Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Passssat
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 21 май 2016 10:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот Passssat » Нед 22 май 2016 14:36


Важно ми е точно да е здрава,колеги,защото съм в Дания и е много солен дизел над 120/30 коня да се вземе.Данък,застраховка са много високи.. :icon_sad общо взето карах по едно време пасат 1.6i и се надявам 1,9 тди да върви повечко :D Благодаря на всички за отговорите.Извода за мен е,че това е един надежден автомобил - малко екстри и сравнително малка мощност :D А други чести проблеми срещат ли се при този модел?Четох за предницата в теми на колегите,но мисля,че при тези хубави пътища тук едва ли ще се обажда често :)




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот Stivi » Нед 22 май 2016 16:30


Странно колко много хора с Passat 5 с дизел 90кс твърдят че си върви добре,а пък шестицата дето е с 250кг по-тежък но е с PD с 105кс и много по-голям въртящ момент се изкарва едва ли не мъртвец,все пак не всички искат да се изживяват като "бързи и яростни" на пътя а просто да се придвижат нормално и комфортно от А до Б :a045


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот stefan4o » Нед 22 май 2016 16:41


Предницата не я мисли, не е като на 5-5.5 с няколко носача на страна. При Б6 имаш съвсем опростено окачване с по един носач на страна.


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот maladec » Пон 23 май 2016 14:48


Stivi написа:Странно колко много хора с Passat 5 с дизел 90кс твърдят че си върви добре,а пък шестицата дето е с 250кг по-тежък но е с PD с 105кс и много по-голям въртящ момент се изкарва едва ли не мъртвец,все пак не всички искат да се изживяват като "бързи и яростни" на пътя а просто да се придвижат нормално и комфортно от А до Б :a045


То и дядо ми на времето твърдеше , че Москвича (1360) много набира и спирачките му "коват" . Баща ми до ден днешен твърди ,че Ватрбурга е много пъргав . Даже тука в града толкова била бърза двутактовата машина и нямало кой да го стигне :screwy
За "бързи и яростни " . Точно за това ни е необходима голяма мощност . За да изпреварим бързо и безрисково , след което по най - бързия начин да се приберем в дясна лента и да продължим с нормална скорост към набелязаната дестинация .
Пример : Пред нас се движи кола с неадекватно поведение на пътя . На всичкото отгоре някакъв "ремус" пращи и баса като от дискотека . Тръгваме да го изпреварваме а не можем защото другата кола рязко ускорява . Индивида в дясностоящата кола е на 19-20 и се чувства унизен от това ,че го изпреварвате . На него не му пука , че отсреща идва кола и ще стане "мазало" . Предполагам ,че пътувате заедно с жената и детето , не би мислил по същия начин!! В този момент ще мислиш за това което нямаш , но нищо не можеш да направиш . 2 секуни минават като 10 и само гледаш .
Пенсионер на натоварен планински път . Кара на първа защото няма нужда да тормози машината . На пенсията въобще не и пука ,че зад нея има 20 коли колона , камо ли да отбие някъде за да пропусне колоната . Нашите нерви са опънати до космоса , но пенсията това не го вълнува . "Хибрида" подхожда и със същата нее'ателност за това , че има коли с малотрайни стоки в жегата . (мляко , меса , шоколад ) .
Намалявам за да спра на все още жълт светофар , но на огледалата виждам автомобил с огромна скорост и очевидно няма да може да спре . Газ до долу и ПТП няма . Човека зад мен спря на средата на кръстовището . Мога да дам още мноооого примери .
Нека не разглеждаме само лошата страна на нещата . Това е все едно да кажем думата оръжие . Някои я свързват с убийство , други със лов , трети със самозащита . При правилна експлоатация то ще ни помогне . Ще защити . При грешна , ще навреди .
Мощността не е за гъзария , тя е необходимост !!!!!!!!!! По този начин пазим както себе си , така и околните !!! Никога не съм страдал от запас на коне под капака , но много съм страдал от липсата им .
Поздрави .


Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот VW_passatOR » Пон 23 май 2016 17:26


Преди да взема моя 2.0 TDI. се качвах и на 1.9 . Стори ми се мн осакатена работа в сравнение с 2.0. И все пак в последствие след като си го взех прочетох всичките проблеми около 2.0 и въпреки че зсг не съм имал подобни сиг щях 1.9 да избера. Иначе не е необходимо да си състезател за да предпочетеш по-мощната кола. Понякога е необходимо повече мощ за да излезеш от някоя колона с липса на възможност за изпреварване. Много добри отзиви съм чувал за 1.9 tdi 131k.s на предишния модел 5.5 но там вече за окачването си знаеш.


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B6 - 1,9 или 2,0 - помощ при покупка

Мнениеот maladec » Пон 23 май 2016 18:12


ASZ ( 1.9 тди 131 ) е с различни карантии от на ajm 1.9 (115 konq ot 99 godina или "новия" 105 коня ) . ASZ не случайно е оборудван с по - големи лагери .
Само като се сетя как навремето 115 кон беше най големия боклук на света пък сега 105 е най - добрия произведен някога и ....... :biggrin
на Passat б5.5 окачването струва 350 лв BESA със болтове кормилни накрайнци и всичко всичко . Доказано държи на бой .
Поздрави .



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта