Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Има още мнооого неща в едно стандартно обслужване освен твойте 530лв. Към 1000лв спокойно заминават, а ако искаш детайлно да смениш всичко което подлежи на обслужване(това е желателно), много повече. За всичко се плаща и труд в сервиза...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
да не съм се объркал и да чета тема в майбах форума?


- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Че те 4 нови гуми са 400 лева...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Какво общо имат гумите с обслужването на колата?
Сметнете му и гражданската ,винетката и очевидните неща като .... горивото например към графа обслужване
Сметнете му и гражданската ,винетката и очевидните неща като .... горивото например към графа обслужване

- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Прав си, гумите нямат нищо общо с обслужването.
Само че за съжаление най-вероятно ще му се наложи да ги купи, понеже всички знаем колите нов внос с какви гуми пристигат на пазара 


- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Да го кажем така, купуваш кола нов внос от автокъща, човека пита какви разходи го очакват след покупката за да е подготвен финансово, и да си направи сметка колко да даде за кола и колко да си остави за обслужване след покупката.
Регистрацията, еко таксата, винетката, ГО ги оставяме на страна!
ангренажен комплект ролки и ремък - 250-350лв.
всички филтри + купе - 50-70лв.
пистов ремък - 10-15лв.
водна помпа - 70-100лв.
масло - 60-90лв.
антифриз - 30лв.
спирачна течност - 15-30лв.
предните накладки почти на 100% са за смяна - 70-100лв. дисковете в обозримо бъдеще
труд за всичко - 150-250лв. зависи от много неща
Гуми, купува задължително дали зимни или летни е без значение : тук според зависи но минимум 500лв. за 16 цола.
Без гумите и без регистрация сме на почти 1000лв. за по-стандартно обслужване от това ... не се сещам
Акумулатор още няма да включваме, нищо че купува дизел, но и там са едни 150лв. минимум
Aко няма да купува "нов внос" нещата стоят по-малко по-различен начин!
п.п. Гумите имат толкова общо след покупката на нов внос, колкото и всичко останало което ще му се наложи да смени.
Регистрацията, еко таксата, винетката, ГО ги оставяме на страна!
ангренажен комплект ролки и ремък - 250-350лв.
всички филтри + купе - 50-70лв.
пистов ремък - 10-15лв.
водна помпа - 70-100лв.
масло - 60-90лв.
антифриз - 30лв.
спирачна течност - 15-30лв.
предните накладки почти на 100% са за смяна - 70-100лв. дисковете в обозримо бъдеще
труд за всичко - 150-250лв. зависи от много неща
Гуми, купува задължително дали зимни или летни е без значение : тук според зависи но минимум 500лв. за 16 цола.
Без гумите и без регистрация сме на почти 1000лв. за по-стандартно обслужване от това ... не се сещам

Акумулатор още няма да включваме, нищо че купува дизел, но и там са едни 150лв. минимум
Aко няма да купува "нов внос" нещата стоят по-малко по-различен начин!
п.п. Гумите имат толкова общо след покупката на нов внос, колкото и всичко останало което ще му се наложи да смени.
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Aми ако вземе кола от Германия с два чифта гуми с джанти? Ами ако има чисто нов ТUV?? Oт там кви дискове и кви накладки.Говорите така все едно ще отиде да вземе най големия леш от Италия.
Re: RE: Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
parno написа:Къде прочете демпферна шайба и труд да съм писал? И да - за написаното това казвам. Да не пиша на китайски , че да не разбра?
Това че ти правиш половинчати работи не значи, че и другите хора ги правят. Човека пита какви разходи ще има след като купи кола. Ако иска да разчита на тази кола ... с твоите 530 лева .. по-добре с градския да пътува.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Ангренажен комплект с метална водна помпа(350лв), пистов с обтегач(абсолютно задълже за такова TDI - 200лв всичко), всички течности(150лв) и филтри(нафтовия е скъп, всички са към 100лв) ми се струват задължително обслужване, без значение състоянието и произхода на автомобила. Работата за това удоволствие е около 200лв(120лв е само свалянето на предницата за ангренажа, надлъжен мотор е). Това са точно 1000лв. От там нататък, дори да намериш супер запазен екземпляр, имаш някакви дреболии за правене. Ако колата е нов внос, само за да се появи легално на пътя също са нужни 550-600лв. И тн и тн, изброявал съм особености на роторните помпи по-назад в темата. 

-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
BurgasVW написа:Aми ако вземе кола от Германия с два чифта гуми с джанти? Ами ако има чисто нов ТUV?? Oт там кви дискове и кви накладки.Говорите така все едно ще отиде да вземе най големия леш от Италия.
Минала TUV, чисто нова, на 150 000км, карана само от баба в Италия.
На 100 вкарани коли, една е тази която е да речем в топ състояние, цената и обаче е доста висока, а всеки гледа да мине по-тънко.
Няма да коментирам, колко коли минават TUV, след два месеца автомата да речем сгъва - Австриеца я хвърля, идва тука нов внос и ти си казваш "Ооо тя е с пресен TUV, перфектна е, взимам я." И от там се почва ...
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Всички коли които съм имал са били с дискове и накладки на около 80% а на сегашната ми е сменян и катализатора дори.Просто си отварям очите и не позволявам на пропадналите търговци да ме правят на луд.Съвет: Или колата в сервиз преди купуване или човек който разбира с теб.
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Разбира се винаги може да изядеш дървото.За това първо в сервиз.Такива стари коли по добре да са с ръчни кутии че...Исках да кажа че колата преминала TUV няма да иска нови дискове,накладки , носачи,гуми , климатикът ще е Ок и т.н. И да за 2800лв няма такъв б5. Абе голям филм е да търсиш...
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Вие сериозно наплашихте колегата
Ето, колко ми стъпи първоначалното обслужване, на същия автомобил "AFN"
Къс накрайник - 20 лв
Пистов ремък - 25,90 лв
Втулка носач 4 бр - 36 лв
Маншон полуоска - 14 лв
Филтър купе - 15 лв
Антифриз - 16 лв
Масло - 47,50 лв
Горивен ф-р - 24 лв
Въздушен ф-р - 11 лв
Маслен ф-р - 8 лв
Водна помпа - 55,50 лв
Ангренажен к-т - 166 лв
накладки - 50 лв
обща сума = 490 лв "грубо" в цената влиза и майсторлъка
Та, с такава сума стартирах аз като го взех, регистрация,еко такса,номера,гражданска и т.н. още г/д 500-600 лв

Ето, колко ми стъпи първоначалното обслужване, на същия автомобил "AFN"
Къс накрайник - 20 лв
Пистов ремък - 25,90 лв
Втулка носач 4 бр - 36 лв
Маншон полуоска - 14 лв
Филтър купе - 15 лв
Антифриз - 16 лв
Масло - 47,50 лв
Горивен ф-р - 24 лв
Въздушен ф-р - 11 лв
Маслен ф-р - 8 лв
Водна помпа - 55,50 лв
Ангренажен к-т - 166 лв
накладки - 50 лв
обща сума = 490 лв "грубо" в цената влиза и майсторлъка
Та, с такава сума стартирах аз като го взех, регистрация,еко такса,номера,гражданска и т.н. още г/д 500-600 лв
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: RE: Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
DaDiablo написа:parno написа:Къде прочете демпферна шайба и труд да съм писал? И да - за написаното това казвам. Да не пиша на китайски , че да не разбра?
Това че ти правиш половинчати работи не значи, че и другите хора ги правят. Човека пита какви разходи ще има след като купи кола. Ако иска да разчита на тази кола ... с твоите 530 лева .. по-добре с градския да пътува.
Нито си ми карал колата нито си я виждал за да ги знаеш тея неща бе зеленчук


Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Като свършат аргументите следват подобни коментари.
Мойто винаги е по-хубаво, другите винаги са се прецакали. Нищо че 10 човека ми казват обратното.
Мойто винаги е по-хубаво, другите винаги са се прецакали. Нищо че 10 човека ми казват обратното.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта