Пазара за употребявани автомобили, рядко греши - за да е скъп има защо. Особено важи за возило без някакъв сериозен имидж на марката.
Освен това много зависи с какво се сравняват цените.
Първия Дъстър има фейслифт, при който променят някои от по-кофти решенията в интериора - примерно копчетата за стъклата си отиват на вратата.
Не е кой знае какво чудо невиждано, има две-три хитри решения, останалото е просто простота и надеждност. Ако останалите марки не бяха се изпедерастили напоследък, едва ли Дъстъра щеше да стигне сегашният си пазарен успех.



Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Чисто нова Дачия как да е - да се успокои човек, че и той си е купил нова кола. Но на старо ми изглежда вариант, ако е служебна и ще я кара друг.
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
За дъстър не мога да кажа много, карал съм 2-3 пъти по 20-тина километра. Вътре е много шумен, не е изобщо обезшумен, тесен е, двигателя се усеща все едно ръмжи вътре в купето, вратите се затварят като на вартбург, има едно дрънчене метал в метал на кухо , като варел. Иначе екстериора е много приятен , вътре също е приятно , евтино и нелуксозно но приятно. Музиката е като на пежо 206 от преди 20 години свири дървено... Обаче за логан мога да кажа, че имаме един в семейството от 2005 година, който вече е на 390хил км , върти такси, само консумативи и един път горивна помпа за 1700лв защото му бяха сипали нафта от туба , която в последствие се оказа почти 50/50 вода нафта. Логана изгни на всевъзможни места, под боята е гол метал, вече дъстър може би е по-добре. Поразгледах цените им втора употреба и нещо не схващам защо са толкова скъпи. Малко са ми като шкодите, които само защото доста се купуват като нови и собствениците им гледат да ги продадат почти без загуби и пазара се напълни с постни октавии на цените на напомпани с екстри пасат В7, което е лишено от логика, но пазара си е пазар, явно има хора които го оценяват. Мога да кажа много за резервните части. Нищо, че са в румъния , всичко е на доставка 10 дни и всичко се чака, консумативите по рама са мисия невъзможна в повечето случаи чукваш горивен филтър и почваш да налучкваш какво са сложили в точно тая смяна в завода, варианти 3-4 винаги, датчик за вода, без датчик, с 2 извода, с три извода... няма такава глупост. Иначе пък всичко е евтино, решиш ли да си търсиш втора ръка врата ти казват 350лв , тя нова е 480 , чакаш 10 дни си в играта. Честно казано с дизеловия двигател 1.5dci и 4х4 мсиля, че е една много приятна и разумна инвестиция, ако се намери на хубава цена и запазен екземпляр. Бензините стават за газ, но има драми с леглата на клапаните и водачите им. Имидж на пътя нулев, всички искат да те прескочат, все едно си с москвич, без значение с колко караш.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Анализа на вторичния пазар винаги трябва да включва фактор 'произход', който е много основен.
Не може да сравняваш пасат 7 с неясен произход и вероятно мноооого км, с Дачия от 1ви собственик и ясен пробег. % загуба на стойност е нормално да е по-голям в 1ви случай.
Това го обсъждахме в друга тема и е важно да се взима предвид.
Имидж, търсене и т.н. са ясни показатели.
4х4 е една екстра, която много задържа стойност.
В случая на Дъстър, тя разширява много диапазона на потенциални клиенти - рибари, ловджии, виладжии, планинари и т.н. Тоест това са хора, които може да имат скъпа основна кола, а тази да е за конкретна цел.
Не може да сравняваш пасат 7 с неясен произход и вероятно мноооого км, с Дачия от 1ви собственик и ясен пробег. % загуба на стойност е нормално да е по-голям в 1ви случай.
Това го обсъждахме в друга тема и е важно да се взима предвид.
Имидж, търсене и т.н. са ясни показатели.
4х4 е една екстра, която много задържа стойност.
В случая на Дъстър, тя разширява много диапазона на потенциални клиенти - рибари, ловджии, виладжии, планинари и т.н. Тоест това са хора, които може да имат скъпа основна кола, а тази да е за конкретна цел.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Аз предимства на този автомобил не виждам, моооже би цената, грозен, шумен, неизолиран, невървящ, пластмасов и отвътре и отвън, имал съм нещастието да покарам малко, според мен не може да се сравнява с който и да е модел на европейски автомобил. Предпочитам 3 годишен нормален автомобил, отколкото това недоразумение. Отново, само цената..... 

-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
За всеки влак си има пътници.
От доста години съм член на най-големия оффроад форум в България, доста го коментирахме някога там(та и до сега понякога), и то най-различни хора, включително с доста сериозен опит и по оффроад състезания... Някои даже си купиха и заместиха доста по-солидни джипове с него, като семейно возило. Има отзиви и за една модифицирана версия, която преди време(може би и до сега), се предлагаше доработена от фирма на Митко Илиев, с леки промени и добавки за оффроад, без да пада заводската гаранция(като гледам, Митко май още е в някакви близки отношения с Дачия).
Такива Дъстъри, със съвсем малко доработки имат участия и добро представяне в някои доста тежки оффроад състезания, включително международни. Е, разбира се целта не е да се докаже превъзходство над най-подготвените типични оффроад машини, но се показват възможности далеч над типичните за подобен клас паркетници. И това при много добра икономичност, здравина и практичност. Т.е. рядко срещана универсалност...много разнородни таланти, плюс цената, вървят в уникален комплект...и затова продажбите са каквито са...
Достатъчно отзиви има за служебни машини, навъртяли безпроблемно по 400-500 хиляди километра, дори без смяна на съединител за тоя пробег. Това включително отзиви от големи автопаркове експлоатиращи доста бройки от модела.
Да, Тигуан е много по-хубав на пръв поглед, също на хартия или на тестдрайв, ама струва други пари и ще му паднат броните, там където минава Дъстъра. Поддръжката също е различна, частите и те... да не говорим да застраховката.
За клиентите на Дъстъра, е все тая, че малко по-бавен, шумен, и каквото там... Важното е, че върши повече работа, с по-малко разходи и проблеми. Т.е. по-практичен.
От доста години съм член на най-големия оффроад форум в България, доста го коментирахме някога там(та и до сега понякога), и то най-различни хора, включително с доста сериозен опит и по оффроад състезания... Някои даже си купиха и заместиха доста по-солидни джипове с него, като семейно возило. Има отзиви и за една модифицирана версия, която преди време(може би и до сега), се предлагаше доработена от фирма на Митко Илиев, с леки промени и добавки за оффроад, без да пада заводската гаранция(като гледам, Митко май още е в някакви близки отношения с Дачия).
Такива Дъстъри, със съвсем малко доработки имат участия и добро представяне в някои доста тежки оффроад състезания, включително международни. Е, разбира се целта не е да се докаже превъзходство над най-подготвените типични оффроад машини, но се показват възможности далеч над типичните за подобен клас паркетници. И това при много добра икономичност, здравина и практичност. Т.е. рядко срещана универсалност...много разнородни таланти, плюс цената, вървят в уникален комплект...и затова продажбите са каквито са...
Достатъчно отзиви има за служебни машини, навъртяли безпроблемно по 400-500 хиляди километра, дори без смяна на съединител за тоя пробег. Това включително отзиви от големи автопаркове експлоатиращи доста бройки от модела.
Да, Тигуан е много по-хубав на пръв поглед, също на хартия или на тестдрайв, ама струва други пари и ще му паднат броните, там където минава Дъстъра. Поддръжката също е различна, частите и те... да не говорим да застраховката.
За клиентите на Дъстъра, е все тая, че малко по-бавен, шумен, и каквото там... Важното е, че върши повече работа, с по-малко разходи и проблеми. Т.е. по-практичен.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
cecoa1 написа:Да, Тигуан е много по-хубав на пръв поглед, също на хартия или на тестдрайв, ама струва други пари и ще му паднат броните, там където минава Дъстъра.
Ти сериозно ли мислиш че някой си купува Тигуан за да го вкара в храстите и камъните ! Те 90% от купилите нов Дъстър ще се поболеят ако го издерат някъде,ти за 2 пъти /че и нагоре/ по-скъпа кола ми говориш ! Все пак не е зле човека който "евентуално ще купува" такава кола за сина си да каже как ще се използва ,та да получи по-адекватни съвети !
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
cecoa1 написа:...
Отново много полезно мнение

Само ще допълня, че Дъстера си върви по своя път на баланс качество/цена.
Още 1вия, когато излезе, отидох да го видя в шоурума и самата кола миришеше на много евтина пластмаса или гума (от стелките).
Боята беше все едно пръскана в квартален бояджиски сервиз, на открито.
Но оттогава извървя дълъг път.
Скоро гледах актуалния модел - честно казано, не знам как се продават Кашкая и съответния модел на Рено в този клас?
При такава огромна разлика в цената, качеството е пренебрежимо по-ниско за практичния потребител.
- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Благодаря за мненията до тук.Страхотни са.Та да дообясня.Може и аз да я подкарам за семейна де.А синчето да си джитка с Голфето,че му е свикнал.Бюджета ще е около 14хилки .+-...Продължавам да чета внимателно.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Щом обичаш да четеш, да взема да дам някой линк към оффроад форума, с уговорката, че не знам(не помня) доколко това не противоречи на правилата на този форум. В случай, че не е разрешено, се извинявам предварително, и се надявам, че бдителни модератори ще коригират грешката ми своевременно.
Ето една по-стара тема, има доста снимки из нея:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... 4?t=187654
И една малко по-нова, доста по-дълга, с разнообразна информация и доста плява между нея:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... 894&page=2
Логично, дискусиите засягат доста оффроад качествата на модела, но има и друга информация... Помня, че някъде, май във втората тема лично смятах нещо предавки, скорости на движение и обороти на дизеловия Дъстър... Виждат се и колегите, които лично си купиха такива возила и си ги ползват доста и извън пътя, както и за семейни... Както тук там и мненията на хора имащи наблюдение над модела като служебен автомобил.
Както казах, има доста плява, но и доста инфо, което да накара човек да се замисли за модела, и най-малкото да го тества лично.
За тоя бюджет, сигурно ще се намери доста запазен екземпляр, може и след фейслифта(друго табло, копчетата за ел.стъклата са вече на вратата и пр.). Аз бих гледал дизел, сравнително здрави са и много икономични. Според мен е по-приятен за каране, макар че и бензина си е ОК.
Ето една по-стара тема, има доста снимки из нея:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... 4?t=187654
И една малко по-нова, доста по-дълга, с разнообразна информация и доста плява между нея:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... 894&page=2
Логично, дискусиите засягат доста оффроад качествата на модела, но има и друга информация... Помня, че някъде, май във втората тема лично смятах нещо предавки, скорости на движение и обороти на дизеловия Дъстър... Виждат се и колегите, които лично си купиха такива возила и си ги ползват доста и извън пътя, както и за семейни... Както тук там и мненията на хора имащи наблюдение над модела като служебен автомобил.
Както казах, има доста плява, но и доста инфо, което да накара човек да се замисли за модела, и най-малкото да го тества лично.
За тоя бюджет, сигурно ще се намери доста запазен екземпляр, може и след фейслифта(друго табло, копчетата за ел.стъклата са вече на вратата и пр.). Аз бих гледал дизел, сравнително здрави са и много икономични. Според мен е по-приятен за каране, макар че и бензина си е ОК.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Тъп автомобил за хора които искат нещо малко и получават повече от колкото се надяват да получат...автомобил с много недостатъци за малко пари и прилични възможности....прилична проходимост за сувче...здрав и сравнително прост и надежден...за сметка на шумен не толкова удобен за шофиране автомобил и грозен и отвътре и отвън за мен специално като крастава жаба....за тези пари човек получава толкова...имам над 5000км на такъв автомобил влючително и няколко много дълги прехода ....и за непретенциозен човек като мен е ок....без да изпадам и в телешки възторг какъвто се усеща в коментарите на някои от колегите....
В служебния автопарк има доста Дъстъри...за един знам че на около 150х. имаше проблем веднъж с дюзите и веднъж с някакъв друг проблем пак по горивната система но не знам подробности . Като цяло до към 200х. нямат някакви съществени проблеми....
В служебния автопарк има доста Дъстъри...за един знам че на около 150х. имаше проблем веднъж с дюзите и веднъж с някакъв друг проблем пак по горивната система но не знам подробности . Като цяло до към 200х. нямат някакви съществени проблеми....
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
В днешни дни като получиш каквото очакваш си е за възторг, та камо ли когато нещо надхвърли очакванията ти.
Написал съм го по-горе, мога и да се самоцитирам - не е чудо невиждано, два-три хитри неща, останалото простота, и удоволствие, че покрива и надхвърля очакванията(по-здрав, издръжлив и непретенциозен от много други...включително "народни автомобили").
И като ще се казва за пореден път "много недостатъци", пробвайте да ги изброите конкретно. След това извадете от тях субективните, като "грозен", "неудобен" и подобни, които не са обективно измерими. После от останалите, помислете колко често и колко много ви бъркат те, и се замислете колко тези неща бъркат повечето хора, които пътуват по половин час до работа и толкова наобратно(или малко повече). И накрая пак преценете дали е толкова "тъп автомобил", като струва почти наполовина на преките си конкуренти, и даже под цената на повечето коли в голфовия клас, може много повече от всички тях, върши на повечето хора същата работа за която биха ползвали конкурентните возила, и е даже по-безпроблемен и евтин за поддръжка.
Или обратно зададен въпроса - кое струва толкова повече в конкурентите. Дизайна?? ОК, ама колко? Някои и други екстри, с които разликата в цените става още по-голяма, т.е. повечето си се плащат скъпо??? Производството ли?!
И като се замисли човек, че Дачийката нарочно и правят някои неща зле, а не толкова за евтино...
Написал съм го по-горе, мога и да се самоцитирам - не е чудо невиждано, два-три хитри неща, останалото простота, и удоволствие, че покрива и надхвърля очакванията(по-здрав, издръжлив и непретенциозен от много други...включително "народни автомобили").
И като ще се казва за пореден път "много недостатъци", пробвайте да ги изброите конкретно. След това извадете от тях субективните, като "грозен", "неудобен" и подобни, които не са обективно измерими. После от останалите, помислете колко често и колко много ви бъркат те, и се замислете колко тези неща бъркат повечето хора, които пътуват по половин час до работа и толкова наобратно(или малко повече). И накрая пак преценете дали е толкова "тъп автомобил", като струва почти наполовина на преките си конкуренти, и даже под цената на повечето коли в голфовия клас, може много повече от всички тях, върши на повечето хора същата работа за която биха ползвали конкурентните возила, и е даже по-безпроблемен и евтин за поддръжка.
Или обратно зададен въпроса - кое струва толкова повече в конкурентите. Дизайна?? ОК, ама колко? Някои и други екстри, с които разликата в цените става още по-голяма, т.е. повечето си се плащат скъпо??? Производството ли?!
И като се замисли човек, че Дачийката нарочно и правят някои неща зле, а не толкова за евтино...
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
ел.техника написа:Благодаря за мненията до тук.Страхотни са.Та да дообясня.Може и аз да я подкарам за семейна де.А синчето да си джитка с Голфето,че му е свикнал.Бюджета ще е около 14хилки .+-...Продължавам да чета внимателно.
Щом искаш 4х4, задължително дизел. То май и бензинови 4х4 няма, но и да има, не стават. Аз също съм се интересувал от Дъстъра, но не можах да преглътна салона и таблото - такова ефтинджоско излъчване не ми допада. Това, разбира се е субективно, на други не им прави впечатление. Лоша шумоизолация, много лоша. Добър, икономичен и сравнително безпроблемен дизелов мотор. Много добра проходимост за класа си. За дълъг път не е най-доброто решение.
ОБАЧЕ, точно за тези пари, които си приготвил, преди половин година си купих CR-V дизел, 3-та ген., 10 г., 150 к, от първи собственик с пълна сервизна история и отлично състояние - регистриран, обслужен, с ГО и дори винетка. Не че CR-V-то е кой знае какво, но сравнено с Дъстъра ... нали следиш мисълта ми?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20288
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Честно казано не исках да пиша каквото и да е повече в темата, защото всеки има право на лош вкус и всеки има право сам да решава какво да прави и как да живее.
Обаче започнаха да се споменават думите комфорт, удобство, "нормално движение" в комбинация с тоя дъстър и наистина нещо ме разчовърка, защото това са доста заблуждаващи твърдения. Искам да ви попитам с коя кола по-точно кола го сравнявате от последните 10 години и заключавате, че е по-нещо си?!?
Кола, която ускороява от 0-100 за 14 секунди?
Сигурност - как изпреварваш с тая спряла щайга? Комфорт - на нивото на 30 годишен голф 2? Че даже с тия седалки тип скамейката на централна гара дори още по-зле... Удобство - защото има покрив, за разлика от каруцата на село ли? Остана едно 4x4, което било супер. Ама аз доколкото знам и на УАЗ-ките не е лошо 4x4-то.
Според мен по скалата от 1 до 100 на автомобилите това отива някъде в топ 3 отдолу нагоре. Сигурно през 90-те години щеше да е хит, но вече сме 2020-та!
Комфортът и красотата били субективни. Така е, но покарай София-Бургас един Тигуан, а после Дъстър и иди обяснявай, че разликата е субективна... А, че в крайна сметка с всичко се свиква - да така е, но в момента нали обсъждаме как човек да се чувства по-добре, а не как да се научи да не се чувства зле в тоя кош.
Каквото и да си говорим, това си е един практичен таралясник с концепция от миналия век, подходящ за служебна кола, но с нищо не превъзхожда която и да е подобна кола с 4x4.
Аз лично за тези пари бих си купил хубав и запазен Golf 2 Country. Това е кола, която по нищо не отстъпва, а пък от фенска гледна точка е в друго измерение и освен това загубата на стойност на кънтрито практически не съществува. 
Обаче започнаха да се споменават думите комфорт, удобство, "нормално движение" в комбинация с тоя дъстър и наистина нещо ме разчовърка, защото това са доста заблуждаващи твърдения. Искам да ви попитам с коя кола по-точно кола го сравнявате от последните 10 години и заключавате, че е по-нещо си?!?
Кола, която ускороява от 0-100 за 14 секунди?

Според мен по скалата от 1 до 100 на автомобилите това отива някъде в топ 3 отдолу нагоре. Сигурно през 90-те години щеше да е хит, но вече сме 2020-та!
Комфортът и красотата били субективни. Така е, но покарай София-Бургас един Тигуан, а после Дъстър и иди обяснявай, че разликата е субективна... А, че в крайна сметка с всичко се свиква - да така е, но в момента нали обсъждаме как човек да се чувства по-добре, а не как да се научи да не се чувства зле в тоя кош.
Каквото и да си говорим, това си е един практичен таралясник с концепция от миналия век, подходящ за служебна кола, но с нищо не превъзхожда която и да е подобна кола с 4x4.


-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Даже не за 14 секунди до 100, а чак за почти 15....ама това 90 коня дизел с 4х4... Колкото и 90 коньов дизелов Туран само на предно.
110 коньовия дизел, е за около 12,5... Практичният потребител, не е състезател, с разумно каране е предостатъчно, включително и може да се движи с над ограничението по магистралите у нас, но пак няма нужда.
Да, 2020г сме...почти... Ама средната възраст на автопарка дори в Германия се увеличава от няколко години, и баш Дъстъра е хит...малко преди 2020г. А да не говорим в България колко хора ги бърка, че има коли произведени 2019г.
Иначе спор няма, винаги е по-добре да си млад, здрав, богат и красив, отколкото стар, беден и болен... Тигуан е по-хубав от Дъстър, но както се каза, тази разлика е най-важна, ако караш София-Бургас, т.е. на дълъг път. За сметка на това, разликата в цените им е доста голяма, пък доста хора не пътуват често на дълго... Е, който не го бъркат парите...избора е ясен, но колко пък са тия хора, които пък толкова да не ги бъркат парите?! Има, да, и затова казах, че за всеки влак си има пътници.
И да, говорим си точно, как човек да се чувства по-добре. Ама като цяло, а не за кратки моменти. А за целта просто всеки трябва да направи подходящия за себе си избор. За много хора това Е точно практичния "таралясник с концепция от миналия век"(което е невярно като твърдение, но и дори да беше). Като харчи малко, не се чупи често, върши си работата без да дразни с излишни разходи и проблеми, има запас от възможности за извън пътя(което може да потрябва по неволя у нас), на практика включва качествата на Голф 2, за които много народ мечтаят в днешни дни, плюс допълнителни...дали ще ме бърка, че за двойно повече има много по-луксозна кола, чиито екстри не ми трябват, и която едва ли ще е също толкова безпроблемна и изгодна за моите нужди???
Голф Кънтри отдавна е модел за ценители, не за практичен семеен многостранен талант. Да не говорим колко са останали читави такива, та хептен не става за опция на масовия потребител на Дъстър.
И накрая, нека да го сравним, с която и да е кола от последните десет години(като за по-новите сравнението ще е с Дъстър 2), с подобни размери, възможности, мощност и цена... Ако има такива де.
110 коньовия дизел, е за около 12,5... Практичният потребител, не е състезател, с разумно каране е предостатъчно, включително и може да се движи с над ограничението по магистралите у нас, но пак няма нужда.
Да, 2020г сме...почти... Ама средната възраст на автопарка дори в Германия се увеличава от няколко години, и баш Дъстъра е хит...малко преди 2020г. А да не говорим в България колко хора ги бърка, че има коли произведени 2019г.
Иначе спор няма, винаги е по-добре да си млад, здрав, богат и красив, отколкото стар, беден и болен... Тигуан е по-хубав от Дъстър, но както се каза, тази разлика е най-важна, ако караш София-Бургас, т.е. на дълъг път. За сметка на това, разликата в цените им е доста голяма, пък доста хора не пътуват често на дълго... Е, който не го бъркат парите...избора е ясен, но колко пък са тия хора, които пък толкова да не ги бъркат парите?! Има, да, и затова казах, че за всеки влак си има пътници.
И да, говорим си точно, как човек да се чувства по-добре. Ама като цяло, а не за кратки моменти. А за целта просто всеки трябва да направи подходящия за себе си избор. За много хора това Е точно практичния "таралясник с концепция от миналия век"(което е невярно като твърдение, но и дори да беше). Като харчи малко, не се чупи често, върши си работата без да дразни с излишни разходи и проблеми, има запас от възможности за извън пътя(което може да потрябва по неволя у нас), на практика включва качествата на Голф 2, за които много народ мечтаят в днешни дни, плюс допълнителни...дали ще ме бърка, че за двойно повече има много по-луксозна кола, чиито екстри не ми трябват, и която едва ли ще е също толкова безпроблемна и изгодна за моите нужди???
Голф Кънтри отдавна е модел за ценители, не за практичен семеен многостранен талант. Да не говорим колко са останали читави такива, та хептен не става за опция на масовия потребител на Дъстър.
И накрая, нека да го сравним, с която и да е кола от последните десет години(като за по-новите сравнението ще е с Дъстър 2), с подобни размери, възможности, мощност и цена... Ако има такива де.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта