freestyler911 написа:Аз пък съм за бензин.... 1,4 60 коня АЕХ , 1,3 ADX - mono , здрави двигатели. 1,4 16 клапана троши скорости. Обичам да карам автомобил , дизела е за печкиии , тракториии, камиониии, автобусиии ...
....... , 1,3 ADX , 1,4 AEX APQ AKK и още там както го знаят, най доброто за поло , харчи достатъчно , върви премного за такава малка кола, 1,4 16 клапана - скритата GTI-ка трошим скорости секви ... не го аресвам , скъпичък малко и масло си хапва... ....... 1,6 АЕК (ако намериш такъв , има на поло комби и класик) е най гот , харчи мааалко повече от 1,4 60 коня, но пък 101 коня си е друга бира.....
Хахх ,бе то и аз съм болен фен на бензина,ама ако карах такива 1.4 бИгачки с 60 к.с . съвсем нямаше да твърдя,че обичам да карам автомобили.Ся не искам да те обиждам по никакъв начин,ама ми се струва,че не си карал някакъв що годе съвременен ТУРБО-дизел с директно впръкскване,щото просто нямаше да твърдиш такива неща за TDI,особено пък в сравнение с 1.4 и 1.3.Единствено си прав за 1.6 101 к.с. че върви незначително повече от 90 к.с. ТДИ с цената на брутално гонене по обороти през скоростите и с цената от близо 10л./100 км.разход на бензин ,а за 110 к.с. въобще не може да се доближи до гадната нафта ,печка ,автобус ,сажда,въглищарка ,трактор,орехи под капака и квот още се сетиш,ко пробваш пък тъпата помпа-дюза пък съвсем ще си промениш мнението,в смисъл дори да не ги заобичаш нафтите,поне ще ти направи впечатлени,че се карат много приятно и лениво ,без много смени на скорости и все си имат достатъчно тяга.Е това си е само моето мнение,което естествено не е обвързващо,но мен лично ме радва тягата на ТеДито в най-често използваните скоростни диапазони ,независимо,че карам някъв 1.8 Т..ъп бензин

и почти няма ВАГ мотор дето да не съм го карал на почти всякви комбинации
