Моето мнение е, че за така посочената сума от 10000 лв. е по-добре закупуването на Б 5.5, отколкото на Б6, дори мисля, че все още е почти невъзможно да се намери добре поддържана и без удари Б 6-ца за тези пари. /изключвам собственик, които е притискан от кредитори или заминаващ за чужбина и спешно разпродаващ имуществото си/.
Аз карам отскоро Б6, 2.0 FSI, 4 Motion, 2006г. и съм доволен от автомобила. Досега съм купувал от Порше София изток запалителни свещи - 42 лв./бр., масло за скоростна кутия - 56 лв./л., масло за Халдекс съединителя 4х4 - 57 лв./л. и филтър за халдекса - 85 лв./л., също така ми казаха, че не продават само горивен филтър, а се сменя заедно с бензиновата помпа и струва 285 лв. Тези цени са само за частите, труда отделно.
Чел съм някъде, че поддръжката по окачването на Б6 е по-евтина от тази на Б5.5, тъй като не е с многото алуминиеви носачи и е идентично с това на голф 6. Това за по-евтиното окачване на Б6 е било заложено при констроирането на автомобила.
Ще е добре, ако още някои сподели конкретни цени за части, обслужване и поддръжка, за да му е по-ясно на колегата с какво се захваща.
Смело колега и двата автомобила си заслужават, изборът си остава твой!
