Избор на Артеон

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Re: Избор на Артеон

Мнениеот kiko26 » Чет 14 ное 2024 15:55


Колата като е R Line, няма ли всички асистенти, включително Dynaudio, дори няма бадж?

Не, това е вътрешен и вънешн визуален пакет. Различни брони и лайстни, а вътре седалки, волан и педали.

След като има бутон Mode, не означава ли, че е с ДСС

Не винаги са в комбинация.
Според мен салона изглежда доста добре за тези км.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на Артеон

Мнениеот Vlad777 » Чет 14 ное 2024 16:59


Vehicle Identification No. WVWZZZ3HZJE526968
Model Arteon ART
Date of production 18.05.2018
Year 2018
Sales type 3H74HZ
Engine Code CZPB
Transmission Code SBK
Axle drive 7A
Equipment OH
Roof color 2T
Exterior color / Paint Code 2T / C9X

Няма адаптивно окачване - има копче MODE, но то е за избор на профил на шофиране (Driving Profile Selection), който обаче не значи, че задължително има и DCC.

Също няма асистент за сляпо петно, това че е R-Line не е свързано, макар и повечето коли с R-Line да са оборудвани.

Пак казвам за самопаркирането, че ако мястото е тясно, наблизо има други коли и т.н. едва ли ще може да се разчита на него. Препоръчвам да го пробваш на някоя кола, която има, за да се убедиш, че е доста безполезно.

Кола не мога да препоръчам в този бюджет. Но ето пример - няма панорама, но е 2020 г, на по-малко километри, с DCC и голямата медия:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=406261118

Друг пример 2018 г, който обаче не е R-Line и също няма панорама, но пък е с Dynaudio, ел седалки с памет и масаж на шофьора, голямата навигация, DCC и има и мъртва точка:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=408061515

Малко лирично отклонение: Аз като си купувах настоящия Пасат се отказах от R-Line, но пък взех кола, която има не малко екстри, както и други предимства за мен и основното, което ме грабна беше 2.0 BiTDi 240 к.с. на 42 000 км. Сега вече съжалявам, че не взех бензина с 272 к.с., защото с хубавото бързо се свиква. Така че - въпрос на личен избор - от какво си готов да се откажеш и за сметка на какво друго.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Избор на Артеон

Мнениеот tdi fen » Чет 14 ное 2024 17:52


Личното ми мнение че този размер автомобил с тази мощност без значение бензин или дизел е голям компромис ако не 4х4


thanis
Мнения: 1859
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Избор на Артеон

Мнениеот thanis » Чет 14 ное 2024 18:25


Arteon-a не е ли с халдекс 4motion, което от своя страна го прави 95% от времето основно на преден мост(върти ми се в главата нещо от сорта на 80/20 или 90/10) така или иначе ?

Чак ми е чудно понякога как си карате колите, като отбелязвам, че не искам да обидя или засегна който и да било с тези думи.
Педала на газта ако се ползва като бутон On / Off може би ще се усеща разлика. В нормално ежедневие + семейството/жената да се твърди, че липсата на 4х4 под каквато и да е форма(haldex,torsen,awd,quattro и т.н.) спрямо само предно е толкова голяма е нереалистично.

На Артеона със и без 4motion разликата до 100км/ч е 0.2сек. Което буквално може да се компенсира от правилен комплект гуми.

Готина екстра ли е - да, но обективно погледнато по-скоро спада в категория на глезотия. Не е като да се прави сравнение с нормален круиз контрол и адаптивен. Или нормално пружинно окачване и такова с въздушна възглавница.

Конкретно за автомобил от класа на Артеон и при факта, че става дума за около и над 40 хиляди лева без никаква гаранция, тоя 4motion е най-малкия проблем.

В крайна сметка всеки си решава как да си харчи парите. Но за 40+ хиляди лева бих искал всичко друго по колата да е изрядно и чак след това ще мисля искам или не искам 4motion. Пък Артеона не е като да е толкова продаван модел както пасата. В нашето мобиле са над 500 обяви пасат към 120 артеон. Избора е доста по-ограничен.


Потребителски аватар
tonkogtd
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
Автомобил: Golf GTD Polo GTI
Двигател: JR-1991 BJX-2006
Местоположение: Ямбол

Re: Избор на Артеон

Мнениеот tonkogtd » Чет 14 ное 2024 18:47


При този пробег и основно градско каране,по-добре бензинов мотор.Артеона е голям и тежък.2.0TSI,4motion само ще е в плюс.Двойното задвижване е с халдекс.
Правя сравнение с два автомобила които са при мен.Единия е 192 к.с. на предно,с XDS диференциал.И с нови гуми тръгването понякога е тегаво.Другия е с по-слаб мотор,двойно задвижване с торсен.Самата кола се усеща по-различен начин.Няма значение от настилката.
Сега ако се гони по-нисък бюджет,нещата са други.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, VWPASSATGL и 55 госта