А някой обърна ли внимание, че човекът гледа обяви с 5,5, където няма АФН, а всичко е ПД?
Стига ги предлагайте вече тия уморени милионници 1996 модел, 2016 сме вече.
Избор на Пасат 5
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20271
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
Заглавието на темата е за Пасат 5. Човекът щом ще купува Пасат, не е зле да понаучи първо какви модели има.stefan4o написа:А някой обърна ли внимание, че човекът гледа обяви с 5,5

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
stefan4o написа:Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
че даже и милиардници...
Б5 и Б5.5 са едно към едно ако не броим двигателите - с нищо едната не превъзхожда другата
единствения + ако си купиш ПД било то Б5 или Б5.5 е по-новата година на производство - което с времето е доказано за НЕважен фактор за състоянието на една кола (точно както и км пробег на таблото)
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
Защо цитираш автомобила ми от профила? Не помня да съм предлагал на някой да си купи такъв? Или ей така да търкаме клавиатурите? 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
защото пишеш колкото да не заспиш или колкото да си в "играта" - казваш милионници докато караш кола на 26 години
следователно съдиш за една кола ,че не си струва парите защото е стара като година а ти самия имаш за пример кола която противоречи на първонаписаното от теб
не вярвам да кажеш ,че колата ти тъй като е стара е подвижен скрап - така,че съм прав
пп. ако годината прави колата за теб продай джетата - със парите ще успееш да си купиш авео 2005-2006 година - сигурно щот е нова е много по-кола
следователно съдиш за една кола ,че не си струва парите защото е стара като година а ти самия имаш за пример кола която противоречи на първонаписаното от теб
не вярвам да кажеш ,че колата ти тъй като е стара е подвижен скрап - така,че съм прав
пп. ако годината прави колата за теб продай джетата - със парите ще успееш да си купиш авео 2005-2006 година - сигурно щот е нова е много по-кола
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
В смисъл, че като карам кола 1990-та година и нямам право да пиша в темите ли, какво? 
Недей коментира автомобила ми, който не си виждал сигурно и на снимка, дали е милионник и на колко е години, моля
В тоя ред на мисли, като сме тръгнали да му предлагаме здрави коли, направо някое пасатче Б3 с 1.6Д и да се отвози?

Недей коментира автомобила ми, който не си виждал сигурно и на снимка, дали е милионник и на колко е години, моля

В тоя ред на мисли, като сме тръгнали да му предлагаме здрави коли, направо някое пасатче Б3 с 1.6Д и да се отвози?

-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Избор на Пасат 5
Колега, относно обявата:
Изглежда доста озлъскан. Няма снимка на моторния отсег. Централните духалки изглеждат счупени (типично за модела) жабката май не се затваря добре (типично за модела), задните седалки изглеждат доста захабени. Друго от тези снимки няма как да се разбере. Ако се загледаш по автокъщите всички коли са лъснати и чистички като тази. Ако не са си играли да я лъскат би ме впечатлила повече.
131коня е доста предпочитан мотор при Б5.5 и ако изчетеш из форума ще срещнеш добри мнения като цяло. Малкия мотор на този модел мисля, че е 116коня, а 110 е на стария модел Б5, който е известния АФН.
За 5.5 повече инфо не мога да помогна, във форума има много.
За Б5, АФН бих казал изключително надеждна кола. Нисък разход, не е толкова пъргава както помпа дюза моторите на 5.5.
Аз лично карах 1г, 30хил. Км такава и съм доволен. Взех я от приятел, който я беше взел ноя внос, налял 1500/2000лв в нея. Аз налях още толкова! Можа да ти ги опиша и по ремонти, за да видищ, че са толкова с едно обслужване.
Реалната цена за Б5 бих казал, че е 3500. За 5.5 около 5хил. Тази от 5800 ще ти я дадът и за 5 най-вероятно. Обслубването и регистрацията ти трябват около 1300лв. Колкото и да не ти се вярват думите на колегите по-горе ще стигнат 2хил. За месец два след това. (Най-малкото сега ще ти се наложи да купуваш акумулатор, ето ги едни 150/200лв).
Преди няколко месеца си купих Поло италиянка и си излязоха доста типични за колите внос от там проблеми.
Съвет: пазара е залят с пасати от частни лица (и автокъщи), огледай се какво предлагат частните лица и със сигурност ще намериш добър екземпляр на същата цена, който ще е регистриран и пооправен като цяло.
Изглежда доста озлъскан. Няма снимка на моторния отсег. Централните духалки изглеждат счупени (типично за модела) жабката май не се затваря добре (типично за модела), задните седалки изглеждат доста захабени. Друго от тези снимки няма как да се разбере. Ако се загледаш по автокъщите всички коли са лъснати и чистички като тази. Ако не са си играли да я лъскат би ме впечатлила повече.
131коня е доста предпочитан мотор при Б5.5 и ако изчетеш из форума ще срещнеш добри мнения като цяло. Малкия мотор на този модел мисля, че е 116коня, а 110 е на стария модел Б5, който е известния АФН.
За 5.5 повече инфо не мога да помогна, във форума има много.
За Б5, АФН бих казал изключително надеждна кола. Нисък разход, не е толкова пъргава както помпа дюза моторите на 5.5.
Аз лично карах 1г, 30хил. Км такава и съм доволен. Взех я от приятел, който я беше взел ноя внос, налял 1500/2000лв в нея. Аз налях още толкова! Можа да ти ги опиша и по ремонти, за да видищ, че са толкова с едно обслужване.
Реалната цена за Б5 бих казал, че е 3500. За 5.5 около 5хил. Тази от 5800 ще ти я дадът и за 5 най-вероятно. Обслубването и регистрацията ти трябват около 1300лв. Колкото и да не ти се вярват думите на колегите по-горе ще стигнат 2хил. За месец два след това. (Най-малкото сега ще ти се наложи да купуваш акумулатор, ето ги едни 150/200лв).
Преди няколко месеца си купих Поло италиянка и си излязоха доста типични за колите внос от там проблеми.
Съвет: пазара е залят с пасати от частни лица (и автокъщи), огледай се какво предлагат частните лица и със сигурност ще намериш добър екземпляр на същата цена, който ще е регистриран и пооправен като цяло.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Избор на Пасат 5
stefan4o написа:уморени милионници 1996 модел, 2016 сме вече.
човече извинявай ама си типичния форумен бот - пишеш по инерция едни глупости а после не можеш дори да си смелиш мнението

не ми трябва да виждам джетата ти - не се съмнявам ,че една стара кола (каквато е джета 90-та година )може да е по-здрава и надеждна от една относително по- нова
ти си този (цитирал съм те по-горе ако си забравил писанките си) който съди колата по годината - произхождайки от този цитат самия ти не си в крак с времето - все пак е 2016 ....вече
не ми отговаряй ако обичаш за да не оспамваме повече темата - ако се чувстваш засегнат или нещо наранен - пиши ми на ЛС
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на Пасат 5
vanesto написа:И 2036 да сме AFN-а ще си върви, нали така samo_pe4kaГлей кво Ауди:
http://www.cars.bg/c1847196

Стискам палци колегата да си намери хубава кола. Но наистина да не си мисли, че с 500кинта ще оправи всичките болежки по колата си, ест.зависи и от конктретният екземпляр и дадените първоначални пари. Задължително при огледи и покупка със човек запознат със слабите места и въобще с търсената кола.
Има една приказка , че не винаги за много пари човек си купува нещо свястно, но за малко е почти винаги боклук. Но в Бг всичко е различно. И онази приказка тук няма резон, една камара пари да се дадат , като нищо може да се нахендри човек на зализана каляска.
Успех колега!