my heart iS iCe написа:Колега, много зависи какви пари си готов да дадеш за даденият модел автомобил!
Имам познат, който си купи Голф 4 1.8 125 коня преди 4 години на цена 9 бона!
До ден днешен само консумативи е сменял, масло филтри, гуми и т.н!
...
Уважавам мнениятата ти колега, въпреки че не те познавам лично!!! Но...
Аз преди 4 години си купих 1,6 АКЛ за 8,5к. И само консумативи и гуми сменям. И не съм разбрал нищо от тия проблеми дет реват по форумите за тях. Не се хваля, просто отбелязвам за писателите!
Всички плюят 1,6 8 клапана, но това е най-масовия бензинов мотор на голф 4, статистика направете и ще видите същото нагледно. Нормално е да има повече оплакващи се при положение че са доста и каращите г4 с такъв мотор. А и те са със заложен заводски недостатък, нямат крила а крехка скоростна кутия.
Моя избор от двигателите който колегата дискутира - 1,8 мотора на теория. В действителност който е по-запазен, че вече станаха на по сто години и милион километра.
А тук работата върви всеки да си похвали своето, а накрая всички да похвалят 1,8Т, щото чули че много върви.
