Кола от Германия или Горубляне?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот kris11 » Нед 13 яну 2013 22:19


smurf написа:
Aко си мислиш.че допотопнияБ3 отговаря на изизкванията за модерен автомобил - моля. Така го е грабнала ръждата зати1 20 г , ама кой да гледа отдолу


Въобще даже не си го мисля, ама модерен автомобил какво значи? Такива май са след 2010-та година или не? Кое му е модерното на шарана, какво повече има от един пасат Б3? А относно ръждата има коли на 5 години и пак са ръждясали, въпрос на късмет по-скоро....


@"Колега, остави ги да се чувстват длъжни да дават по 2000-3000+++лв за гробници, те така са сигурни, че еб@т дявола във въздуха и дърпат Господ за шлифера
Един Пасат 3-4 струва реално 1000лв. и то в безупречно състояние" :Mr Green Fun
Сравни комплектацията. Най- голямата екстра на Б3 е шибидаха, тия с 1.6л са с карбуратор.да не говорим за ABS,възд. възглавници , климатроник, чек контрол,ел. стъкла,ел.огледала и т.н. ронирани стъкла, кожен волан, командване на радиото от волана, , да не говорим за наличието на 7 места и неверотния обем за багаж - ина дължина и на височина и широчина.
Имал съм Б3 1,8 л и си знам какъв голчо е на оборудване.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19312
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот stefan4o » Нед 13 яну 2013 22:23


kris11 написа:Най- голямата екстра на Б3 е шибидаха, тия с 1.6л са с карбуратор.да не говорим за ABS,възд. възглавници , климатроник, чек контрол,ел. стъкла,ел.огледала и т.н. ронирани стъкла, кожен волан, командване на радиото от волана, , да не говорим за наличието на 7 места и неверотния обем за багаж - ина дължина и на височина и широчина.
Имал съм Б3 1,8 л и си знам какъв голчо е на оборудване.

Единственото, с което съм съгласен е багажникът. Б4 си има две възглавници, а останалите екстри си ги има и в Б3 изключая управлението на радиото от волана. Не съм на ничия страна, просто казвам, че като оборудване се предлагат. А това, че си имал гол като пушка Пасат съвсем не значи, че няма такива опции, които си описал. :да:


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот genov1 » Пон 14 яну 2013 9:56


kris11 написа:Сравни комплектацията. Най- голямата екстра на Б3 е шибидаха, тия с 1.6л са с карбуратор.да не говорим за ABS,възд. възглавници , климатроник, чек контрол,ел. стъкла,ел.огледала и т.н. ронирани стъкла, кожен волан, командване на радиото от волана, , да не говорим за наличието на 7 места и неверотния обем за багаж - ина дължина и на височина и широчина.
Имал съм Б3 1,8 л и си знам какъв голчо е на оборудване.

Ти си карал Пасат Cl. Познах ли? Те наистина имат само едно вакуумно централно. Просто като информация ти казвам че има GL и GT, които имат малко повече неща от въпросното централно. Виж това http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... =Limousine
Тази специално има джанти, маски и т.н, но всичко останало е фабрично. Принципно този модел, със 150 коня мотора имат доста екстри, освен някакви изгъзици. + това е кола 95/96 демек лесна за поддръжка и евтини части, лесно се намират, което е много важно. Ти казваш че нямала 7 места, ми то и лупото няма, ма за тва да тръгнем да го плюем ли :063:
Виж не казвам че Б3-ката е най-добрата кола, то всеки си хвали неговата. За условията тук, като не можем да си позволим да вземем нова или да поддържаме по-съвременна кола, по-старите варианти са по-удачни. Знайш колко хора знам дето ей така си взеха 2005/6 кола, щото искат нещо по-ново, лъскаво и с екстри, и после като изгърми нещо или светне чека на таблото и като разберат колко струва да се оправи тва, и доста от тях минаха пак на по-стари коли ..


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот smurf » Пон 14 яну 2013 12:57


щото искат нещо по-ново, лъскаво и с екстри, и после като изгърми нещо или светне чека на таблото и като разберат колко струва да се оправи тва,


....и се появят теми как да разкарам гадната крушка, която ме дразни.......или просто свикват с нея....

относно екстрите на шарана, които колегата е изброил , например "командване на аудиото от волана" , това е нещо толкова безмислено, че не знам.....дай някоя полезна, ама наистина полезна екстра....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот kris11 » Пон 14 яну 2013 14:27


Имал ъм след това и 2 Пасата Б4 /ADY -с огромна екстра шибидах и клиатик и AGG с климатроник и ел.огледала. Хич не ми хвалете ABF i VR6 , че последния е такава скръб - на 170 000-200000км да сменяш верига на ангренажа - а не мерси. Отделно колко обяви има с изтропани двигатели VR 6.
колкото и да го хвалите и превъзнасяте и Б4 си е каручка .
И не знам зашо се хванахте за Шарана просто дадох пример за цена в отговор на цената на превъзнасяния дъртофелник Б3.Разберете , че този модел е отживелица/Б3/.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот myrshavija » Пон 14 яну 2013 14:46


Сутринта започнах да пиша и го изтрих, но ... моля те, слез на земята! mhihi
Хайде сега честно кажи с какво Шаран-ът превъзхожда Пасат Б3, освен с размерите и 2-те седалки повече? По-модерно окачване? По-здрав?
Това, което аз бих отговорил на този въпрос е - еърбеговете и по-съвременни мотори. При Б4 моторите са почти еднакви с Шаран.
Всички останали екстри, за които се сещам, ги има и при двата модела - климатроник, централно, всичко ел., АБС, кожен салон ...
Ти имаш ли какво да добавиш?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Германия или Горубляне ?

Мнениеот Теодор » Пон 14 яну 2013 16:02


[quote="kris11"Разберете , че този модел е отживелица/Б3/.[/quote]
    Де да можеха и новите да имат здравината и качеството на изработка на В3 и Г2 :bowdown


    Потребителски аватар
    hooligan_sk
    Модератор
    Модератор
    Мнения: 7854
    Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
    Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
    Двигател: EA113
    Местоположение: София

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 яну 2013 16:17


    Vidol Nikolov написа:Нито едното,нито другото.
    Враца или Монтана са верните отговори :mrgreen:
    Кеф ти Голф 4 за 3000,кеф ти Вр6 Шаран за 1300,кеф ти голф 3 за 1000

    Цените са в лева.
    Разбира се,имат забележки,но не грапиращи,това са цени на вече продадени коли на крайна цена

    Важно е да случиш на кола която е гледана,а от къде е не е толкова важно,освен за ръждата

    В Бг вече има много коли и много къщи,което сваля цената на кочините,което е добре за нас като крайни купувачи


    Видоле, бъди колегиален и уточни че основен поминък в тази китна част на България, е създаването на автомобили от 3-4 други. mhihi И че ваще колонизатори на Италията се ровят по най-черните морги за кочините които все пак идват цели тук :kissy:


    Потребителски аватар
    Vidol Nikolov
    Мнения: 2168
    Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
    Автомобил: Jetta 1.6
    Двигател: PN
    Местоположение: ---

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот Vidol Nikolov » Пон 14 яну 2013 16:31


    Само като видях,че си писал в темата знаех,че си писал нещо за мен mhihi

    Сега да ти отговоря-НаЩе колонизатори на Италия и ВаЩе са все едни и същи търговци.Не ми обяснявай как на някой имащ 2-3 къщи с 90-100 коли и постоянно докарващ нови му дреме какво купува.
    Ония ден говорих с един търговец и на въпроса -Какво ще докараш..отговора беше-Кво изпадне :lol:
    Както ти като краен потребител гледаш да вземеш нещо хубаво за цената си,така и търговеца гледа да вземе няколко таратайки на безценица.

    Хубава кола от Италия,Германия,Холандия и прочие се взима,когато отидеш да си я докараш сам/когато си си я поръчал и проверил/когато ти я докара твой човек-ама твой,а не на комшията на брат му -баща му mhihi

    Оттук натам всичко е пудрене,изчукване,праЕне и маскиране.Разбира се,остават едни 20% от автомобилите,които не са претърпели никакви или почти никакви български интервенции и точно заради тия хубави 20% всеки си отваря очите да прибере някоя......
    Знаеш,в повечето случаи не се получава точно така и каляската почва да издъхва.
    Тогава се раждат теми като тази и подобни.
    Позволи ми да съм видял не 1-5-10-20 нововнесени коли,позволи ми да знам за колко са купени и как са изглеждали и после как са продадени,или ти не си виждал тировете с блъснати коли в чужбина?
    Айде,бъди честен !


    Потребителски аватар
    kris11
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 13542
    Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
    Автомобил: VW Sharan 7M8
    Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
    Местоположение: Варна
    Контакти:

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот kris11 » Пон 14 яну 2013 22:56


    И не знам зашо се хванахте за Шарана просто дадох пример за цена в отговор на цената на превъзнасяния дъртофелник Б3
    Не го превъзнасям , но стига сравнения с него дадох пример за цена.Още по-дебело ли да го подчертая.
    Б3 е отживелица и скраб !! По негово време имаше 2л двиагтели по 143/147 к.с. 8 клапанa , но с вариатор и верига на ангренажа, която не се сменяше на 470 000 км. Каквo ми хвалите тоя допотопен двигател с едва 115к.с.. ??
    Сведения ZAR 167.. кода на двигателя. Единствения надскочил хегемониqта на BMW i Merc в DТМ- а


    Zdravko Zankov
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 13381
    Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
    Автомобил: Skoda Octavia
    Двигател: AQY 2001
    Местоположение: Враца

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 14 яну 2013 23:18


    kris11 написа:И не знам зашо се хванахте за Шарана просто дадох пример за цена в отговор на цената на превъзнасяния дъртофелник Б3
    Не го превъзнасям , но стига сравнения с него дадох пример за цена.Още по-дебело ли да го подчертая.
    Б3 е отживелица и скраб !! По негово време имаше 2л двиагтели по 143/147 к.с. 8 клапанa , но с вариатор и верига на ангренажа, която не се сменяше на 470 000 км. Каквo ми хвалите тоя допотопен двигател с едва 115к.с.. ??
    Сведения ZAR 167.. кода на двигателя. Единствения надскочил хегемониqта на BMW i Merc в DТМ- а



    Не се заяждам,ама ти пийнал си?
    Почти съм сигурен,че караше Б4 преди време!
    И тогава много препоръчваше модела.
    Сега караш Шаран и всека тема препоръчваш-"Вземете си Шаран,Алхамбра"


    Всеки купува,или кара според това,което има в джоба.
    Иначе пуска тема от сорта-"Мога ли да карам Б7 със 14 цолови гуми,щото 17 цоловите са по 300 лева парчето"


    Потребителски аватар
    Теодор
    Мнения: 4928
    Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
    Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
    Двигател:
    Местоположение: София

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот Теодор » Пон 14 яну 2013 23:34


    Крис винаги съм уважавал мненията ти но ДОСЕГА :!: Както е казано икономията е майка на мизерията :idea: Карам си дъртофелника В3 но на БЕНЗИН :idea: А мизерниците дето се хвалят с по високотехнологичните си двигатели нека икономисват за закуски с газовите си уредби :063:


    myrshavija
    Мнения: 5553
    Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
    Автомобил:
    Двигател:

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот myrshavija » Вто 15 яну 2013 9:21


    kris11 написа:И не знам зашо се хванахте за Шарана просто дадох пример за цена в отговор на цената на превъзнасяния дъртофелник Б3
    Не го превъзнасям , но стига сравнения с него дадох пример за цена.Още по-дебело ли да го подчертая.
    Б3 е отживелица и скраб !! По негово време имаше 2л двиагтели по 143/147 к.с. 8 клапанa , но с вариатор и верига на ангренажа, която не се сменяше на 470 000 км. Каквo ми хвалите тоя допотопен двигател с едва 115к.с.. ??
    Сведения ZAR 167.. кода на двигателя. Единствения надскочил хегемониqта на BMW i Merc в DТМ- а
    Моля те, виж какво съм писал по-горе и кажи с какво така превъзнасяният от теб Шаран(Не отричай, да не давам примери в колко теми го хвалиш и препоръчваш, даже на хора, които търсят съвсем друга кола!) ... та с какво Шаран превъзхожда Б3? И моля, без да намесваш Алфа, БМВ, Мерцедес и други! :mrgreen:
    И не ние се хващаме за Шаран-а, а ти. :beer Искам предварително да уточня, че за мен и Б3 и Шаран са едни доста здрави и сполучливи за времето си коли, като личните ми предпочитания клонят към Б3, защото съм карал 3 такива, а не, защото е по-хубав. :) И двете коли си имат кусури, но не това е темата сега. Ти плюеш по Б3 и превъзнасяш Шаран, хайде, отговори ми честно! Моля!


    Потребителски аватар
    kris11
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 13542
    Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
    Автомобил: VW Sharan 7M8
    Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
    Местоположение: Варна
    Контакти:

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот kris11 » Вто 15 яну 2013 19:03


    myrshavija написа:
    kris11 написа:И не знам зашо се хванахте за Шарана просто дадох пример за цена в отговор на цената на превъзнасяния дъртофелник Б3
    Не го превъзнасям , но стига сравнения с него дадох пример за цена.Още по-дебело ли да го подчертая.
    Б3 е отживелица и скраб !! По негово време имаше 2л двиагтели по 143/147 к.с. 8 клапанa , но с вариатор и верига на ангренажа, която не се сменяше на 470 000 км. Каквo ми хвалите тоя допотопен двигател с едва 115к.с.. ??
    Сведения ZAR 167.. кода на двигателя. Единствения надскочил хегемониqта на BMW i Merc в DТМ- а
    Моля те, виж какво съм писал по-горе и кажи с какво така превъзнасяният от теб Шаран(Не отричай, да не давам примери в колко теми го хвалиш и препоръчваш, даже на хора, които търсят съвсем друга кола!) ... та с какво Шаран превъзхожда Б3? И моля, без да намесваш Алфа, БМВ, Мерцедес и други! :mrgreen:
    И не ние се хващаме за Шаран-а, а ти. :beer Искам предварително да уточня, че за мен и Б3 и Шаран са едни доста здрави и сполучливи за времето си коли, като личните ми предпочитания клонят към Б3, защото съм карал 3 такива, а не, защото е по-хубав. :) И двете коли си имат кусури, но не това е темата сега. Ти плюеш по Б3 и превъзнасяш Шаран, хайде, отговори ми честно! Моля!

    1. не ми обръшайре внимание все още не съм аз.S2.
    2.Кола от ново поколение по отношение на диагностика ,чек контрол ABS. Единици са Б3 с климатроник, abs
    3. теснотия, ниско положение на водача, само 5 пасажера, малък багажник в сравнение. Eдиници за Б3 с климатроник и АБС , който пък е старо поколение.2Е е е стара система 4 едновременно пръскащи дщзи + 1 стартова.. Понеже са на години си имат проблеми с постоянно скапваши се части, ръжда. От дъртостта всеки ремонт е ужас в предвид развиване - по скоро късане на болтове.
    4. Това, което мога да натоваря в пикапа /Шарана / в никакъв случай дори наполвина не може да се натовари в Б3?4
    5. пак повтарям на мен за Шарана не ми пука утре мога да го сменя / поне така мислех до 26.11.2012г после настана крах и на мен ми е все тая дали ще съм жив утре или не.Опитвам се да продължа живея, но ми е все тая.Наесен може да пробваме как летим от моста с талигата.
    6. Имал съм и Б3 и 2 бр Б4.- знам за какво говоря.


    Потребителски аватар
    stefan4o
    Мнения: 19312
    Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
    Автомобил: VW Jetta
    Двигател: PN 1990+KR 1987
    Местоположение: Стара Загора
    Контакти:

    Re: Германия или Горубляне ?

    Мнениеот stefan4o » Вто 15 яну 2013 19:15


    kris11 написа:Наесен може да пробваме как летим от моста с талигата.

    Недей. Няма да си помогнеш така по никакъв начин. Все за нещо човек трябва да намира смисъл да живее. Разбирам, че ти е тежко заради загубата, макар да не съм го изпитал (и дано да не го, ама... кой знае) на свой гръб, но не бива да мислиш такива неща.

    Сега по темата - болтове могат да се скъсат и на далеч по-нови коли, ако са примерно внос от Австрия. Моята кола примерно е 1985г. и все още няма скъсан болт по нея, визирам тези край мотора и укрепването му. Но се старая максимално - оставил съм си теч на масло, който поддържа болтовете мазни и не им дава да ръждясват mhihi



    Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта