Избор на седан или комби до 2400лв. - избрана!
- w_smith
- Мнения: 2301
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Никой нищо не каза за скоростните кутии на сцениците! От тримата ми познати със сценици, двама са сменяли скоростна кутия.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Единствения ми познат с Лагуна също сменя кутия,че и бая цифра беше.
Пасата като че ли е най-добра инвестиция.
Пасата като че ли е най-добра инвестиция.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Да ти продам моето венто, и безтова скоро ще го обявявам за продажба? 1.8, 90 коня, моно, бензин-газ, бая неща съм му сменил, добре върви, не харчи много, което е учудващо за кола от сорта му, ако те интересува, пиши тука, или на лични!
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Нз дали при бенза сценик е така, но при дизеловите - късаш вътрешен маншон на полуоската и ти изтича маслото от скоростите - найс 

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
w_smith написа:Никой нищо не каза за скоростните кутии на сцениците! От тримата ми познати със сценици, двама са сменяли скоростна кутия.
Съвсем аналогични наблюдения имам и аз.
Трябва да се има едно на ум за скоростите.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Мога да ти предложа сеата на баща ми.
Общо взето, по токовете е пипал само Ваското 1, а мотора е обслужван при двама майстори.
Принципно може и да бъде заменена (с доплащане) за Пасат Б5, Бора, Октавия, Толедо- задължително седани и с климатик, която е и причината да се продава.
Общо взето, по токовете е пипал само Ваското 1, а мотора е обслужван при двама майстори.
Принципно може и да бъде заменена (с доплащане) за Пасат Б5, Бора, Октавия, Толедо- задължително седани и с климатик, която е и причината да се продава.
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
А защо никой не се сети да предложи Ауди 80 Б4?
Има доста добри колички за тези пари.
Има доста добри колички за тези пари.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Аз имам трима комшии(познати) със сценици и аз имам сценик. Скоростна кутия нито аз нито познатите ми са сменяли.
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
galin4oo написа:Аз имам трима комшии(познати) със сценици и аз имам сценик. Скоростна кутия нито аз нито познатите ми са сменяли.
като цяло мегана ако не го е подгонила ръжда е изключително здрава кола, 1 приятел кара меган 1.6, и постояннно колата се кара на гюрунтия, рядко се случва да тръгне без въртене на гуми или да смени скорост под 4000оборота, и вече над 3 години при него, колата не дава никакви проблеми, освен едни носачи друго нее сменял. хиляди пъти съм бил свидетел как го кара по 3-4минути в прекъсвач на 2ра или 3та.
аз ти препоръчвам да погледнеш фият мареа или 1.6 16в или 1.9jtd, единственото което е при тях е че окачването им е слабо и редовно се сменят носачи, други особенни проблеми не дават. 1.6 16в моторът е изключително здрав, но не много икономичен, аз карам такъв но във браво и разход градско 10 при нормално каране, а ако си го настхъпваш 11-12. извънградско 6.2-3 с не много леко каране. jtd-to също нее лощ мотор, на алфа 156 го имах и само дебитгомер съм сменял, други проблеми не съм имал.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Limit3d_Edi7ioN написа:А защо никой не се сети да предложи Ауди 80 Б4?
Има доста добри колички за тези пари.
Няма. 1 година търся за баща ми що-годе прилична кола, без цигании, без побългаряване, което да не понадлежи на възстановяване и не намирам. Последния път тъкмо се зарадвах, че намерих и се оказа, че е зверски шунтиран ABS- :

- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Един познат миналата година преди Димитров ден си докара от Германия страхотно Ауди 100 с 2,3-литровия петак 131к.с. Колата е 1994г. с почти всички екстри за модела. Няма грам ръжда, а мотора направо мърка(но не е на газ). Тогава я купи за 1150 евро със сума ти пазарлъци от частник. Предполагам, че за около 1000 евро може да изпадне нещо добро от моделите 80/100 в чужбина, като винаги ще има какво да се пипне тук-там. При въпросното 100 освен обслужване и 4 зимни гуми му смениха акумулатора, накладките и някакъв маркуч. Все дреболии, на като сложиш ГО, данък, КАТ и винетка към тези дребни неща(особено за 18-20 годишна кола) и докарване- тя ти ляга 3000 до 4000лв. Същото ще е и с Пасат Б4 ако е нов внос, както и с всяка друга кола от Европа. Но все пак Б4, 80/100 със сигурност са най-добрият избор за теб.
П.П: И все пак за да не звучим супер сектантски ще дам и 1-2 алтернативи от средата на 1990-те за около твоя бюджет. Това са Форд Мондео 1(1992-1997), Рено Лагуна 1 до 1997г., Опел Вектра до 1996г., Пежо 405 и Ситроен Ксантия.
П.П: И все пак за да не звучим супер сектантски ще дам и 1-2 алтернативи от средата на 1990-те за около твоя бюджет. Това са Форд Мондео 1(1992-1997), Рено Лагуна 1 до 1997г., Опел Вектра до 1996г., Пежо 405 и Ситроен Ксантия.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Моето 100 (2.6 Е) го подарих за 3500 и вярвай ми, за да стане кола, бях налял над 15 000 в него. Просто ми стана излишно и стоеше без да се кара, а не беше по джоба на баща ми да го подържа (доста по- скъпо е за КАЧЕСТВЕНА подръжка от Пасат Б4 и Ксантия).
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Според мен да се хвърлят 3000-4000лв. за 20-годишна кола е обосновано само ако колата е много добре пазена и поддържана 124-ка с дизелов петак или шестак. Напълно нормално е кола с 2,6 мотор да има по-скъпа поддръжка от кола с 1,8 мотор от по-долен сегмент. Въпроса е, че се намират добри 80/100 за 1000-1200 евро. Вярно после има доста последващи разходи, но да налееш 10-15 бона в нещо, което се ползва ежедневно(а не за спорт например) и постоянно се обезценява за мен е лишено от логика. Моя принцип е- харесваш колата, проверява я човек, който има познания за модела, после я купуваш, обслужваш, плащаш застраховки и данък и газ. Ако върви без да създава големи главоболия(или пък малки, но често) я ползваш със здраве. Ако не- я разкарваш и вземаш следващата. И простата сметка е, че като си отделил някакви пари за кола си приготвяш още 2,000лв. за последващи интервенции.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.

Грубо- долните лайсни на вратите са 300 лв, средните- 250, да кажем, че липсват 1-2 решетки от предната броня- ето ти сигурни 600лв само за дреболии, които втора ръка са почти ненамираеми читави, а на 100/А6 Ц4 на 18- 20 години 100% са заминали.
Генерацията я приемаме за читава и слагаме 30- 40 лв за нови тампони.
Спирачки- задължително рециклиране на задни апарати + нови дискове, накладки и жила за ръчната, за да си спестим после главоболия и последващи наистина сериозни и продължителни проблеми със спирачките- 300 лв с дискове, накладки и спирачна течност.
Слагам 120 лв и за 6- те спирачни маркуча, които е силно препоръчително да се сменят при обслужването на задните апарати. Предните дискове и накладки не са страшни.
Обслужваш мотора- ролки, ремъци, водна помпа, масло, филтри, антифриз, термостат- зависи от мотора, но минимума е 400лв за тези чаркове.
Вече, ако има нещо по окачването, ако имаш желание сменяш и хидравлично и масло на кутията. И сметката бързо минава 2000.
Вярно, че може да караш с лош външен вид, неработеща ръчна и т.н., просто е скъпо да доведеш до състояние, в което си спокоен да си возиш детето в 20 годишна кола

- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Избор на седан или комби до 2400лв.
Да, но едно е да дадеш 2,000лв. за кола без лайсни, със счупена решетка и други козметични дреболии и да ги отремонтираш. После я обслужваш, пастираш, изпираш и отстраняваш проблемите по механиката. Това са около 2,000лв. 2+2=4 бона е цялата сметка и имаш една стегната и добре изглеждаща 18-20 годишна кола. Къде са 4000-4500лв. и къде са 15,000лв. Всичко зависи от времето на експлоатация, предишните собственици и мерака да се поддържа подобен вече стар автомобил. Друг е въпроса ако си купил едно Ауди 100 преди 8-10 години, когато беше доста екзотично за България и да си налял 10-15 бона по него до този момент. В този случай колата е вечно твоя, защото ти е излезнала 30-35 бона, а сега струва максимум 4,000 с всички направени подобрения и съвестна поддръжка. Аз познавам човек, който кара Ауди 80 от 1990г. с всички екстри от вече почти 14 години и ще си я кара докато издъхне, защото сметката не излиза да я даде за 1,000-2,000лв. Но това са два коренно различни случая към днешна дата, когато за 3000-4000лв. има коли от 21 век, макар и да не са от ВАГ.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта