Хора взех я колата 1.6 101кс, доволен съм за сега, искам да ви попитам следното - значи ключа за колата е от този тип
http://olx.bg/nov-klyuch-za-folksvagen-zagotovka-wag-grupa-i47495959 но е доста стар и искам да го сменя с нов, лесно ли става прехвърлянето от оригиналния ключ към другия и здрави ли са тези нови ключове ?
BORA 1.6 101кс
Re: BORA 1.6 101кс
За 1.6 съм сългасен, че е страшен мъртвец, 1.8 125к.с. е супер зле също, чел съм много сравнения от хора, които карат 1.6, 1.8 125к.с. и 1.8Т, 1.6 го отписват тотално, 1.8 125к.с. бил също доста муден, но с разхода на 1.8Т, както сами се досещате 1.8Т е най-удачния вариант. Върви много добре, харчи добре като за такъв мотор и в комбинация с газов инжекцион, според мен става перфектния мотор за това купе!
TDI - ако е 90/110 коня ок! Ако е помпа-дюза обаче, цените са брутални нещо стане ли по него - турбо, ГНП, демпферен маховик и куп други работи! Иначе разхода на дизела зависи много от крака ти, при настъпване почва да си лапа яко... и не виждам смисъл да го избереш пред 1.8Т ! Това са мои размишления, по които съм мислил, чел и разучавал, понеже и аз съм се запътил към 1.8T, но в Golf 4.
TDI - ако е 90/110 коня ок! Ако е помпа-дюза обаче, цените са брутални нещо стане ли по него - турбо, ГНП, демпферен маховик и куп други работи! Иначе разхода на дизела зависи много от крака ти, при настъпване почва да си лапа яко... и не виждам смисъл да го избереш пред 1.8Т ! Това са мои размишления, по които съм мислил, чел и разучавал, понеже и аз съм се запътил към 1.8T, но в Golf 4.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: BORA 1.6 101кс
На колегата да му е честито, много безаварийни километри. За кутийката на ключа - купуваш кутийка и прехвърляш платката на дистанционното и чипа от старата в новата, като внимаваш да не повредиш чипа. След това ако си махнал батериите трябва дистанционното да се обучава, много е лесно има такава тема.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: BORA 1.6 101кс
Аз отидох на ключар за смяна на кутийката,защото трябва да се нареже и металното перо на новата кутийка,взе мисля петнайстина лева за всичко-нарязване на перото и прехвърляне на електрониката на дистанционното и ампулата на имобилайзера,иначе,да,здрави са,лично аз нямам оплаквания.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: BORA 1.6 101кс
Snuupy написа:За 1.6 съм сългасен, че е страшен мъртвец, 1.8 125к.с. е супер зле също, чел съм много сравнения от хора, които карат 1.6, 1.8 125к.с. и 1.8Т, 1.6 го отписват тотално, 1.8 125к.с. бил също доста муден, но с разхода на 1.8Т, както сами се досещате 1.8Т е най-удачния вариант. Върви много добре, харчи добре като за такъв мотор и в комбинация с газов инжекцион, според мен става перфектния мотор за това купе!
TDI - ако е 90/110 коня ок! Ако е помпа-дюза обаче, цените са брутални нещо стане ли по него - турбо, ГНП, демпферен маховик и куп други работи! Иначе разхода на дизела зависи много от крака ти, при настъпване почва да си лапа яко... и не виждам смисъл да го избереш пред 1.8Т ! Това са мои размишления, по които съм мислил, чел и разучавал, понеже и аз съм се запътил към 1.8T, но в Golf 4.
Много чело, много знае!

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта