Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот MK4 » Вто 11 дек 2012 12:57


Колата е много хубава и здрава с много надежден 8-мак.
Единственото което може да те притеснява е разхода на тази кола.
Ако можеш да си го позволиш е супер.




Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот Special mk3 » Вто 11 дек 2012 13:04


Колега това което мислиш ти е като да си земеш R32 и да му сложиш газ facepalm .
Вземи си 5ца дизел по ще си доволен но ти си знаеш,имам доста големи големи представи за подръжката и разходите на такова BMW мой приятел кара го само 4месеца при 24л на 100 градско като го галиш.
Все пак парите са твой никой не може да те спре :да:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот Aprilia » Вто 11 дек 2012 13:26


Jetta Sport написа:Колега това което мислиш ти е като да си земеш R32 и да му сложиш газ facepalm .
Вземи си 5ца дизел по ще си доволен но ти си знаеш,имам доста големи големи представи за подръжката и разходите на такова BMW мой приятел кара го само 4месеца при 24л на 100 градско като го галиш.
Все пак парите са твой никой не може да те спре :да:

Всяко нещо си има + и -, 5ца дизел като ти духне турбина и кво прайме, почваме да се вайкаме и да се чудим къде да я рециклираме. Като ще се купува толкова стара кола и то от този клас дизела е просто руска рулетка. Ако имаш пари да газифицираш 740 да се купува дизел е просто безмислено, вече ако ти идва нанагорно 2к + за газ, дизел също е вариант и просто се кръстиш да не му стане нещо и като ходиш на църква задължително палиш по още 2 свещи, една за турбината и една за дюзи и маховик mhihi

А по повод газифицирането, по принцип и аз съм против, ама като гледам на запад една Германия или Италия масово такива коли са на газ, ама нали в БГто сме по-баровци от Германците дай да си бръмчим на бензин, нали валю златев тряя и той да има пари зе хлеб mhihi


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот Special mk3 » Вто 11 дек 2012 13:39


Вярно е за Италия,но за Германия и Австрия се слага Метан за автобусите имам много познати там от години включително и братовчед ми е там като той казва че 1% карат коли на газ.
В Швейцария като също се карат масово коли от порядъка на минимум 200коня рядко ще видиш с газ или Метан,което значи че не е кой знае колко рационален вариант,аз не ги харесвам защото като се почне,Много не разбиращи газаджий,ментета уредби и др,настройки 1/100 разбирача знае да направи и после се почва,тук проблем там проблем,не зареждай тук не там,смърди постоянно на газ,все едно си в такси на някой бакшиш който преминаха на Метан поради още по евтино като гориво,но пък набиваш доста пари отначало за уредбата и усилване на окачването.
Все пак ти си преценяваш.
Това с турбото,дюзи и маховик е нож с 2 остриета де знаеш този 8мак каква изненада ше ти направи.
а и все пак човек на скоро взима турбо 600лв,дюзи освем ако не сипваш корабно гориво няма как да ти се прецакат хората в чужбина като ги карат с горива от бензиностанцията много рядко ще срещнеш с прецакана помпа или тн.
а и турбото е консуматив не е вечно,както и гарнитурата и тя се сменя на определен период а в БГ някой коли на по 500/600 хиледи духне гарнитура и казват ама аз я подържам.

Успех и при избора вземи компетентен майстор не приятел,защото с роднини и приятели не се работи :да:
Все пак ако трябва плати на човека но да ти даде адекватно мнение за състоянието на колата. :да:


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот boqn92 » Вто 11 дек 2012 13:48


Мисля ,че в VW форума рядко има хора притежавали или притежават такава кола.Мнението ми не е лично а това което знам от приятел който кара 730и 218кс 8мак.Според него под 10-11л да паднеш извън градско е късмет.При тебе ще е 11 със сигурност макар ,че си с ръчни.Газифициране на 8 цилиндъра не мога да кажа с точност но почва от 2000лв,имаш данък 330лв минимум зависи от къде си.и добре ,че колата е над 14годишна.Според мен да поддържаш 8 цилиндъра все пак си иска гарантирани доходи.И не чакай да върви като 290кс кола(поне лично мнение).


car mechanic
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gottingen Germany

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот car mechanic » Вто 11 дек 2012 14:03


Anavar написа:Колега не се обиждай,но ако исках мнения като твоето щях да ида на беседката в махалата и да питам семкаджийте,със сигурност щях да науча много повече митове и легенди за марката от колкото знаеш ти.
С пускането на темата не очаквах да има много отговори,но все мислех че ще има някой който да напише нещо от сорта:
обслужване - Х лв.
комплект амортисьори - Х лв.
шарнири - Х лв.
накраиници - Х лв.
еди какво си друго - еди колко си лв.
Общо взето частите който стандартно се сменят на всяка една кола.
Често срещан проблем при тази кола е еди какво си.Ремонта му струва Х лв.
Разликата в цените на частите е38 - е39 е еди каква си/малка/минимална/голяма и т.н.

Някой с по-преки наблюдения да сподели здрави/издържливи ли са окачване и ходова част.
Благодаря на колегите Aprilia и freestyler911 за мненията :wink:




ти си ,,,,,,,,какво да ти кажа дразна се от селски изказвания, твоята цел е да се похвалиш и да си дигнеш рейтинга ама пред кого не се знае

кои ще ти каже колко струва подръжката на една кола точно до стотинки то може да гръмне двигатела още на 2-рия месец или скоростната кутия и тогава ще видиш разход за части

тебе не те бърка разход на гориво а те бъркат едни носачи ( от създаването на кола от завода не съм видял да се сменят носачи не пък да те тревожи цената им facepalm )

ти както те гледам искаш да разбереш цената на частите друго не а и кола няма да вземиш :dummy:

всяка една кола си има предимства и недостатъци в БМВ форума тая кола я хвалят стига да е била подържана няма да имаш проблеми :arrow: ето малко цени :arrow:
тампони на заден, преден носач примерно между 57лева и 120 лева.
Накладки 4бр.-440лв. с датчиците,Носачи четири броя отпред 1400лв.(демек около 360 бр.) тампони на задния носач 107лв. главина 700лв
те ти малко представи за цените според марката :screwy


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот myrshavija » Вто 11 дек 2012 14:47


boqn92 написа:...Газифициране на 8 цилиндъра не мога да кажа с точност но почва от 2000лв...
Хем не знаеш, хем даваш мнение. mhihi
Нека не ЗАПОЧВА от 2000, а да е под 2000, може ли?


Потребителски аватар
Anavar
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 27 ное 2011 16:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Bmw 740 ръчна кутия-6 ск Мнения ???

Мнениеот Anavar » Вто 11 дек 2012 15:34


myrshavija написа:
boqn92 написа:...Газифициране на 8 цилиндъра не мога да кажа с точност но почва от 2000лв...
Хем не знаеш, хем даваш мнение. mhihi
Нека не ЗАПОЧВА от 2000, а да е под 2000, може ли?

Споменах че газовата е 1 800 лв.
Незнам защо на това БМВ да не се сложи газ,или пък на Р32.
Явно не сте карали достатъчно на газ,или сте попадали на калпави маистори.В семейството имахме 3 коли на газ и сме предоволни.

Темата може да се :lock:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 40 госта