Само като видиш, че подобен магистрален автомобил, подгонил 12 години е обявен на някакви смешни километри, които общо-взето се навъртат през първите 3-4 години в общия случай, трябва да ти е ясно за какво става въпрос.
Не съм запознат с оборудването на Пасат, ама това наистина ли е highline? Много постно и семпло ми се вижда вътре, а воланът е все едно от базова Дачия.

Избор на семейно комби: 10-15к
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Има резон ,но пък салона на снимките изглежда доста свеж и запазен ,кожата по седалките има минимални следи от употреба .Волана верно е като на толедото ми :) само с клаксон и той има съвсем леко захабяване май и търговеца не се слави с добра репутация .Докато не се види на живо автомобила трудно се придобива представа за реалното състояние на екстериор и интериор .За двигателя и кутията е ясно ,оглед в сервиз .
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Ама, изобщо може ли да има highline с такъв волан? На мен ми се струва леко абсурдно.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20281
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
bbb12 написа:Само като видиш, че подобен магистрален автомобил, подгонил 12 години е обявен на някакви смешни километри, които общо-взето се навъртат през първите 3-4 години в общия случай, трябва да ти е ясно за какво става въпрос.
Това е доста спорно твърдение. Аз лично съм купувал Passat TDI на 10 г. и на 150 000 км.
В момента в mobile.de има 409 обяви за дизелов Passat от 2011 г. с Германия. От тях 80 (~20%) са на до 150 000 км.

Над 250 000 км са 74 обяви, което означава, че в Германия е по-лесно да намериш дизелов Passat от 2011 г., който е на до 150 000 км, отколкото такъв на над 250 000 км.
Не казвам, че колата от обявата е такава, дори не бих я гледал предвид темата за тази автокъща.

Дори е обратното - 212 броя дизелови Пасати от 2011 г са на под 200 000 км, срещу 201 бр на над 200 000 км. Това за 11 г. показва, че болшинството от предлаганите коли са движили по по-малко от 20 000 км на година.
Всъщност е пълно с коли на малко километри, но цените им не са по джоба на всеки. Доста хора предпочитат да спестят пари и да вземат по-евтина оферта с компромиси и замазан километраж.
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
80 обяви на фона на огромния немски пазар са нищожно малка цифра. А тези над 250 хил. км. са също малко, защото просто единици там купуват подобни автомобили. Да не говорим, че в Германия най-евтините екземпляри с тези параметри са на цената на този от обявата. Иначе е ясно, че е възможно и има коли на по 30 години и на под 100 хил. км., но това са изключения.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20281
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
дообреbbb12 написа:единици там купуват подобни автомобили.



Това е така и има защо да е така.Да не говорим, че в Германия най-евтините екземпляри с тези параметри са на цената на този от обявата.
За 30 годишни и 100 000 вероятно е така, но за 10 годишните е съвсем невярно и съвсем не е ясно.Иначе е ясно, че е възможно и има коли на по 30 години и на под 100 хил. км., но това са изключения.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Абсолютно подкрепям казаното от Влад, писал съм няколко пъти по същия въпрос в различни теми. И това от личен опит, като живял 6-7 години в Германия, и с много наблюдения над хората, колеги, съседи, познати и приятели. Всъщност изключенията са по-скоро тия огромни годишни пробези(не повече от 20% според мен), друг е въпроса кои точно се внасят на нашия пазар, и защо. Немците си имат и подробни официални статистики, които потвърждават моите наблюдения.
У нас, евтина и читава кола, чрез автокъща, от тези години и клас, 99,9% може да дойде само с някаква повреда(може и външна, ударени и пр). От там вече, дали ще я бъде, зависи точно какво е било, и какво/как е правено... И пак е трудно да се уцели бройка.
От друга страна, върнатите километри и цените у нас...Просто, много е изкушаващо, да си мисли човек, че е ударил кьоравото, дори знаейки колко малък е шанса да е наистина така. И в съзнанието остава "Как да дам същите пари, за същата кола, но с 80-100 хиляди километра повече?!", дори знаейки на 99%, че просто едните километри няма как да са реални при същата цена и оборудване. Според мен, 200-250 хиляди километра, не са чак прекалено много за 2,0TDI Евро 5. Лошото е, че малко над тези километри, колата ще си иска скъпите консумативи. Но ако цената е достатъчно надолу, и състояние, оборудване, обслужване, начин на каране(горе-дорлу) са достатъчно читави... Сяда човек, калкулира по-скъпите консумативи, тегли чертата, и понякога може да му излезе и така сметката... Все пак, у нас цена на ремонти е доста надолу спрямо на Запад,. Тя пък неминуемо се отразява на цените на автомобилите там с по-голям пробег.
Иначе казано, ако там си с кола на пробег за смяна на съединител, цената спокойно може да е с 2000 евро надолу само заради това. А често всъщност е и доста повече, защото на тоя пробег си заминават едновременно и други неща.
...
Т.е. за да не съм съвсем голословен, нещо такова(на прима виста, не съм разглеждал подробно). https://m.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-passat-variant-2-0-tdi-highline-bluemotion-k%C3%B6ln/354499454.html?searchId=96b6c9aa-c995-bd2c-a952-4664578ba60d&ref=srp&type=ad
И естествено с подготовка за оправяне на някой и друг кусур, и след време някои скъпи консумативи...
У нас, евтина и читава кола, чрез автокъща, от тези години и клас, 99,9% може да дойде само с някаква повреда(може и външна, ударени и пр). От там вече, дали ще я бъде, зависи точно какво е било, и какво/как е правено... И пак е трудно да се уцели бройка.
От друга страна, върнатите километри и цените у нас...Просто, много е изкушаващо, да си мисли човек, че е ударил кьоравото, дори знаейки колко малък е шанса да е наистина така. И в съзнанието остава "Как да дам същите пари, за същата кола, но с 80-100 хиляди километра повече?!", дори знаейки на 99%, че просто едните километри няма как да са реални при същата цена и оборудване. Според мен, 200-250 хиляди километра, не са чак прекалено много за 2,0TDI Евро 5. Лошото е, че малко над тези километри, колата ще си иска скъпите консумативи. Но ако цената е достатъчно надолу, и състояние, оборудване, обслужване, начин на каране(горе-дорлу) са достатъчно читави... Сяда човек, калкулира по-скъпите консумативи, тегли чертата, и понякога може да му излезе и така сметката... Все пак, у нас цена на ремонти е доста надолу спрямо на Запад,. Тя пък неминуемо се отразява на цените на автомобилите там с по-голям пробег.
Иначе казано, ако там си с кола на пробег за смяна на съединител, цената спокойно може да е с 2000 евро надолу само заради това. А често всъщност е и доста повече, защото на тоя пробег си заминават едновременно и други неща.
...
Т.е. за да не съм съвсем голословен, нещо такова(на прима виста, не съм разглеждал подробно). https://m.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-passat-variant-2-0-tdi-highline-bluemotion-k%C3%B6ln/354499454.html?searchId=96b6c9aa-c995-bd2c-a952-4664578ba60d&ref=srp&type=ad
И естествено с подготовка за оправяне на някой и друг кусур, и след време някои скъпи консумативи...
- Lupender
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
По едно време се бях навил на Артеон, но предвид теми като тази (и не само) се отказах (най-вече заради никаквия избор на екземпляри с ръчка). Правил съм сметки от типа на тези отбелязани от колегата cecoa1 и уравнението не излиза. Като се сметнат всички съвкупни разходи + покупната стойност на автомобила и се разхвърлят на хоризонта на ползване и целевите километри, трябва да се получава нещо от сорта на 30 стотинки на километър, или 9000 лв на годишна база (ако разходите са повече, има риск от развод).
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Да де, ама тия параметри са индивидуални при различните хора.
При малък годишен пробег и по-дълъг хоризонт за ползване, сметката може да е друга.
Ако не е автомат(който иначе уж здраво DSG при 2,0TDI, ама все пак потенциал за много скъп ремонт), по тая кола едва ли ще се натрупат ремонти за над 5-6 хиляди лева през следващите 100К км. При покупка за 16К, до към 25-26К ще стъпи с все няколко комплекта гуми, ангренаж, съединител с маховик, амортисьори, спирачки и дреболии, може би компресор климатик...(Но без DPF в тая сметка). С регистрацията, данъци, застраховки(зависи каското колко е)... ще се съберат над 30К, ама колко, кажете вие... Горивото е около 20лв на 100км. Умножено по около хиляда, за 100К км, са 20К лв. Айде, нека са 25, че ще се минават и над 10К на година... И пак, към 60-65-70К да отидат за десетина години, и 120К км, за някой си заслужава, за друг не. Не смятаме остатъчна стойност, защото след 10 години, ще е доста малка... В най-лошия случай, излиза под 7-8 бона на година за всички разходи по возенето с тая кола, а може и надолу. Иначе казано, по около 600лв на месец с все гориво и всичко... При някакъв доход около 4-5К в семейството, едва ли ще е съществен разход... А ако сметнем, че и разхода за сегашната кола, е близо половината от тия пари(около 300лв на месец, средно за всичко), то по-новата и комфортна кола, ще излиза около 300лв на месец в повече, отколкото ако си се ползва старата.
Тия пари вече струват все по-малко, и все повече хора ги изкарват за два-три дена... От там нататък, всеки си преценява.
На фона на всичките тия пари през годините, разликата в ремонтите(у нас) на една кола на 200-250 хиляди километра, и една на 150, едва ли е над 5 хиляди лева. Т.е. според мен, при разлика в цената от над 2500 евро, си заслужава и с по-голям пробег.
Отделно, още нещо(психологически фактор), разликата 5-6 хиляди лева, отнесена към хоризонт на ползване 120 месеца, са плюс едни 50лв на месец, което е доста незначително.

При малък годишен пробег и по-дълъг хоризонт за ползване, сметката може да е друга.
Ако не е автомат(който иначе уж здраво DSG при 2,0TDI, ама все пак потенциал за много скъп ремонт), по тая кола едва ли ще се натрупат ремонти за над 5-6 хиляди лева през следващите 100К км. При покупка за 16К, до към 25-26К ще стъпи с все няколко комплекта гуми, ангренаж, съединител с маховик, амортисьори, спирачки и дреболии, може би компресор климатик...(Но без DPF в тая сметка). С регистрацията, данъци, застраховки(зависи каското колко е)... ще се съберат над 30К, ама колко, кажете вие... Горивото е около 20лв на 100км. Умножено по около хиляда, за 100К км, са 20К лв. Айде, нека са 25, че ще се минават и над 10К на година... И пак, към 60-65-70К да отидат за десетина години, и 120К км, за някой си заслужава, за друг не. Не смятаме остатъчна стойност, защото след 10 години, ще е доста малка... В най-лошия случай, излиза под 7-8 бона на година за всички разходи по возенето с тая кола, а може и надолу. Иначе казано, по около 600лв на месец с все гориво и всичко... При някакъв доход около 4-5К в семейството, едва ли ще е съществен разход... А ако сметнем, че и разхода за сегашната кола, е близо половината от тия пари(около 300лв на месец, средно за всичко), то по-новата и комфортна кола, ще излиза около 300лв на месец в повече, отколкото ако си се ползва старата.
Тия пари вече струват все по-малко, и все повече хора ги изкарват за два-три дена... От там нататък, всеки си преценява.
На фона на всичките тия пари през годините, разликата в ремонтите(у нас) на една кола на 200-250 хиляди километра, и една на 150, едва ли е над 5 хиляди лева. Т.е. според мен, при разлика в цената от над 2500 евро, си заслужава и с по-голям пробег.
Отделно, още нещо(психологически фактор), разликата 5-6 хиляди лева, отнесена към хоризонт на ползване 120 месеца, са плюс едни 50лв на месец, което е доста незначително.
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Ами, едва ли само чистокръвни арийци живеят в Германия, но тия със социалните помощи дори и да си купят нещо премиум на милион километра, после трябва и да го поддържат. Със сигурност това са изключения, особено спрямо огромния им пазар там.
Колкото до това колко км. средно изминава един дизелов автомобил на година в Германия, трябва да се погледне някаква официална статистика, за да се твърди кое е вярно и кое не.
Колкото до това колко км. средно изминава един дизелов автомобил на година в Германия, трябва да се погледне някаква официална статистика, за да се твърди кое е вярно и кое не.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
- Двигател:
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Статистиката усреднява числата, а в темата се търси конкретна кола...
Преди няколко месеца изпуснах за часове козметично ударен "Тиган" 2019г на 150-160 хил.км с исканите от жена ми екстри. От вчера имам възможност за Туарег на 9 години и 75 хил.км, но не ми трябва такова возило. Дизелови са и двете коли.
Цените им са по-високи от нашенските и в пъти над търсената в темата кола. Само споделям за оферти с по 60-70 000км/годишно, както и за 8 хил./год.
Преди няколко месеца изпуснах за часове козметично ударен "Тиган" 2019г на 150-160 хил.км с исканите от жена ми екстри. От вчера имам възможност за Туарег на 9 години и 75 хил.км, но не ми трябва такова возило. Дизелови са и двете коли.
Цените им са по-високи от нашенските и в пъти над търсената в темата кола. Само споделям за оферти с по 60-70 000км/годишно, както и за 8 хил./год.
- Kn0cK3r
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 18:18
- Автомобил: Passat B8 TSI 280кс R-Line
- Двигател: CJXA
- Местоположение: Габрово
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Здравейте, ще си позволя да използвам темата, тъй като и аз съм се насочил към семейно комби, в този ценови диапазон и по-конкретно към Пасат Б7.
Карам 80% градско и 20% извън и ми се ще да купя бензинова кола, но както знаете, бензиновите двигатели при Б7 страдат от горене на масло. Въпреки това попаднах на една обява, където човека е написал, че е отстранил проблема с горенето на масло. Ако това е доказуемо, мисля че не е толкова лош избор.
https://mobile.bg/11666004549577434
Хвърлил съм око и на няколко дизелови:
https://mobile.bg/11666257147566685
https://www.cars.bg/view.php?id=633ec49 ... 607f0751f5
Бихте ли споделили мнение? Благодаря!
Карам 80% градско и 20% извън и ми се ще да купя бензинова кола, но както знаете, бензиновите двигатели при Б7 страдат от горене на масло. Въпреки това попаднах на една обява, където човека е написал, че е отстранил проблема с горенето на масло. Ако това е доказуемо, мисля че не е толкова лош избор.
https://mobile.bg/11666004549577434
Хвърлил съм око и на няколко дизелови:
https://mobile.bg/11666257147566685
https://www.cars.bg/view.php?id=633ec49 ... 607f0751f5
Бихте ли споделили мнение? Благодаря!
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
bbb12 написа:Ама, изобщо може ли да има highline с такъв волан? На мен ми се струва леко абсурдно.
Highline е пакет от екстри , който включва определени неща, не всички. Всяка екстра се заплаща допълнително, общо взето има безброй комбинации. Пред очите ми в момента е B7 R-line, истински по рама, с обикновени фарове и стопове , без парктроници, но пък със стъклен таван, полу ел.теглич, 18" - ки , с черни лайстни около стъклата, но с хромирани на тавана и долу на вратите, с малката мултимедия, но пък 4х4 , та както си го поръчаш така идва, ако кажеш че не те кефи да имаш бутони на волана няма да имаш, а коментирания волан далеч не е най-ниското ниво на оборудване, има полиуретанов, без кожа и без алуминиева декорация в долния края та Highline не знам за теб какво значи но за мен означава да речем 5 съвкупни екстри за да речем 1500евро и нищо повече от това

- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
Kn0cK3r написа:Здравейте, ще си позволя да използвам темата, тъй като и аз съм се насочил към семейно комби, в този ценови диапазон и по-конкретно към Пасат Б7.
Карам 80% градско и 20% извън и ми се ще да купя бензинова кола, но както знаете, бензиновите двигатели при Б7 страдат от горене на масло. Въпреки това попаднах на една обява, където човека е написал, че е отстранил проблема с горенето на масло. Ако това е доказуемо, мисля че не е толкова лош избор.
https://mobile.bg/11666004549577434
Хвърлил съм око и на няколко дизелови:
https://mobile.bg/11666257147566685
https://www.cars.bg/view.php?id=633ec49 ... 607f0751f5
Бихте ли споделили мнение? Благодаря!
Доказуемо е, да. Да ти я даде да я покараш месец и по щеката ще разбереш (ако има такава).

Вариант 2 - плати му горивото и я покарайте София-Бургас няколко курса на един ден

Вариант 3 - правите договор при нотариуса с реалната цена, на която ще я купиш - така ако те излъже - ще можеш да му върнеш колата, а той - парите за нея, но нотариусът ще намаже тлъста комисионна :)
- Kn0cK3r
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 18:18
- Автомобил: Passat B8 TSI 280кс R-Line
- Двигател: CJXA
- Местоположение: Габрово
Re: Избор на семейно комби: 10-15к
По-скоро имах предвид, ако пази някакви сервизни документи за извършеният ремонт. И да..това също не означава на 100% че е правен ремонт, но все пак ще има нещо черно на бяло.
Иначе колата изглежда доста свежа и ако ремонта е извършен, бих рискувал.
Иначе колата изглежда доста свежа и ако ремонта е извършен, бих рискувал.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта