Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Пет 01 апр 2016 11:01


Здравейте колеги. От скоро време съм собственик на Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. Направи ми впечатление, че сега когато се стопли времето много бързо достига 90 градуса. Да бъда по точен за около 4 км ги достига. След това ги държи, дори и да работи дълго време. Перките работят нормално. Това според Вас нормално ли е. Дали има някакъв проблем. Тествах ме с компютър всички системи работят нормално.




Потребителски аватар
inspektora
Мнения: 378
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
Автомобил: Honda CR-V
Двигател: i_ctdi N22A2 2008
Местоположение: Варна

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот inspektora » Пет 01 апр 2016 11:12


Абсолютно нормално.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Pet_rov » Пет 01 апр 2016 11:17


Аз бих се притеснил, ако не ги достига.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Nikol99 » Пет 01 апр 2016 11:26


inspektora написа:Абсолютно нормално.


Благодаря. Но това наистина ме притесни. Забравих да спомена, че предишния ми автомобил беше Пасат 4 1,9 ТДИ 110 к.с, но при него по-бавно загряваше


3ig
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 16 апр 2013 9:10
Автомобил: Passat B7 Variant
Двигател: CAYC TDI

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот 3ig » Вто 26 апр 2016 14:07


След великден пенсионирам Голф-а и излизам на пазара за същия автомобил. B7 2.0 4motion. Пожелайте ми късмет колеги :D


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот hooligan_sk » Вто 26 апр 2016 15:14


Успех.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Danny boy » Вто 26 апр 2016 17:19


B7 ще се доближи до цена на B6 след поне 5г.
Засега са двойно по-скъпи и нямат пипане,говоря за сносни екземпляри.
Аз се колебаех между b5.5 и b6,нещо последния не ме грабна за мене b6 е нескопосан, ирационален модел ,стъпка назад и ще си изчакам 7-чката да ми стате по джоба .


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот hooligan_sk » Вто 26 апр 2016 18:18


Б7 е фейслифт на Б6. Май ше чакаш Б8. :icon_lol


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13396
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 26 апр 2016 18:55


hooligan_sk написа:Б7 е фейслифт на Б6.

В някоя от темите писах,че ще почакам В7 да стане поне на 10-ина годинки и тогава ще се пазарува.
:mhihi
Лично за мен,нищо че е фейслифт,В7 в комби вариант е доста по-стилен от "шестицата".
Особено върховите версии със ксенона и дневните светлини.
Помпа-дюзата вече я няма,има и би-фюъл модификация.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот hooligan_sk » Вто 26 апр 2016 19:19


Просто обръщам внимание колко не са наясно хората с основни истини от гамата на ФВ :th_up

ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13396
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 26 апр 2016 21:43


Усещам,че тия са ти фаворит в последно време.
Но ето това изречение е малко странно.
ПЪЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА АВТОМОБИЛА преди предоставянето му за продажба (всичко без масла, филтри и ремъци).


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот polovera_9n3 » Сря 27 апр 2016 5:18


:mhihi И аз това изречение дълго го гледах и се чудех какво може да е ПЪЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ на автомобил на 130 000 км, без това да са масла, ремъци и филтри :dontknow .... аа сетих се - може да са наляли течност за чистачки, да са му сложили инструменти в багажника или да сменили някоя накладка :h020 ( иначе колата изглежда като нова)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Stivi » Сря 27 апр 2016 7:31


hooligan_sk написа:ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401

Мнооого време ще си го продават точно този на тази цена :a045


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот hooligan_sk » Сря 27 апр 2016 8:04


Колата е абсолютна барака и не ме интересува никоя автокъща. Но Б6 от последните години с доказуема история и на реален пробег не отстъпва много по цена на сходен Б7. Същото се вижда и в мобиле.де. Просто има Б6 и Б6. :arrow


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4

Мнениеот Pagemakerboy » Сря 27 апр 2016 21:37


hooligan_sk написа:Просто обръщам внимание колко не са наясно хората с основни истини от гамата на ФВ :th_up

ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401


Някой трябва да не е много наред с главата, за да даде 21 к за тази кола.
Първо според мен доста лъжат с годината на производство.
Вижда се, че е със старото табло и стария волан, нещо нетипично за произведена 2010 Б6-ца>?
Никакъв фабричен биксенон няма тоя туч, дето даже и кожа му липсва.
Навито също не е оригинално (не казвам, че не го бива!).
Ама 21 к....



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: GeorgeMet и 49 госта