


Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Здравейте колеги. От скоро време съм собственик на Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. Направи ми впечатление, че сега когато се стопли времето много бързо достига 90 градуса. Да бъда по точен за около 4 км ги достига. След това ги държи, дори и да работи дълго време. Перките работят нормално. Това според Вас нормално ли е. Дали има някакъв проблем. Тествах ме с компютър всички системи работят нормално.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Абсолютно нормално.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Аз бих се притеснил, ако не ги достига.
- Nikol99
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пасат 2012г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
inspektora написа:Абсолютно нормално.
Благодаря. Но това наистина ме притесни. Забравих да спомена, че предишния ми автомобил беше Пасат 4 1,9 ТДИ 110 к.с, но при него по-бавно загряваше
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
След великден пенсионирам Голф-а и излизам на пазара за същия автомобил. B7 2.0 4motion. Пожелайте ми късмет колеги :D
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
B7 ще се доближи до цена на B6 след поне 5г.
Засега са двойно по-скъпи и нямат пипане,говоря за сносни екземпляри.
Аз се колебаех между b5.5 и b6,нещо последния не ме грабна за мене b6 е нескопосан, ирационален модел ,стъпка назад и ще си изчакам 7-чката да ми стате по джоба .
Засега са двойно по-скъпи и нямат пипане,говоря за сносни екземпляри.
Аз се колебаех между b5.5 и b6,нещо последния не ме грабна за мене b6 е нескопосан, ирационален модел ,стъпка назад и ще си изчакам 7-чката да ми стате по джоба .
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Б7 е фейслифт на Б6. Май ше чакаш Б8. 

-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
hooligan_sk написа:Б7 е фейслифт на Б6.
В някоя от темите писах,че ще почакам В7 да стане поне на 10-ина годинки и тогава ще се пазарува.

Лично за мен,нищо че е фейслифт,В7 в комби вариант е доста по-стилен от "шестицата".
Особено върховите версии със ксенона и дневните светлини.
Помпа-дюзата вече я няма,има и би-фюъл модификация.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Просто обръщам внимание колко не са наясно хората с основни истини от гамата на ФВ 
ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401

ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Усещам,че тия са ти фаворит в последно време.
Но ето това изречение е малко странно.
ПЪЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА АВТОМОБИЛА преди предоставянето му за продажба (всичко без масла, филтри и ремъци).
Но ето това изречение е малко странно.
ПЪЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА АВТОМОБИЛА преди предоставянето му за продажба (всичко без масла, филтри и ремъци).
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4



- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
hooligan_sk написа:ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401
Мнооого време ще си го продават точно този на тази цена

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
Колата е абсолютна барака и не ме интересува никоя автокъща. Но Б6 от последните години с доказуема история и на реален пробег не отстъпва много по цена на сходен Б7. Същото се вижда и в мобиле.де. Просто има Б6 и Б6. 

- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат 2012 г. 2,0 ТДИ 140 к.с. 4х4
hooligan_sk написа:Просто обръщам внимание колко не са наясно хората с основни истини от гамата на ФВ
ПС: Читавите Б6ци са всичко, но не и евтини: http://www.mobile.bg/11460470041716401
Някой трябва да не е много наред с главата, за да даде 21 к за тази кола.
Първо според мен доста лъжат с годината на производство.
Вижда се, че е със старото табло и стария волан, нещо нетипично за произведена 2010 Б6-ца>?
Никакъв фабричен биксенон няма тоя туч, дето даже и кожа му липсва.
Навито също не е оригинално (не казвам, че не го бива!).
Ама 21 к....
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: GeorgeMet и 49 госта