Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 10:30


botceto написа:... но се плаша от евентуална лавина от корейски проблеми :mhihi


Не мисля че има от какво да се плашиш чак толкова, запознай се с модела, събери цялата нужна информация за проблемни части и детайли и цена за тяхното отстраняване, и ако ти излиза сметката купувай смело.
За момента знаеш че рециклажа на дюзите ти е около 1200лв. като това е проблем от който се оплакват не един и двама собственика, така че вероятноста да те сполети е повече от голяма. Имаше и една задължителна смяна на датчика за налягане на маслото, защото заради него може да си блокиташ мотора, съединител + маховик, и останалите обичайни глупости които съпътстват покупката на 10-12 годишен дизел на много километри. Имаш повече масла и течности, имаш скъпи гуми, и т.н. :smile




botceto
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
Автомобил: Passat B5 2000g
Двигател: APU
Местоположение: Sofia

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот botceto » Пет 20 яну 2017 10:36


Автомата нали няма маховик? Но обслужването на кутията май пак толкова.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот stefan4o » Пет 20 яну 2017 11:03


Няма маховик ли?


botceto
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
Автомобил: Passat B5 2000g
Двигател: APU
Местоположение: Sofia

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот botceto » Пет 20 яну 2017 11:07


демпферен маховик имах предвид


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 11:53


Да ти кажа по-скоро първо си изяски дали имаш нужда от такъв автомобил.
С какъв двигател да е, дизелов или газ/бензин, като имаш впредвид че дизела в тези големи купета ще ти гори около 10л./100км.
Къде мислиш да ходиш с него, съответно от какво задвижване имаш нужда, постоянно зацепено 4х4, ондеманд система при която задвижващ е единия мост преден/заден и при липса на сцепления да предава въртящ момент към някое от предните или задните колелета или парт тайм задвижване, при което задвижващ ти е задния мост и когато е необходимо ти да зацепваш предния в съответния режим бързи или бавни скорости.
Имаш ли нужда от бавни, като градски джип ли ще го използваш или ще го вкарваш и в гората най образно казано :)
Знай също че гумите са скъпи, от порядъка на 800-1000лв. и че AT гумите са шумни, и некомфортни на асфалт, както и не са много подходящи да се използват като зимни. И разни много други дреболии свързани като цяло с джиповете и т.нар. СУВ автомобили :)


botceto
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
Автомобил: Passat B5 2000g
Двигател: APU
Местоположение: Sofia

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот botceto » Пет 20 яну 2017 12:07


Ами търся най вече бензинов мотор който се газифицира,автоматична кутия,задвижване предно с включване на 4х4 при нужда,бавните не са задължителни защото няма да карам офроуд,само изровен черен път.Сега се загледах и по Субару аутбек или форестър.Но на външен вид КИА най ми хареса.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 12:36


С предно и при нужда 4х4 са всички паркетници, РАВ - ЦР-В - Х-Трейл - Туксон - Спотидж - Кашкай- Аутлендър II - Аутлендър I е постоянно 4х4 без бавни - Субаруто е постоянно 4х4 + бавни - Маверик и Трибют са на предно - Санта Фе мисля е постоянно 4х4 без бавни - Гранда е постоянно 4х4 - Дискавърито също -
Мисля че в твоя случей Санта Фе е по-подходящия автомобил, поинтересувай се и там как стоят нещата :)

Последна промяна от forski на Пет 20 яну 2017 12:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот tdi fen » Пет 20 яну 2017 12:45


santa fe е с haldex мисля че беше с 90% предните и 10% на задните ,sorento не никак лош избор стига да намериш някоя добре поддържана бих ти препоръчал,ако е дизел да търсиш 170 кс динамика му е по-добра а разхода е същия,внимавай с 140 кс често са чипосани,което може да доведе до проблеми с автомата дизелите са с верига а бензиновите са с ремък,който се сменя на 60 хил км не е скъпа поддръжката на бензиновия


botceto
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
Автомобил: Passat B5 2000g
Двигател: APU
Местоположение: Sofia

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот botceto » Пет 20 яну 2017 13:07


Благодаря ви за съветите :th_up


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 13:12


Ето една интересна информация по-темата за Санта Фе II - " Задвижването се разпределя автоматично между преден и заден мост от 90/10 до 50/50. С копчето на таблото се блокира в режим 50/50 и позволява да се кара до скорост от 40км/ч, над тази скорост автоматично се изключва. За почти година вече с такъв автомобил, мога само положително мнение да изкажа, справя се повече от задоволително със зимните условия в България (дълбок и непочистен сняг). "

Което според мен, и в твоя случай е още един плюс за Хюндай.


Потребителски аватар
Lenks
Мнения: 255
Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот Lenks » Пет 20 яну 2017 17:40


Сега си говорех с колегата със СантаФе-то 2008 дизел. Каза, че от както го има (май 2009 го купи) никакви проблеми по двигателя не е имал. От техническите работи накрая лагерите на турбото са почнали да му свирят и алтернатора сега тази зима трябваше да го ремонтира. Това е при доста як зор на тая кола и доста километри. Той кара доста несъобразително понякога - взима завойте през бордюрите и т.н. Не знам за свирене на гуми и другите обяснени неща по-рано, ама аз такова нещо не съм наблюдавал, а съм пътувал доста километри в тая дципка и си е доста комфортно даже. Сорентото не мисля, че ще е по-различно. :) Сега наскоро ме вози в най-големите снегове тук, пред нас поне 3 коли се завъртяха, джипката си спираше и движеше като закована, та мисля е доста стабилна.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 19:13


Lenks написа: Не знам за свирене на гуми и другите обяснени неща по-рано, ама аз такова нещо не съм наблюдавал, а съм пътувал доста километри в тая дципка и си е доста комфортно даже.


В предното си мнение визирах определен тип гуми All Terrain (AT) но щом колегата не мисли да излиза на далече извън пътя, не мисля че ще има нужда от такива. Самата гума е по-тежка и с по-агресивен грайфер и поради тази причина не е особенно комфортна в/у асфалт и при висока скорост. Просто тази гума се използва като един вид универсална за всички терени и сезони, въпреки че е чистолятна гума, но зимата се компенсира с дълбокия грайфер. Гумите са сериозно перо, и доста хора купуват само един комплект АТ гуми и ги ползват целогодишно, въпреки техните недостатъци, особенно зимата и особенно ако осноените задвижващи колела са задните !
Ако обаче колата се използва предимно в/у асфалт тогава може да се кара с нормални летни/зимни гуми и проблем с комфорта няма, проблема е че трябва да се дадът едни 1500-2000лв за гуми :biggrin


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот bayspiro » Пет 20 яну 2017 19:57


[q
Ако обаче колата се използва предимно в/у асфалт тогава може да се кара с нормални летни/зимни гуми и проблем с комфорта няма, проблема е че трябва да се дадът едни 1500-2000лв за гуми :biggrin[/quote

Тва за стоножка ли? :mhihi
Аз щото оня ден във виелицата :screwy обух Туксоня за 800 с монтажа и куриера


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот Stivi » Пет 20 яну 2017 20:21


bayspiro написа:Тва за стоножка ли? :mhihi
Аз щото оня ден във виелицата :screwy обух Туксоня за 800 с монтажа и куриера

Не внимаваш в написаното ! Колегата има предвид 1500-2000 за два комплекта гуми /зимни-летни/ което е нормалната цена за този размер и добри гуми icon_idea


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор на КИА Соренто 2005-2007 г. автомат

Мнениеот forski » Пет 20 яну 2017 20:27


800 летни + 800 зимни = :wink



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта