


Ланчия Либра
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ланчия Либра
На либра и се трошат пепелниците копчетата на ел.стъклата и като цяло интериорните пластмаси. Голям проблем имат със стабилизиращите щанги. Там е толкова глупаво измислено че няма на къде повече. Тампона на торсиона има втулка която яде самата щанга и оправия няма. Дори и със нов тампон пак хлопа зверски оправията е нова за 500лв.
Re: Ланчия Либра
nokiangage написа:radi_nrj написа:Иначе виж варианта за Пасат B4 1,9 TDI също заслужава голямо внимание.
+1
avanto написа:По темата с неработещите екстри мога да кажа, че са само митове и легенди.
Да, те затова 2000-ната година са под 2000 лева, 'щото им работи всичко ...
Некоректи сравнения, защо - като се говори за VW се взима по внимание средния ценови сегмент, ето и Пасат за до 3000 http://www.cars.bg/u696663, ама тоя не го включваме в статистиката щото тия Пасати са от 5-6000 нагора, а Либрата е 2000.Ето и едно Голфче http://www.cars.bg/u726329 и да добавим ултра, мега скъпия вариант на Голф4 *дизел с климатик - http://www.cars.bg/u716862
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ланчия Либра
Не може да се сравни удобството на Ланчия с дървото Б4 . JTD мотора е страхотен и безпорблемен.Италианците правят хубави двигатели.
Ех как ми липсва едно 2л моторче само 8 клапана от ZAR 167 на кораба. Хем 8 клапана ,хем само някакви си 147 коня с катализатор. да ама мотор с верига. Такъв продадох на 409ХХХ км по километраж / сложете поне още 100 000км отгоре / без да е сменяна веригата / само 2 обтягания. над 160 км/ч лапаше олиото. Под 160 не. Единсвения автомобил на който спрян/ пуснат климатроник няма разлика в поведението на двигателя.
Ех как ми липсва едно 2л моторче само 8 клапана от ZAR 167 на кораба. Хем 8 клапана ,хем само някакви си 147 коня с катализатор. да ама мотор с верига. Такъв продадох на 409ХХХ км по километраж / сложете поне още 100 000км отгоре / без да е сменяна веригата / само 2 обтягания. над 160 км/ч лапаше олиото. Под 160 не. Единсвения автомобил на който спрян/ пуснат климатроник няма разлика в поведението на двигателя.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Ланчия Либра
пасат б4 нещо не ми харесва външния вид за двигателя 1.9тди ми е ясно знам за какво става въпрос голф 3 ми харесват но някъкси не ми се дават 3000+ за голф 3 нешо нереално ми се струва но читавите започват от тези цени незнам пред голяма дилема съм другият ми вариант е гас но проблема ми е че ас карам предимно градско 1 път в седмицата да изляза извън градско за около 50 км пък гаста си лапка пове4е градско
Re: Ланчия Либра
lucata написа:пасат б4 нещо не ми харесва външния вид за двигателя 1.9тди ми е ясно знам за какво става въпрос голф 3 ми харесват но някъкси не ми се дават 3000+ за голф 3 нешо нереално ми се струва но читавите започват от тези цени незнам пред голяма дилема съм другият ми вариант е гас но проблема ми е че ас карам предимно градско 1 път в седмицата да изляза извън градско за около 50 км пък гаста си лапка пове4е градско
Колега писах ти Л.С за Вектра Б,обади ми се,ако желаеш.Поздрави
Re: Ланчия Либра
kris11 написа:Не може да се сравни удобството на Ланчия с дървото Б4 . JTD мотора е страхотен и безпорблемен.Италианците правят хубави двигатели.
Ех как ми липсва едно 2л моторче само 8 клапана от ZAR 167 на кораба. Хем 8 клапана ,хем само някакви си 147 коня с катализатор. да ама мотор с верига. Такъв продадох на 409ХХХ км по километраж / сложете поне още 100 000км отгоре / без да е сменяна веригата / само 2 обтягания. над 160 км/ч лапаше олиото. Под 160 не. Единсвения автомобил на който спрян/ пуснат климатроник няма разлика в поведението на двигателя.


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ланчия Либра
lucata написа:пасат б4 нещо не ми харесва външния вид за двигателя 1.9тди ми е ясно знам за какво става въпрос голф 3 ми харесват но някъкси не ми се дават 3000+ за голф 3 нешо нереално ми се струва но читавите започват от тези цени незнам пред голяма дилема съм другият ми вариант е гас но проблема ми е че ас карам предимно градско 1 път в седмицата да изляза извън градско за около 50 км пък гаста си лапка пове4е градско
И градско, и селско при тези цени на газ винаги е по-евтино. И зиме, и лете.
Re: Ланчия Либра
muns61 написа:lucata написа:пасат б4 нещо не ми харесва външния вид за двигателя 1.9тди ми е ясно знам за какво става въпрос голф 3 ми харесват но някъкси не ми се дават 3000+ за голф 3 нешо нереално ми се струва но читавите започват от тези цени незнам пред голяма дилема съм другият ми вариант е гас но проблема ми е че ас карам предимно градско 1 път в седмицата да изляза извън градско за около 50 км пък гаста си лапка пове4е градско
И градско, и селско при тези цени на газ винаги е по-евтино. И зиме, и лете.
Колега масата от колите на газ в БГ по своята същност са коли на бензин, т.е. газта е компромисна алтернатива на бензина, потърси колко ще ти излиза с компромисната алтернатива на дизела.
Друго предимство на дизела прег газта е, че е лесно преносимо гориво, т.е. ако ти се намира газ на 2/3 ти от цената, но не на колонка, то все едно, че не съществува опцията докато при дизела не е така.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ланчия Либра
Днес ми се наложи да свалям генератора на либра дизел. Е няма такава кочина вади се полуоска паразитен вал ( фиатите го имат двете полуоски са къси и има вал който удължава дясната полоуска ) и генерацията се маха
С две думи попиляваш за няма нищо цялата кола. Толкова глупаво окачване няма заради един кирлив шарнир се сменя цял носач 


- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ланчия Либра
znainainai написа:Толкова глупаво окачване няма заради един кирлив шарнир се сменя цял носач
Нищо ново, на моето Ауди шарнира също е капсулован за носача. На 6 цилиндровите също се разглобява половината кола докато се свали алтернатора така, че няма какво да ги плюем само италианките. Има само една малка подробност, аз на моето дето е 96ти набора свалих оригиналните носачи

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ланчия Либра
Единствените италианки с нормални носачи и окачване са Уно и Палио...
Качествата на колата са точно дефинирани от цената на старо, всеки си прави изводи. На мен специално Либра ми е грозна като муцуна, ама въпрос на вкус
Качествата на колата са точно дефинирани от цената на старо, всеки си прави изводи. На мен специално Либра ми е грозна като муцуна, ама въпрос на вкус
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ланчия Либра
avanto написа: А и айде да не говорим така щото пасат B3, B4 с работещ abs си е чудо.
Е моя явно си е чудо


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ланчия Либра
pakumba написа:kris11 написа:Не може да се сравни удобството на Ланчия с дървото Б4 . JTD мотора е страхотен и безпорблемен.Италианците правят хубави двигатели.
Ех как ми липсва едно 2л моторче само 8 клапана от ZAR 167 на кораба. Хем 8 клапана ,хем само някакви си 147 коня с катализатор. да ама мотор с верига. Такъв продадох на 409ХХХ км по километраж / сложете поне още 100 000км отгоре / без да е сменяна веригата / само 2 обтягания. над 160 км/ч лапаше олиото. Под 160 не. Единсвения автомобил на който спрян/ пуснат климатроник няма разлика в поведението на двигателя.
само поясни, единсвения бензинов, който не усеща климатроника. Че при мен на дизела не мога да разбера дали е спрян. По темата, либрата си е чудна количка
Писах бе човек нямаш ли е Пер да видиш какво чудо е е ZAR 167 ?? Това е 155 ca 8V 1992-1994 г .После почват 16 клапановите ремъци. Само като видиш кой става шампион още преди средата на шампионата ДТМ ще ти стане ясно за кого говоря. Това е италианския вариант на Су прекрасната Алфа 155. Ръбата ъгловата форма но с коеф на аеродинамичнст само 0,29 още през 1992г Шарана е с 0,31- пак е добре за параход
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Ланчия Либра
avanto написа:Всичко след 2000г. е дроб. Аз съм на мнение, че е по-добре да се вземе колкото се може по-нов автомобил. А и какво като е 2000лвЦената не е определяща. Специално на моя автомобил всичко си му работи, както и на повечето, които виждам всеки ден. А и айде да не говорим така щото пасат B3, B4 с работещ abs си е чудо.
колега то ако на 2003 година кола не работи...ко праим
изчакай да минат още 7-8 години и тогава абс-а ще е най-малкия проблем
Re: Ланчия Либра
znainainai написа:Днес ми се наложи да свалям генератора на либра дизел. Е няма такава кочина вади се полуоска паразитен вал ( фиатите го имат двете полуоски са къси и има вал който удължава дясната полоуска ) и генерацията се махаС две думи попиляваш за няма нищо цялата кола. Толкова глупаво окачване няма заради един кирлив шарнир се сменя цял носач
няма-няма, нито на пасат от б5 насам е целия носач с шарнира, нито на ауди а6 от 94-95 са с цели носачи. За следващите модели е ясно. Ама спомени как се разкоства цялата предница за смяна на ангренажа на Б5 независимо пасат или ауди а4/а6

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bulsara и 35 госта