Изглежда ще изключа Полото, защото жена ми не го харесва особено. Нещата се свеждат до Корса и най-вече Клио 4 - има много предложения на пазара, част от които купувани от България, с надеждна сервизна история. И там моторчетата са подозрителни - 1,2 L 75 кс и 0.9 ТСЕ 90 кс , но като попрочетах тук и там, излиза, че не са толкова лоши
Новата служебна е Клио 5, 0.9/Т-90кс. Автоматична скоростна кутия. 75/25% извънградско/градско. 6.0/100. Вече е на 8000+км. Строго градско ще е над 9/100. Със сигурност.
0.9TCE става на газ нормално и не е с директно впръскване. Общо взето трябва доста честа смяна на масло, защото си е натоварен мотор и не е много динамичен. 1.0TSI 95к.с. върви една идея по-добре.
Иначе 1.2 атмосферката си е чиста градска кола. Извънградско за път с 3 човека и багаж и климатик си е доста тегаво и почти забравяш за изпреварвания.
Има много клиота на уж реални километри и уж реално сервизно обслужване. Но проблема е, че понякога ги минават и на 30 хил км. Няма много добро качество на интериора обаче, много бързо почват да се белят пластмасите и да се изтърква.
Не са лоши коли, но почти винаги 1.5DCI дори и 75к.с. е за предпочитане.
Много са тесни отзад + факта, че видимостта им назад също е много ограничена.
30000 е интервала за маслото за посочения от мен автомобил. До 5000 редовно гледах нивата на течностите. Интересно, че нито намаля маслото, нито антифриза. Противно на всички мнения на колеги с нови ВАГ автомобили.
Освен ако 1.2 или 0.9 не са драстично по-евтини от 1.5дци - само дизела е твоя мотор.
Не му е проблем толкова градското, както и ще има поне 2-3 литра по-нисък разход от бензинките.
Щом ще е чисто градска кола, бензина бих го взел - само ако е мега оферта.
Рено дилъра продава върнати бензинки на цена от 13500лв за 2020 година на 100к Дизел на същите километри е 16 хил лв 2019-та.
Разгледай какво се предлага, като имай предвид Life е ниското оборудване, а ZEN е високото.
На свободния пазар в България /cars, mobile, auto/ не са кой знае колко по-ниски цените за клиотата, затова дилъра остава опция.
Обръщам също внимание, че шанса да е била служебна или рент а кар е около 95% Не че тотално трбява да се избягва, просто при оглед хубаво да се провери и види всичко, без значение от къде ще се купува колата.
1.5 dci в 99% е 75 кс има по-рядко 90кс и двата са с обикновено турбо без променлива геометрия и съединител без демпферен маховик сравнително надеждни мотори имал съм служебно Канго на над 200к км по мотор нищо не беше пипано градско съм постигнал разход под 6/100
Дизела не е опция за градско. Рано или късно ще има проблеми с ДПФ-а, така че съм твърдо на бензин. Има добри оферти в София на дилърски коли и вероятно ще планирам пътуване до там. Това, че са били служебни не е проблем, ако е добре поддържана колата. Виж, рента а кар по-скоро не - обикновено са разсипани автомобили. Тази събота ще гледам два автомобила във Варна - и двата от България. Малко ми е трудно планирането за София - трябва да вземем отпуск с жена ми, да е що годе нормално времето и т.н.
Не че е показател, но в общия случай ги мързи да махат стикерите за забранено пушене в колата. Това може да ти е знак, дали е била рент-а-кар.
Иначе точно този дизел не му е драма градското и няма голям шанс да се запуши дпф, а дори и да го направи не е като на други марки цената на нов.
Иначе между 0.9TCE и 1.2 - гледай по-запазената. Съществена разлика няма щом ще е за градско, като 0.9TCE e една идея по-шумен и трябва да се кара в обороти.
Днес гледахме две Клио-та 1,2 75 кс и съм приятно изненадан - много стегнати и чевръсти колички. Самите екземпляри не ставаха, но като модел ни хареса. Жалко, че във Варна няма нищо читаво. Не знам защо се получава така - голям град сме, а откъм предлагане на автомобили сме назад. Последните две коли съм ги купувал все далеч от Варна
След преминаване през две Polo-та 1.4 85 к.с. едно автомат 7DSG и едно с ръчна скоростна кутия мога да кажа, че това е надежден и евтин за поддръжка автомобил (изминати с двете около 150000 км). Колите са ползвани основно в градски условия и разхода винаги се е движил в рамките на разумното между 8-10 л./100км бензин + 1л./100км след газифициране. Окачването е здраво за нашите пътища, евтина поддръжка масла, филтри, ангр. комплекти, накладки, дискове и т.н.
Клиото на 2г във Варна за 25 хиляди на 60 хил км гледахте ли го ?
Иначе ако чакате да дойде клио (или каквато и да е запазена малка градска кола бензин), че и на добра цена, че и запазено във Варна - няма да стане.
Ще трябва разходка до София, там има много върнати от лизинг, а и Дупница и Пловдив са си в региона. Гледайте по интернет няколко обяви и си направете дълъг уикенд и ще намерите кола.