В същото време препоръчва на човека безумно спрелия абф с най-скапаната ламарина на планетата, а тия посдледните 96-7ма гният повече от 93-ти набор.
Задното се кара много по-добре и много по-лесно се вкарва в пътя от предното , това при условия че задволанното устройство знае какво прави и не се паникьосва на първия завой при който му тръгне задницата. Предно тръгне ли оправия няма-факт
Сега ще изкочат теоретиците с хвалебствия за предното-но, няма как да е иначе все пак 90% карате предно .
Разхода на абф-а е доволно по-голям от на 20-ката, пълен спреляк с никакви спирачки. Изобщо Фв до 97=никакви спирачки.
Огромен минус на 3-ката е лошото разпределение на тежестта ,при което задницата олеква много лесно и си става кошник на предно,който се държи като задно
Добре,че бяха баварците да си накичите 3-ките и четворките с ангелски очи
и да дърпате като пълни смешници ръчна зимата и да се вживявате на паркингите все едно сте със задно
Ако ще е кола на предно, нека е 4-ка,ама тройка

точно го каза, но причината е една- старите бенцове не ги карат млади шофьори, може би защото визията им е малко по- "консервативна" от на бмв-тата, а те са по-надеждни като коли от всичко останало на техните години. Има и друго- карал съм и стари и нови мерцедеси и бмв-та. Поне аз като седна в мерцедес- какъвто и да е - незнам защо, но карам полека- кефя се на колата, а в бмв-тата някак тая кола те кара да я изрежеш... незнам защо- така ги усещам... 

