Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
- Lupender
- Мнения: 770
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на автомобил
Анкетата е достатъчно еднозначна.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил
DoH_KuXoT написа:това заключение как го направи ? Масово са с климатроник и ръчни скорости , дори 2.0 е един от редките двигатели . Климатик също рядко се среща. Автомат още по-рядко. Общо взето заключението ти наобратно би било по-вярно.
Колега в момента няма нито една 1.8 без турбо в Mobile като в филтъра сложиш нов внос, седан и климатроник. Има една 1.6 но мисля че с този двигател ще е доста зле.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
Ами колегите са ти го написали - 1.8 или 1.8Т.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
Не искам 1.8 турбо защото вече става много коне и е доста бързо, а за първа кола не мисля че ще е много удачно.
Последна промяна от gr_kanev на Чет 12 яну 2017 17:18, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "Цитат", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "Цитат", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
климатроника не е кой знае колко важна екстра по-важен е двигателя и състоянието,а климатроника дава повече ядове от климатика
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
1,8T е всичко друго, но не и бърз мотор колега. За автомобил като Б5.5 е по-скоро адекватна и задоволителна моторизация. Иначе си напълно прав че при Б5.5 няма как да го вземеш без турбината. 

Re: Избор на автомобил
SlaviGavrilov написа:DoH_KuXoT написа:това заключение как го направи ? Масово са с климатроник и ръчни скорости , дори 2.0 е един от редките двигатели . Климатик също рядко се среща. Автомат още по-рядко. Общо взето заключението ти наобратно би било по-вярно.
Колега в момента няма нито една 1.8 без турбо в Mobile като в филтъра сложиш нов внос, седан и климатроник. Има една 1.6 но мисля че с този двигател ще е доста зле.
това вече е друга работа, в купето на B5.5 изобщо няма да срещнеш 1.8 125к.с. , просто не се произвежда тази комбинация. Всички други бензинови ги има, 1.6...1.8T...2.0...2.3...2.8...4.0
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
Благодаря ви за мненията най-вероятно ще се насоча към Passat B5.5 1.8T.
Искам да ви попитам какъв ще бъде разхода на бензин и на газ.
Сполочливо ли е газацифирането на този двигател и дали газта няма да се повреди турбото по някакъв начин.
П.П
И един последен въпрос каква е разликата между обикновенната газ и инжекцион. Инжекциона с какво превъзхожда обикновенната газ.
Искам да ви попитам какъв ще бъде разхода на бензин и на газ.
Сполочливо ли е газацифирането на този двигател и дали газта няма да се повреди турбото по някакъв начин.

П.П
И един последен въпрос каква е разликата между обикновенната газ и инжекцион. Инжекциона с какво превъзхожда обикновенната газ.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
С това че е по-умен, газифицирай смело 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
To и да искаш обикновена уредба,никой няма да се навие да я монтира
Иначе си работи чудесно с газов инжекцион,разхода е литър над бензиновия,мотора не се плаши от газ,даже я обича

Иначе си работи чудесно с газов инжекцион,разхода е литър над бензиновия,мотора не се плаши от газ,даже я обича

-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
Гласувах за Пасат,но карам чешкия еквивалент на Голф4 със споменатия в анкетата мотор.
Поддръжката на Пасата е около 30% отгоре спрямо Голф.
Колегата с Пасат е обяснил нещата,може да погледнеш и моите мнения.
Пасат с 2.0 като цяло е с базово оборудване.
При Голф е по-богато.
И все пак зависи как го е поръчал първия собственик.
А това за ТЮФ няма да го коментирам.
А съм и сигурен,че препоръчалите друг мотор в анкетата не са се качвали и карали 2.0.
Само са чули и чели.......
Поддръжката на Пасата е около 30% отгоре спрямо Голф.
Колегата с Пасат е обяснил нещата,може да погледнеш и моите мнения.
Пасат с 2.0 като цяло е с базово оборудване.
При Голф е по-богато.
И все пак зависи как го е поръчал първия собственик.
А това за ТЮФ няма да го коментирам.
А съм и сигурен,че препоръчалите друг мотор в анкетата не са се качвали и карали 2.0.
Само са чули и чели.......
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
Аз след прочетеното по форумите се бях наплашил от "чупливото и скъпо" окачване на пасат-а, от "скапания" 2000сс мотор, изпадна ми добра кола на добра цена и затова я взех. Вече 100хил км служи вярно и се убедих, че чета ли по форумите какво си пишат няколко човека не трябва да си купувам кола никоя че нито една не става. Интересното е друго, хейта е еднакъв, проблемите и драмите едни и същи само моделната година се мени. Минават 2-3 години и пасат б5.5 от най-рискова покупка се превръща в най-добрия избор. B6 става гадния модел, после видиш ли колко е по-здрав от скапания В7 и т.н. важното е да се предава форумната легенда, един познат на друг познат казал...
П.с. избираш запазен екземпляр и ще си доволен, попаднеш ли на милионник ще си се наиграл.
П.с. избираш запазен екземпляр и ще си доволен, попаднеш ли на милионник ще си се наиграл.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
DoH_KuXoT написа:и се убедих, че чета ли по форумите какво си пишат няколко човека не трябва да си купувам кола никоя че нито една не става..
Когато определени възли,детайли или конструктивни решения на един модел са доказано проблемни,не е зле човек да го знае предварително пък каквото си реши,то може и да се ожениш за някоя за която казват, че е минала половината квартал ,и да ти е вярна до живот,това обаче не променя факта ,че е минала квартала

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
DoH_KuXoT написа:Аз след прочетеното по форумите се бях наплашил от "чупливото и скъпо" окачване на пасат-а, от "скапания" 2000сс мотор, изпадна ми добра кола на добра цена и затова я взех. Вече 100хил км служи вярно и се убедих, че чета ли по форумите какво си пишат няколко човека не трябва да си купувам кола никоя че нито една не става. Интересното е друго, хейта е еднакъв, проблемите и драмите едни и същи само моделната година се мени. Минават 2-3 години и пасат б5.5 от най-рискова покупка се превръща в най-добрия избор. B6 става гадния модел, после видиш ли колко е по-здрав от скапания В7 и т.н. важното е да се предава форумната легенда, един познат на друг познат казал...
П.с. избираш запазен екземпляр и ще си доволен, попаднеш ли на милионник ще си се наиграл.
В друга тема тези дни, ти самият обясни точно какви са разходите на масло при този мотор. Положението не е розово. Окачването само по себе си не е чупливо, но сравнено с идиотоустойчивото и просто окачване на Г4 например, се разваля по-често. Това което се промени е че турски производители като АС метал и Беса предлагат съвсем читав и здрав комплект за 300лв. И не съм останал с впечатлението че Б6 се заформя като "читавия" модел, а на ред за оплакване е Б7. Напротив, масово се "хвали" Б7 като дебъгнат дериват на Б6.

Re: Избор на автомобил - Passat B5.5, Golf 4
В същата тема на предната страница. Сравнението с моделите го направих съвсем образно. Окачването... сменил съм два кормилни накрайника и един тампон долен десен - задния носач.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта