Благодаря за съветите дотук, за съжаление до голяма степен се препокриват и моите мисли.
Да кажем, че с обслужване и застраховки, до около 11 000, ще устискам, но незнам доколко тези 500 - 1000 лева отгоре ще са от критично значение за модела на колата, виж за състоянието и по - може, въпреки че и там си трябва повече късмет според мен отколкото 500 лева отгоре (поне на тия пари). От Авенсиса се отказах, защото проучих какви пари се дават за обслужване поддръжка и прочие, а чашата преля, като видях как съединетеля едва ли не издържа малко повече от ремъцте и ролките, а струва майка си. Друго, което не ми хареса при нея е огромния радиус на завой. Б5.5 като гледам са поевтинели доста, но незнам, нещо интериора твърде много ми напомня на сегашния ми Голф, а все пак, за тези пари ми се иска поне е малко по... Аз затова сега се чудя и дали да не направя компромис с класа, отново да взема същия клас, но поне една Голф 5 - ца например ще е по - нова от вътре, някоя друга екстра повече, малко по пъргава и икономична и прочие. Цедките 2002, също са сериозен кандидат, ама ще видя много зор да намеря дизел на нормални километри, другото е да взема C 180, всичко останало харчи като ламя. И тук един въпрос, къде са изчезнали всички C - класи, с фейслифт - би трябвало, и не само би трябвало, ами се произвеждат още от 2002, за каквито и пари да търся, в бг, намирам не повече от 10 тина, предимно комбита. Или просто лятото не се внасят кой знае колко коли, и са останали от тия, дето фаровере са им по - пожълтели от на Голф 3 - ка :D или съм в сериозна грешка. Та за Golf 5 отново, гледам цените им са паднали сериозно и вече за между 8 - 9000 има доста напускани. Истината, е че нямам познати с някоя от тези коли, за които писах, немога да седна в тях за малко по продължителен тест драйв и от там да преценя, деиствително кое е моето (затова и най - вече ми се иска да разбера как се държат на пътя в сравнение с Голфо 4). За БМВ съм мислил, но скъпа поддръжка и не знам колата ли те кара да караш като дебил или ти е вродено ама амса народ се изтрепаха напоследък с такива напоследък, включително и познати, така че засега съм ги оставил като back up вариант, ако не харесам друго. Благодаря на колегите, че ме подсещат за Е - класи, определено ще проверя малко повечко за тях. До Германия, бих отишъл, стига да можех да си взема сега седмица отпуск, е за съжаление в близко бъдеще няма да имам седмица отпуск, така че...
Някой с още някаква идея или съвет ? :)
Поздрави, и ще очаквам мненията ви



Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си купя
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Има една приказка, двигател се прави, тръгнало да ръждясва купе не!
Точно затова допълних, че по праговете и веждите на калниците няма дори наченки на ръжда, а само по вратата на багажника - отделен панел е, може да се смени.
Някой с още някаква идея или съвет ? :)
Ако разполагах с този бюджет и се нуждаех от кола, аз бих отишъл до Чехия и бих си взел Октавия 1 1.9тди 90к.с.(с ГНП, а не помпа-дюза) от последните години, когато се вгражда този двигател 2005-6 - за 9-10к лв ще се намери някоя до 150 000км по-запазена. Но аз съм леко пристрастен към този модел, така че не всеки би сметнал този вариант за изгоден. Ако ти харесва возията на Голфа сега(На Октавия е малко по-мека, де), надеждността и другите качества на Голфа, но ти трябва малко повече пространство отзад и двоен багажник, то това е варианта, който според мен си заслужава най-много.
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
gugun4u написа:Някой с още някаква идея или съвет ? :)
Поздрави, и ще очаквам мненията ви
Това http://testdrive.bg/model/v50.html предлага много като автомобил. Ако намериш в добро състояние е добър избор. Ако отделиш повече пари Renault Megane III Grandtour също става. В общи линии избягвай Пасат 5.5 и Астра Н.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Голф 5 е твоят автомобил. Но не знам за тези пари в какво състояние ще бъде. Предполагам зависи от годината и оборудването.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Колко "обосновано"!MMM1 написа:... В общи линии избягвай Пасат 5.5 и Астра Н.

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20293
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
MMM1 написа:gugun4u написа:Някой с още някаква идея или съвет ? :)
Поздрави, и ще очаквам мненията ви
Това http://testdrive.bg/model/v50.html предлага много като автомобил. Ако намериш в добро състояние е добър избор. Ако отделиш повече пари Renault Megane III Grandtour също става. В общи линии избягвай Пасат 5.5 и Астра Н.
И защо да избягва Пасат 5.5? М?
Както съм писал и в други теми основнит проблем на пасат 5.5 са километрите над 300-400000.
Пасатът, който докарах август миналата година от Германия на 150000 реални километра със сервизна история, фактури от сервизи и т.н. до момента са му навъртяни 30000 км. и е на 180 хиляди. Единствените ремонти са смяна ремъци и ролки, смяна на масло и смяна на чистачки. Окачването си е все още перфектно, нито тропа, нито чука.
На мен този пасат ми излезе точно 9900 лв, регистриран в КАТ. Лошата слава идва от "тарикати", които си купуват такива коли на по 600000 км. на "супер далавера" за 5000 лв. и после дават още толкова и пак не е кола.... Много добре ми е ясно как се "крият" километрите с боядисани волани, сменени гумички на педалите, боядисани вътрешни дръжки на вратите (които се обелват след 200000 км), сменен скоростен лост, освежени седалки, ново казанче за антифриз (защото старото е почерняло от маслото вътре) и т.н. и т.н. Нагледал съм се на подобни "ДАЛАВЕРИ".
Иначе пасат 5.5 си е една много стабилна и комфортна кола, особено за дълъг път. Ауди А4 след 2001 г. е по-тясно като купе, но има същата техника и окачване. Съответно се нарежда между голфа и пасата по обем. Пространството е по-голямо от това на голфа, а возията е на пасат. От друга страна пък аудито има и по-добра визия отвътре от пасат и по-голямо усещане за лукс.
dobrin написа:Голф 5 е твоят автомобил. Но не знам за тези пари в какво състояние ще бъде. Предполагам зависи от годината и оборудването.
За толкова пари само някой бензин. За читав дизел - едва ли.
П.П. Освен ако не е 1.9 ТДИ 105 к.с., който е много икономичен и здрав мотор.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Дизел, за какво ти е тоя дизел, разбирам ако намериш някой както каза колегата по-горе да ти внесе автомобил със сервизни книжки, история и пълна документация на малко километри и т.н. така съм съгласен и може би е оправдано да си купиш дизел.
Но да очакваш че в БГ ще намериш такъв автомобил е едно на милион, точно след първия по-сериозен ремонт на някой милионник и цялата му велика икономия на този дизел ще отиде на кино!
А да очакваш че ще намериш Мерц Е-класа дизел на нормални километри което може би означава около или по-малко от 200хил. си е направо невъзможно, дори ще си щастлив ако намериш такъв на около и по-малко от 300хил.
За 1,9 105кс. мога само да кажа че след 140км. не мога да си чуя мислите в главата бръмчи, бучи та се не трае, бахти трактора! Каран на Кади не на Г5, ако има въобще има някаква разлика!
Но да очакваш че в БГ ще намериш такъв автомобил е едно на милион, точно след първия по-сериозен ремонт на някой милионник и цялата му велика икономия на този дизел ще отиде на кино!
А да очакваш че ще намериш Мерц Е-класа дизел на нормални километри което може би означава около или по-малко от 200хил. си е направо невъзможно, дори ще си щастлив ако намериш такъв на около и по-малко от 300хил.
За 1,9 105кс. мога само да кажа че след 140км. не мога да си чуя мислите в главата бръмчи, бучи та се не трае, бахти трактора! Каран на Кади не на Г5, ако има въобще има някаква разлика!
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Мисля, че малко преувеличавате с километрите на дизелите...
Има коли купувани от тук, внасяни по поръчка и подобни. На всичките обаче цената не като на "НОВ ВНОС - УНИКАТ" разбира се, но ако човек държи да кара нормална кола трябва да си избие мисълта от главата, че ще я вземе "на далавера".
Ако трябва да съм честен с 10к в джоба не знам какво бих си купил... при такъв избор може би Б5.5. C класа, Е46, А4 Б6, пасат Б6, голф мк5, Е90, А3 някак си ми се струват извън бюджета.
Има коли купувани от тук, внасяни по поръчка и подобни. На всичките обаче цената не като на "НОВ ВНОС - УНИКАТ" разбира се, но ако човек държи да кара нормална кола трябва да си избие мисълта от главата, че ще я вземе "на далавера".
Ако трябва да съм честен с 10к в джоба не знам какво бих си купил... при такъв избор може би Б5.5. C класа, Е46, А4 Б6, пасат Б6, голф мк5, Е90, А3 някак си ми се струват извън бюджета.
Последна промяна от AmW на Чет 22 авг 2013 15:36, променено общо 1 път.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
А при 139 900 бучи ли ти в главата?
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Freakylol написа:А при 139 900 бучи ли ти в главата?
Попитай нормално да ти отговоря нормално, бучи ми да и при 138!
Двигателя е шумен, направо си работи като трактор.Като ще слагат такова тракало поне да монтират хубава шумоизолация че да се пътува нормално, или и тя е на топ ниво?
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Аз се чудя как си успял да чуеш шума на двигателя при 140км/ч от шума от вятъра? На Кади шумоизолацията ако не липсва изобщо, то е твърде слаба. 300 000км при дизелова Е-класа ако няма ръжда е супер пробег с ресурс за поне още толкова. Аз не знам каква е тази мания колата, която ще се купува да е на или под 150 000км - той Ханс или Мюлер като види че наближава 150 000км си казва "Време е да предам щафетата на нЕкой щастлив българин".
Ти като видиш, че колата, която оглеждаш трака и бръмчи все едно е тръгнала за вечните ловни полета, но е на 150 000км ще я предпочетеш ли пред същия модел на 300 000км, но с плавна и спокойна работа?
Ти като видиш, че колата, която оглеждаш трака и бръмчи все едно е тръгнала за вечните ловни полета, но е на 150 000км ще я предпочетеш ли пред същия модел на 300 000км, но с плавна и спокойна работа?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20293
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Eunos написа:Ти като видиш, че колата, която оглеждаш трака и бръмчи все едно е тръгнала за вечните ловни полета, но е на 150 000км ще я предпочетеш ли пред същия модел на 300 000км, но с плавна и спокойна работа?
И да не са само 2 коли на пазара, че да седи човек пред такъв избор? В Германия е пълно с пасати 5.5 1.9TDI 131 к.с. под 150000 със сервизна история, които се продават!
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Има да, продавачите се казват Асан и брат му РеджеБ.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
В купето на Октавия2 1.9/105кс над 130-140км/ч се чува при това мноооого добре. Предполагам, че зависи много от купето и шумоизолацията.Eunos написа:Аз се чудя как си успял да чуеш шума на двигателя при 140км/ч от шума от вятъра?...
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к
Аз пък точно преди 4 дни станах собственик на Б5.5 след като слязох от Б5.Я кажи освен километража ти напомня за голфа?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 55 госта