



Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без тунинг
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Ако ти трябва "евтина бегачка от по-висок клас" търси BMW е38 740. Срещу едни скромни 5-6 хиляди лева ще имаш 286 коня и несравним комфорт 

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Само си чешем езиците, и в тази и в другата тема на автора, човека май си търси лафче 

- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
6669 написа:Ако ти трябва "евтина бегачка от по-висок клас" търси BMW е38 740. Срещу едни скромни 5-6 хиляди лева ще имаш 286 коня и несравним комфорт
имам едно леко съмнение че 1,5 тона тегло с 231 коня ще скъса отвсякъде 286 коня с тегло над 2 тона. Говорим за спорт, не за кораби с големи мотори и тегло на танк.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Има и компромисен вариант
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b3-3-3-switch-tronic-hameln/181922837.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT
Няма тунинг, оргиналдъ

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b3-3-3-switch-tronic-hameln/181922837.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT
Няма тунинг, оргиналдъ

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
dobrin написа:Като цяло нито един от тези два автомобила, но от тях двата - определено БМВ.


Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
forski написа:Само си чешем езиците, и в тази и в другата тема на автора, човека май си търси лафче
И на мен ми прави същото впечатление, колегата само пуска теми "каква кола да взема", и се започват едни разтягания на локуми и накрая - нищо.
Не ме засяга особено ама все пак - колега, с каква цел ги пускаш всичките тия теми, да гледаш сеир ли?
Аз нямам коментар по темата, притежавам Ауди, само че А6 Ц5 2.8 193к.с., и мога само да кажа, че това, както и А4-ката, която е посочена, не са коли за състезания, а чисти семейни автомобили, снабдени с големи мотори, не за да са по-бързи на 402м, а за да са практични, комфортни и полезни.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Предварително се извинявам на модераторите и колегите за спама, но тъй като сами определихте темата като спам, искам да попитам колегата с последния пост, притежаващ А6 Ц5, с мотор 2.8 193 коня, как е динамиката му на дълъг път, сравнено с 1.8Т 150 коня? Питам, защото мой близък е хвърлил око точно на такова Ауди и се интересува от 2.8 193 коне?
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
То твоето мнение ще да дойде най адекватно в темата...
Колеги, 2013 година сме... седани по 200+ коня не се вписват в графата спортни автомобили... сверявайте часовниците!
Колеги, 2013 година сме... седани по 200+ коня не се вписват в графата спортни автомобили... сверявайте часовниците!
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Със смяна на колекторите и ремап 330ката може да прескочи 250 коня.Моята е 252 на диното в Пловдив, където е и ремапвана.Има и панелен K&N филтър, че не ми се даваха мнооо пари за цял интейк за който дават уж доказани 11-12 коня ... ама малко ме съмнява тая работа.
Иначе колата според мен е достатъчно жива за да ти носи удоволствие и адреналин ... пък и е готино, че е подценявана и всички дават яко газ по светофарите да ти се доказват ... като очакват да те разпорят, както биха направили с повечето БМВта ... а всъщност резултата да ги изненада.:)Моята дава 13.8 на Сливен и направо не мога да си представя, че А4 3.0 може да се коментира като опонент на 330ката по отношение на драг или писта.:)Бих покарал със S4 B6 355 да видя каква е разликата ... съмнявам се да е кой знае колко съществена, колкото и налудничаво да ви звучи.Карал съм с чипната С4 Б5 и я бих, но на грапав асфалт, където не можа да ми вземе много от старта.
330ката има много рестриктивни колектори и подмяната им е задължителна ... просто колата става различна и разхода пада с почи литър на 100!!!Аз съм с ибейски колектор, копие на суперспринт ... не са кой знае колко скъпи.Работи чудесно колектора, но малко трябва да се преправя, че не е съвсем болт он ... както се води.
За да ме разберете правилно за каква разлика става въпрос, ще ви пусна клипчета със сток колекторите ... и със сменени колектори преди ремапа.За да се види само разликата от колектора каква е...:)На клипа караме и във 2те коли по 2ма човека ... опонента е Октавия РС 2.0 ТФСИ ... мерена 226 коня на хъбовете в проспийд.Правим летящи стартове, че на тях по-добре си проличава кое как върви... при старт от място е ясно, че скача напред БМВто.:)
Със стандартен колектор летящ старт от 2ра с около 70:
След смяна на колектора пак старт от 2ра с около 70:
И един старт от 1ва от 50 ... ох леле,а от място как ли би изглеждало хаха.:)
Силните коли на предно само на много грапъв нов асфалт ме притесняват.Иначе на 90% от настилките в София са сериозно изненадани от 330ката нищо, че са по 300+ коня.:) Ето ви стартове с един Голф 4ка 350 коня ... първо стартирахме на 202-ра ... после понеже там яде жесток пердах ... помоли ме момчето да потърсим грапав асфалт и отидохме на Бояна да тръгваме от новата настилка.
Това е на Бояна със стартиране на грапавото, но пак разликата не е голяма като за старт кола 1200кг 350 коня на предно ... срещу кола 1500кг 250 коня на задно. :)И това би бил резултата само на нов асфалт хаха, който трябва да търси човек в София.
За мен 330ката е адски приятна за каране, много икономична за това, което е ... и адски здрава и надеждна!Отделно е доказано безпроблемна за газифициране ... моята е с газов инжекцион и върви чисто и перфектно във всички обороти ... с несъществена разлика във вървежа на газ и бензин .. около 0.2-0.3 на 400м.
Единствения недостатък на 330ката спрямо А4-ката е това, че се крадат повече... да не говорим, ако е с повечко екстри.Просто си трябва гараж или паркинг, или някви сериозни непробиваеми имобилайзери... или GPS проследяване.
Относно това дали става за каране на писта... ето ви един пич, който дава 8мин и 15сек на Нюрбургринг.
Ще гледам да съм полезен с инфо за всеки, който търси инфо за 330ки... Ако искате може да ви правя и клипове с разхода да видите там каква жестоко приятна изненада има.
Щях да пропусна ... тук се спомена една Алфа ... 156 ГТА... бих връчил бинокъл на една такава, ако се намери.

330ката има много рестриктивни колектори и подмяната им е задължителна ... просто колата става различна и разхода пада с почи литър на 100!!!Аз съм с ибейски колектор, копие на суперспринт ... не са кой знае колко скъпи.Работи чудесно колектора, но малко трябва да се преправя, че не е съвсем болт он ... както се води.

Със стандартен колектор летящ старт от 2ра с около 70:
След смяна на колектора пак старт от 2ра с около 70:
И един старт от 1ва от 50 ... ох леле,а от място как ли би изглеждало хаха.:)
Силните коли на предно само на много грапъв нов асфалт ме притесняват.Иначе на 90% от настилките в София са сериозно изненадани от 330ката нищо, че са по 300+ коня.:) Ето ви стартове с един Голф 4ка 350 коня ... първо стартирахме на 202-ра ... после понеже там яде жесток пердах ... помоли ме момчето да потърсим грапав асфалт и отидохме на Бояна да тръгваме от новата настилка.
Това е на Бояна със стартиране на грапавото, но пак разликата не е голяма като за старт кола 1200кг 350 коня на предно ... срещу кола 1500кг 250 коня на задно. :)И това би бил резултата само на нов асфалт хаха, който трябва да търси човек в София.

За мен 330ката е адски приятна за каране, много икономична за това, което е ... и адски здрава и надеждна!Отделно е доказано безпроблемна за газифициране ... моята е с газов инжекцион и върви чисто и перфектно във всички обороти ... с несъществена разлика във вървежа на газ и бензин .. около 0.2-0.3 на 400м.
Единствения недостатък на 330ката спрямо А4-ката е това, че се крадат повече... да не говорим, ако е с повечко екстри.Просто си трябва гараж или паркинг, или някви сериозни непробиваеми имобилайзери... или GPS проследяване.

Относно това дали става за каране на писта... ето ви един пич, който дава 8мин и 15сек на Нюрбургринг.
Ще гледам да съм полезен с инфо за всеки, който търси инфо за 330ки... Ако искате може да ви правя и клипове с разхода да видите там каква жестоко приятна изненада има.

Щях да пропусна ... тук се спомена една Алфа ... 156 ГТА... бих връчил бинокъл на една такава, ако се намери.

- VooDoo-74
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 16 юли 2006 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
VOT84 написа:....... Щях да пропусна ... тук се спомена една Алфа ... 156 ГТА... бих връчил бинокъл на една такава, ако се намери.
Alfa 156 GTA ще те отнесе като куцо пиле домат

Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
И как го реши това?
Тая кола е висока 14ка на 400м ... и то сигурно с нови гуми и на грапаво.
Ти замисляш ли се преди да напишеш нещо или го даваш само на емоция и хейтване? 



- Asko VW
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Айде да не си ги мерите тук !
Намерете си права отсечка и се дръпнете, това е единствения начин да се види истината. Всичко друго са ловно-рибарски приказки.
Намерете си права отсечка и се дръпнете, това е единствения начин да се види истината. Всичко друго са ловно-рибарски приказки.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Благодарности за колегата, споделил информация за 330и. Само не разбрах за разхода - всички казвате, че гори уникално малко за това, което е, но никъде не се цитират конкретни стойности?
Относно динамиката - отново всички казват че е приятна за каране кола, върви и точка. Но от това мнение не би могла да се придобие голяма представа. Как е например в ниските обороти, респонсна ли е, има ли достатъчно тяга, на какви обороти се развърта и й идва силата, как е на доускорение, на магистрално каране и т.н?
Относно динамиката - отново всички казват че е приятна за каране кола, върви и точка. Но от това мнение не би могла да се придобие голяма представа. Как е например в ниските обороти, респонсна ли е, има ли достатъчно тяга, на какви обороти се развърта и й идва силата, как е на доускорение, на магистрално каране и т.н?
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
И според мен тези два автомобила не се вписват за драг и каквито и да е гонки. Имам Ауди С3 Куатро 210к.с. и мога да ти кажа, че това е точната кола за твойте мераци. С един чип става 260 коня и е ръчка. Васил от Маднеса има същата и се пуска с едно М3 чипосано, еми какво да кажа - куатрото и ръчната кутия си казаха думата... А и вътре кожи можи не е да е без екстри... а в завойте няма да коментирам, четирите носача си казват думата, както и возията не е като на голф 4 да се друса и мята... Ако си наблизо пиши ми, ще ти дам да покараш да добиеш представа за автомобила ;)
Re: Ауди А4 3.0 v6 или БМВ е46 330i ? Машина за спорт без ту
Разход не коментирам обясних ти поради какви причини на лично... просто зависи от стил на каране ... маршрут по който се движиш.Как минаваш на светофарите и избираш ли подходящите ленти за движение.:)Ако искаш да сравняваш разход ... гледаш каталожни данни ... там поне някви стандарти се гонят за тестове за разход.И свали около 1литър на 100 при сменен колектор.Колата е 3.0 литра и е нормално да е респонсна ... не чакаш да надуе турбина:) ... респонса също значително се подобрява от колекторите.На магистрала е чук!Малко коли с тия коне могат да и се опънат на топ спийд.За поведение на пътя ... отлично ... клипа с карането на Нюрбургринг е показателно.. 8мин и 15сек с улични гуми и без никакви модове за качване на сила.:)
За разхода ... мога да отида от Люлин до Попа и обратно с 8.3 разход по бордови ... делничен ден около обяд.Но пък съм сигурен, че има хора, които ще го направят и с 11-12 разход... и то без да са карали бързо ... просто от неадекватно каране. :)
За разхода ... мога да отида от Люлин до Попа и обратно с 8.3 разход по бордови ... делничен ден около обяд.Но пък съм сигурен, че има хора, които ще го направят и с 11-12 разход... и то без да са карали бързо ... просто от неадекватно каране. :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта