За мен комбито е по-добрият избор за кола Пасат, преимуществата са много повече за комби, отделно е и по-продаваемо впоследствие. Е вече и ако е 4х4, то си е живо куатро, точно системата 4х4 на Б5 и Б5.5 . Механичен тип с торсен диф по средата. Голяма благинка. Оценяваш я зимно време, както и по хлъзгав терен въобще. А и ти ще пътуваш до северна страна, Може да ти се наложи път и при по-неблагоприятни условия, точно тогава ще оцениш, какво е да има 4х4. Заради многораменното задно окачване има и по-добър комфорт.
Минуси : малко по-скъпо обслужване ( ходова част-заден мост и кардан ) и малко по-висок разход на гориво ( но нищо фрапантно разбира се , тук говорим за под половин литър на 100км в + )
дилема между B5,5 и B6
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- dr_parazit
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:24
- Автомобил: VW GOLF MK5
- Двигател: BLP 2004
- Местоположение: Швеция
Re: дилема между B5,5 и B6
Разхода +- 1,2 литра няма да ме убие колега,за по-скъпа поддръжка някакъв пример били дал ако знаеш?Иначе зимата в Швеция не е проблем,в България ако тръгна да кача някъв баир за чеверме би помогнал :-D Но определено ще е плюс 4X4 в Швеция
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: дилема между B5,5 и B6
Относително е колега, все пак се говори за употребяван автомобил, не се знае какво точно ще е необходимо да се смени ( или дали въобще ще се наложи в скоро време нещо да се сменя за отзад ) . Окачването отзад е долу-горе 300-350лв + - автърмаркет по-евтините, на Лемфьордер е по-скъпо и много по-добро разбира се. Имаш още две полуоски и кардан . Но това в случай, че трябва да се ревизира нещо тотално отзад. Често минаваш "стандартно" с едни амове , накладки , лагери , някой и друг тампон. Което като погледнеш, важи и за преднячка
не само за 4х4.
Т.е. в лошия вариант ( тотална ревизия ), ще означава + 500-600лв допълнително спрямо модел със предно само .

Т.е. в лошия вариант ( тотална ревизия ), ще означава + 500-600лв допълнително спрямо модел със предно само .
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дилема между B5,5 и B6
При засичане на 2 пасата 1.9 TDI, единият 4х4, но и двата с код AVF, разликата е близо литър в разхода. Движихме се по един и същ маршрут с една и съща скорост.
- dr_parazit
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:24
- Автомобил: VW GOLF MK5
- Двигател: BLP 2004
- Местоположение: Швеция
Re: дилема между B5,5 и B6
Благодаря Ви за инфото колеги,живот и здраве остава да си намеря читава кола и покупката,от там нататък дано мога да се похваля със един пасатор и да съм част от голямото семейство!И последно,станаха мнохо въпросите,на някои коли пише Variant,що е то?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
- dr_parazit
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:24
- Автомобил: VW GOLF MK5
- Двигател: BLP 2004
- Местоположение: Швеция
Re: дилема между B5,5 и B6
Намерихме колата,обаче дръга класа купихме.Изборът е Голф 5 2004, 1,6 фси.Надявам се да излезне безпроблемна и ни зарадва все така :) Благодаря Ви за отделеното време и за напътвстията,като цяло за всичко !