече от 1,8Т - вярно, че там има турбина, ама тя ако е пазена, и правилно ползвана, може да изкара доста.
По моите впечатления /сравнително бегли/ Голф-а е 1 идея по-тесен от Бора-та. Но пък при нея отпред проблем с мястото отпред няма - ще има при твоя ръст отзад - така че ако искаш да возиш повече от 1 човек - отиваш към Пасат /колкото и да не искаш/. Ти си решаваш, но аз определено съм за дизела /май 136 коня си е винаги с 6 скорости/ - допълнителен плюс. За 4-те задвижващи колела - отново екзотика. След като ще я ползваш основно из града, а и ще я купуваш втора ръка - по-скоро не.
Но парите са си твои, така че ти ще си решиш. Айде че много дълго стана - аз мога само да ти пожелая успех, и скоро да се похвалиш с новата придобивка !
Последна промяна от gr_kanev на Чет 21 дек 2006 8:23, променено общо 1 път.
- drift
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
- Автомобил: Skoda Octavia TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Аз мисля че между Бора и Голф във вътрешното пространство разлика няма-те са абсолютно еднакви.Аз карам Октавия което е на същата база като тях и смея да кажа,че отзад е адски тесна и няма никаква разлика с Голф 4,въпреки че изглежда по-голяма!!Двигателите-за 2.3 съм чувал или лошо или нищо(става дума сравнен с 1.8Т),по-висок разход,по-бавен и по скъп за подръжка,единствения плюс е че има по-готин звук!! 1.9ТДИ 150к.с. Бора в БГ е мисията невъзможна,то дори имаше само една Голф 4 с този мотор и се продаваше за 19500лв.Аз имам преки впечатления от този мотор със Сеат Леон колата вървеше като луда,с 17-ки джанти и гуми 225 с 80км/ч само като му дадеш газта докрай и превърташе гуми(с 5 човека вътре).Ходихме до Вакарел и обратно за тест като под 160км/ч не е падано и средния разход по компютъра беше 8.3л/100км.
Според мен 1.8Т(което си е супер здрав двигател) или 1.9ТДИ,имай предвид че 1.8Т може да се намери много по евтино и лесно от 1.9ТДИ 150к.с.
Това е от мен.Успех със задачата!!
Според мен 1.8Т(което си е супер здрав двигател) или 1.9ТДИ,имай предвид че 1.8Т може да се намери много по евтино и лесно от 1.9ТДИ 150к.с.
Това е от мен.Успех със задачата!!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата ме изпревари с това, че Голф и Бора са едно към едно като вътрешно пространство и интериор, което и да вземеш няма да сгрешиш. Бих заложил на Голфа пред Бората, по-добре изглежда по-лесно може да намериш с такъв мотор какъвто търсиш.
Лично бих препоръчал 1.8Т, карам почти всеки ден едно Толедо (то е на същата платформа като Голф4/Ауди А3/ Бора, дори таблото е като на А3) и съм много доволен от колицата, като пространство и комфорт е перфектна и с 1.6 мотора ми дава 9литра на градско. Отред е достатъчно просторна, което не може да се каже за отзат, като се опъне седалката остава съвсем малко място.
Лично бих препоръчал 1.8Т, карам почти всеки ден едно Толедо (то е на същата платформа като Голф4/Ауди А3/ Бора, дори таблото е като на А3) и съм много доволен от колицата, като пространство и комфорт е перфектна и с 1.6 мотора ми дава 9литра на градско. Отред е достатъчно просторна, което не може да се каже за отзат, като се опъне седалката остава съвсем малко място.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
GodLike написа:Аз от близо 1 месец съм с Бората и засега виждам известни затруднения при паркиране на невъзможни места. Слизам от Г3 и тоя багажник отзад на Бората го чувствам като ремарке
Че какво и има. нали имаш огледала от 2 те страни. Паркираш я като камион само на огледала.
Плюс това задника и не е висок като на Алфата.
Да те запиша ли за курс по кормуване - пардон по паркиране

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:абе колега ,направо се огледаи и за сеатЛЕОНтди150.базата е на г4 поне сеата се среща пове4е с трите 4ервени букви
И изглежда по-добре, на мен не ми харесва, че има по меко настроена ходова част и се клати доста по при резки маневри, но за сметка на това возията е приятна.
При новия модел пък е обратното окачването е по-стегнато от това на Голф5

Ако изпадне някоя читава Октавия също е вариант, старата много ми допада и я има с почти всички варианти на 1.9Тди и 1.8Т
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
kris11 написа:GodLike написа:Аз от близо 1 месец съм с Бората и засега виждам известни затруднения при паркиране на невъзможни места. Слизам от Г3 и тоя багажник отзад на Бората го чувствам като ремарке
Че какво и има. нали имаш огледала от 2 те страни. Паркираш я като камион само на огледала.
Плюс това задника и не е висок като на Алфата.
Да те запиша ли за курс по кормуване - пардон по паркиране
Ще съм ти много благодарен

ot 3 godini karam bora 2.3 V5 i ne sam imal problemi s dvigatel i kakvoto i da bilo po neq ne znam kade chuhte loshi neshta za toq tip dvigatel... naistina gori 12-13 gradsko no za smetka na tova varvi mnogo
za 3 godini sam smenil sharnir i nqkolko tampona no ne viqrvam da ima kola na koqto za toq srok da ne i stane sushtoto
taka che spored men tova za loshite neshta sa sluhove
za 3 godini sam smenil sharnir i nqkolko tampona no ne viqrvam da ima kola na koqto za toq srok da ne i stane sushtoto
taka che spored men tova za loshite neshta sa sluhove
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 62 госта