Препоръки за кола за дълги пътувания
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
E38 728i, с газ. Ама да е с гуми и сменени масла, да влезне в бюджета.
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
quattro^^ написа: глупости ама пълни, в тва пежо имаш ли идея колко електроника има и колко е проблемна? познат с 407 няколко пъти щеше се шибне блокира му волана заради тъпия бси модул... мине не мине 100-200км святка и пищи все нещо.8 месеца я продава 2 огледа колата беше що годе изправна по френскии с отлична визия.
Глупав сте май Вие, щом не може да различите 607 от 407 ...
Пежо 607 е добър автомобил със здрава ходова част и двигатели (4цил). От поколението със сравнително малко електроника и прогнозиран живот. Друг е въпроса да се намери живо, че си е доста стар модел.
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 15 авг 2018 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Точно за дълъг път и аз ще дам глас за Е39 2.5/2.8
На дълго с каране до 140 не повече от 9 газ. Само, който не е карал не знае. Здрави и безпроблемни.
Хем.е достатъчно бързоча, хем е здрава и надеждна.
Подкрепям за 607 бензин, че е пълен дроб. Големият им дизел също.
За дълъг път ти трябва газ. Мани ги тия умрели стари дизели. Настъпваш ли го си хаби здраво нафта.
Здрав, атмосферен бензин с 280нютона е машината.
Кеф ти 2.93, кеф ти 3.07/3.15/3.64 и още поне дозина диференциали. Може да я правиш както си искаш.
На дълго с каране до 140 не повече от 9 газ. Само, който не е карал не знае. Здрави и безпроблемни.
Хем.е достатъчно бързоча, хем е здрава и надеждна.
Подкрепям за 607 бензин, че е пълен дроб. Големият им дизел също.
За дълъг път ти трябва газ. Мани ги тия умрели стари дизели. Настъпваш ли го си хаби здраво нафта.
Здрав, атмосферен бензин с 280нютона е машината.
Кеф ти 2.93, кеф ти 3.07/3.15/3.64 и още поне дозина диференциали. Може да я правиш както си искаш.
- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
VidolNikolov написа:За дълъг път ти трябва газ. Мани ги тия умрели стари дизели. Настъпваш ли го си хаби здраво нафта.
Да,харчат нафта като ги настъпиш,за разлика от тези на газ, които колкото повече ги мачкаш ,толкова по-малко горят


- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
MMM1 написа:quattro^^ написа: глупости ама пълни, в тва пежо имаш ли идея колко електроника има и колко е проблемна? познат с 407 няколко пъти щеше се шибне блокира му волана заради тъпия бси модул... мине не мине 100-200км святка и пищи все нещо.8 месеца я продава 2 огледа колата беше що годе изправна по френскии с отлична визия.
Глупав сте май Вие, щом не може да различите 607 от 407 ...
Пежо 607 е добър автомобил със здрава ходова част и двигатели (4цил). От поколението със сравнително малко електроника и прогнозиран живот. Друг е въпроса да се намери живо, че си е доста стар модел.
Точно за това го дадох за пример 607 е с същия бси кенеф рядка кола части кът, незнам за теб колко е малко електрониката, но не заблуждавай че е здрава.
е39 е добър вариант аз предлагам и а6 ц5 1,8т.Газта е по-изгодна винаги.
- Lupender
- Мнения: 763
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Аха, значи БМВ-то Е39 бива, а някакви умрели дизели НЕ?! Що за перверзия е това?!! Шибаното БМВ, знаете ли на колко оборота ручи със 140?! За Е39 си трябва минимум 2.8 за да понавървява иначе няма логика да развозваш близо 2 тона желязо, при това старо. Пък и си представям колко лесно може да се намери читаво такова днес.
Такива теми с "широки" и неуточнени критерии водят единствено до такива мнения на посоки. Кола за дълъг път е тази с която тръгваш на дълъг път... пък това може и Ярис да е. Аз пътувам Благоевград-Варна и обратно с Астра и съм доволен... даже ми е голяма като за сам човек.
Вероятно под автомобил за дълъг път се има предвид такъв, който:
- да не изморява, т.е. ниска степен на шум и вибрации в купето
- да е достатъчно бърз и динамечин за да осигурява лесни и бързи изпреварвания извън магистралата и да ускори и държи на Витиня 140 (с изходящ старт от 80)
- да има относително добра (не казвам висока) степен на комфорт (ергономия и функционалност)
- да има относително нисък разход на гориво
- да поддържа на магистрала 140 без в купето да се чува ручене, ръмжене и други симптоми на тормоз на двигателя... иначе казано оборотомера да е на не повече от 3000 оборота за бензинов и 2500 за дизелов автомобил...
- да има подлакътник
- да има круиз контрол
- да има електрохроматично огледало (много важно)
Препоръчителни са допълнително следните неща:
- хладилна жабка
- къп холдер (за чаши)
- аудио система със събуфер (например Босе)
- адаптивно окачване
- сензор за дъжд (адекватно работещ)
- климатроник
- мултимедия с интегрирана навигация
- интегриран телефон със спийкърфон, или минимум блутут за свързване на обикновен телефон
Това го казвам от позицията на човек каращ по 35-40 хиляди годишно, предимно на "дълго", често и нощем. Описаните неща ги има в настоящия ми автомобил, но ги имаше и в предишния, т.е. има кола за 5 бона, която ги притежава тези неща.
Такива теми с "широки" и неуточнени критерии водят единствено до такива мнения на посоки. Кола за дълъг път е тази с която тръгваш на дълъг път... пък това може и Ярис да е. Аз пътувам Благоевград-Варна и обратно с Астра и съм доволен... даже ми е голяма като за сам човек.
Вероятно под автомобил за дълъг път се има предвид такъв, който:
- да не изморява, т.е. ниска степен на шум и вибрации в купето
- да е достатъчно бърз и динамечин за да осигурява лесни и бързи изпреварвания извън магистралата и да ускори и държи на Витиня 140 (с изходящ старт от 80)
- да има относително добра (не казвам висока) степен на комфорт (ергономия и функционалност)
- да има относително нисък разход на гориво
- да поддържа на магистрала 140 без в купето да се чува ручене, ръмжене и други симптоми на тормоз на двигателя... иначе казано оборотомера да е на не повече от 3000 оборота за бензинов и 2500 за дизелов автомобил...
- да има подлакътник
- да има круиз контрол
- да има електрохроматично огледало (много важно)
Препоръчителни са допълнително следните неща:
- хладилна жабка
- къп холдер (за чаши)
- аудио система със събуфер (например Босе)
- адаптивно окачване
- сензор за дъжд (адекватно работещ)
- климатроник
- мултимедия с интегрирана навигация
- интегриран телефон със спийкърфон, или минимум блутут за свързване на обикновен телефон
Това го казвам от позицията на човек каращ по 35-40 хиляди годишно, предимно на "дълго", често и нощем. Описаните неща ги има в настоящия ми автомобил, но ги имаше и в предишния, т.е. има кола за 5 бона, която ги притежава тези неща.
- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Lupender написа:Вероятно под автомобил за дълъг път се има предвид такъв, който:
.................
.................
Абе да не си объркал 5000 с 50 000 с това изброяване


-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 15 авг 2018 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Аз говоря конкретно за 2.8. Знам на какви обороти е със 140, малко над 3000. Не се чува, не ручи.Бая километри имам с Е39 2.8, така че не ми обяснявайте какво сте чули от бай Гошо.
Стиви-пожелавам ти да покараш малко и тогава да си компетентен кое колко харчи.
А Астра и комфорт е несъвместимо. Нищо против модела, харесвам ги.
Няма вагаджия седнал в Баварец и да се е върнал назад, освен някои плекалено невежи влези дроб сърма и после --ооо бегай счупих мотор. Ми ще счупиш бе кълвач, като не знаеш какво да гледаш и как да го обслужваш.
Стиви-пожелавам ти да покараш малко и тогава да си компетентен кое колко харчи.
А Астра и комфорт е несъвместимо. Нищо против модела, харесвам ги.
Няма вагаджия седнал в Баварец и да се е върнал назад, освен някои плекалено невежи влези дроб сърма и после --ооо бегай счупих мотор. Ми ще счупиш бе кълвач, като не знаеш какво да гледаш и как да го обслужваш.
Последна промяна от VidolNikolov на Нед 03 мар 2019 22:00, променено общо 1 път.
- jordan17772
- Мнения: 722
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Карам служебна toyota avensis 1.8 vvti и съм много очарован. Вози приятно и в никакъв случай дървено и твърдо дори със 17ки.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
VidolNikolov написа:А Астра и комфорт е несъвместимо. Нищо против модела, харесвам ги.
И аз като прочетох по-горното мнение за Астрата и комфорта.. онемях

Подкрепям с две ръце за Е39 28ца. Друг вариант е В210 Е класа с 3.2 бензин. Естествено не отписвам Б5 и Б5.5 като комфортни автомобили, но 5цата и Е-класата ги превъзхождат като комфорт и здравина.
- goshoyyy
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 23 юли 2018 10:38
- Автомобил: VW Vento
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Lupender написа:Аха, значи БМВ-то Е39 бива, а някакви умрели дизели НЕ?! Що за перверзия е това?!! Шибаното БМВ, знаете ли на колко оборота ручи със 140?! За Е39 си трябва минимум 2.8 за да понавървява иначе няма логика да развозваш близо 2 тона желязо, при това старо. Пък и си представям колко лесно може да се намери читаво такова днес.
Такива теми с "широки" и неуточнени критерии водят единствено до такива мнения на посоки. Кола за дълъг път е тази с която тръгваш на дълъг път... пък това може и Ярис да е. Аз пътувам Благоевград-Варна и обратно с Астра и съм доволен... даже ми е голяма като за сам човек.
Вероятно под автомобил за дълъг път се има предвид такъв, който:
- да не изморява, т.е. ниска степен на шум и вибрации в купето
- да е достатъчно бърз и динамечин за да осигурява лесни и бързи изпреварвания извън магистралата и да ускори и държи на Витиня 140 (с изходящ старт от 80)
- да има относително добра (не казвам висока) степен на комфорт (ергономия и функционалност)
- да има относително нисък разход на гориво
- да поддържа на магистрала 140 без в купето да се чува ручене, ръмжене и други симптоми на тормоз на двигателя... иначе казано оборотомера да е на не повече от 3000 оборота за бензинов и 2500 за дизелов автомобил...
- да има подлакътник
- да има круиз контрол
- да има електрохроматично огледало (много важно)
Препоръчителни са допълнително следните неща:
- хладилна жабка
- къп холдер (за чаши)
- аудио система със събуфер (например Босе)
- адаптивно окачване
- сензор за дъжд (адекватно работещ)
- климатроник
- мултимедия с интегрирана навигация
- интегриран телефон със спийкърфон, или минимум блутут за свързване на обикновен телефон
Това го казвам от позицията на човек каращ по 35-40 хиляди годишно, предимно на "дълго", често и нощем. Описаните неща ги има в настоящия ми автомобил, но ги имаше и в предишния, т.е. има кола за 5 бона, която ги притежава тези неща.
И добре колега какви са тия коли до 5к, които ти караш толкова с толкова екстри и толкова "луксозни" пиша го без нито капка заяждане,тъй като все пак темата е за това не видях никъде да споменаваш конкретна марка/ки, които си карал/караш.
- Lupender
- Мнения: 763
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Колега VidolNikolov, не съм казал, че Астра е комфортна, особено по описаните от мен по-горе критерии, но съм пътувал и с нея на дълъг път и мога да кажа, че също става. Затова коментирах неустановените критерии.
Сега за БМВ - да, Е36, Е39 и Е38 са последните истински БМВ-та, но вече са към залеза на рентабилният експлоатационен прозорец (ако ме разбираш какво искам да кажа). Че Е39 е параход - спор няма, но позицията на водача и въобще цялостната компановка на кокпита е ужасяваща. Освен това вътре е недопустимо тясно като за кола от този клас. Та ти недей толкова уверено да твърдиш кой какво от кого е чул, защото в момента покупката на БМВ е толкова, че и повече, хазарт от покупката на Пасат или А6. Много от тези минали от Е39 на Е60 са разочаровани... Но, да не пощим темата за и против БМВ. Да, то става за дълъг път, но както казах е към края на рентабилността си като експлоатация, поради натрупана умора, обща амортизация и морално остаряване. Иначе изброените от мен в предишния пост критерии, макар и субективни (мои), считам са в основата на всеобщото разбиране за, ако не комфортно, то удобно пътуване на дълги разстояния... доколкото в БГ може да се говори за такива.
Сега за БМВ - да, Е36, Е39 и Е38 са последните истински БМВ-та, но вече са към залеза на рентабилният експлоатационен прозорец (ако ме разбираш какво искам да кажа). Че Е39 е параход - спор няма, но позицията на водача и въобще цялостната компановка на кокпита е ужасяваща. Освен това вътре е недопустимо тясно като за кола от този клас. Та ти недей толкова уверено да твърдиш кой какво от кого е чул, защото в момента покупката на БМВ е толкова, че и повече, хазарт от покупката на Пасат или А6. Много от тези минали от Е39 на Е60 са разочаровани... Но, да не пощим темата за и против БМВ. Да, то става за дълъг път, но както казах е към края на рентабилността си като експлоатация, поради натрупана умора, обща амортизация и морално остаряване. Иначе изброените от мен в предишния пост критерии, макар и субективни (мои), считам са в основата на всеобщото разбиране за, ако не комфортно, то удобно пътуване на дълги разстояния... доколкото в БГ може да се говори за такива.
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 15 авг 2018 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Аз много се извинявам, на не мога да не отбележа, че с 90км/ч 528 ръчка, на темпомат харчи под 8. Като гледам колко бавареца сте карали, не се очудвам на мненията ви.
Чули от Гошо грънчаря, че много горяла, то как да му обясниш, че това не е 1.6 умреляка в Голф....миСион ИмпосиБЪЛ.
Колега, моля те, ти това за *кокпита* наистина ли го мислиш? Искаш да ми кажеш, че изкуственяка и евтинията лъхаща от Пасат 6 е по-по ли. Аз бях дотук.
Какъв експлотационен прозорец. На тия марги от всимки марки им слагаме направо дограми. Пак казвам всички марки. На Е39 в багажника ще вкарам 2 багажника на пасат. Поздрави.
Чули от Гошо грънчаря, че много горяла, то как да му обясниш, че това не е 1.6 умреляка в Голф....миСион ИмпосиБЪЛ.
Колега, моля те, ти това за *кокпита* наистина ли го мислиш? Искаш да ми кажеш, че изкуственяка и евтинията лъхаща от Пасат 6 е по-по ли. Аз бях дотук.
Какъв експлотационен прозорец. На тия марги от всимки марки им слагаме направо дограми. Пак казвам всички марки. На Е39 в багажника ще вкарам 2 багажника на пасат. Поздрави.
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Мерцедес Е класа.Дали старата очиларка или по новата преценяваш спрямо парите...Старата си е чук отвсякъде и като возия и като качество на окачване и мотор.Говоря за кола за дълъг път която не изморява и не натоварва.Изненадващо добра цена за подръжка.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Препоръки за кола за дълги пътувания
Мине се не мине и някой реши да си прави сеир като навърже целия форум в безмислени спорове и надцакване със знания на най-високо ниво от последна инстанция...
За да не съм оф ще кажа.... колега карай си колата и не се занимавай с глупости...за 5 бона не можеш да вземеш читава комфортна кола каквато ти искаш или ти се иска която да гори 9 на сто газ особено пък както ти се иска да изпреварваш лесно...но по-важното е че с такава кола никога няма да си сигурен дали и кога ще те остави на пътя...когато са малко парите намаляваш претенциите за да вземеш нещо читаво за парите които имаш...иначе купуваш лъскав луксозен скраб...
За да не съм оф ще кажа.... колега карай си колата и не се занимавай с глупости...за 5 бона не можеш да вземеш читава комфортна кола каквато ти искаш или ти се иска която да гори 9 на сто газ особено пък както ти се иска да изпреварваш лесно...но по-важното е че с такава кола никога няма да си сигурен дали и кога ще те остави на пътя...когато са малко парите намаляваш претенциите за да вземеш нещо читаво за парите които имаш...иначе купуваш лъскав луксозен скраб...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта