:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пет 05 юли 2013 16:03


2 седмици чакам да дойде от Англия черна S6-ца за донор и на края дойде ама мамка и стара, синя е :banghead :banghead :banghead

Изображение

Известно време ще съм с шарена кола :biggrin

Последна промяна от radi_nrj на Сря 18 яну 2017 0:45, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот escrime » Пет 05 юли 2013 16:36


Взимай и пръскалките! :c020

Ще ти остане само оригинални тъмни мигачи да закачиш или пък американски и на тия коли няма какво повече да се прави отпред.

S калници ще слагаш ли?
А задната S визия?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пет 05 юли 2013 16:43


Пръскалките са купени вече от друг.

Само броня без калници не може, ще стърчи... Ща, не ща ще ги взимам комплект...

Колата е седан и мисля, че задната секция не става за моята.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот kompresor » Пон 08 юли 2013 0:31


От самия двигател (AEL) да разбираме, че оплаквания няма така ли ? В смисъл за многото си километри да гори масло, да има тракащи повдигачи, ниска степен на сгъстяване, все симптоми за двигатели на много километри. Как можете да сравните 2.5 ТДИ с 1.9 ТДИ като визираме загряване на мотора зимата, пъргавина в баирите, турболаг, за глас на мотора няма кво да говорим петака си е петак.

То си е ясно, че всяко нещо, тампон, демпфер , съдържащ гума в себе си на 17-8 години ще трябва да се смени.

Демпферния маховик ако стане беля с него, може ли да се замени с твърд или се заменя само с нов демпферен ?

Какви са впечатленията на 140 коньовия мотор на купето на С4ката с куатро и без куатро който каквото има ако обича да сподели. Ускорение от втора и трета предавка при kickdown примерно.

Ауди С4 може да си има скъпички части които трябва да се сменят просто защото са остарели, но сменят ли се веднъж, едва ли ще се сменят отново следващата година. Просто това е емблематичен автомобил. Аз съм смаян от здравината и качеството на материалите вътре в купето. И колко е обезшумено, чувстваш се комфортно и сигурно вътре.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот myrshavija » Пон 08 юли 2013 5:52


Няколко пъти четох, но не разбрах какво искаш да кажеш ... а не се имам за идЯлно тъп ...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пон 08 юли 2013 10:23


kompresor написа:От самия двигател (AEL) да разбираме, че оплаквания няма така ли ? В смисъл за многото си километри да гори масло, да има тракащи повдигачи, ниска степен на сгъстяване, все симптоми за двигатели на много километри. Как можете да сравните 2.5 ТДИ с 1.9 ТДИ като визираме загряване на мотора зимата, пъргавина в баирите, турболаг, за глас на мотора няма кво да говорим петака си е петак.


Колата ми е на неизвестем брой километри и вдига 5bar налягане на маслото - това мисля, че е доста показателно за състоянието на основни и биелни лагери. Работи абсолютно нормално за годините си. Сравнение с 1,9 моторите с роторна помпа не може да става, тук имаш доста по-голям мотор и в ниските още върви прилично, а надуе ли турбото става лудница :scare3 (На божурище с задръстен всмукателен колектор и счупено турбо при 36 грдусова жега даде време 17,053!). Зимата загрява бавно както всеки един стар дизел.

kompresor написа:Демпферния маховик ако стане беля с него, може ли да се замени с твърд или се заменя само с нов демпферен ?


До момента не ми е известно за едномасов маховик, който да става на тая кола. Това не означава, че няма, просто аз не знам за такъв.

kompresor написа:Какви са впечатленията на 140 коньовия мотор на купето на С4ката с куатро и без куатро който каквото има ако обича да сподели. Ускорение от втора и трета предавка при kickdown примерно.


Като сглобим колата ще коментирам вървеж, до сега е работила с много ограничени възможности от лошото състояние на някои възли по мотора. Кикдаун не мога да коментирам, моята е с 6 степенна ръчна скоростна кутия.

kompresor написа:Ауди С4 може да си има скъпички части които трябва да се сменят просто защото са остарели, но сменят ли се веднъж, едва ли ще се сменят отново следващата година. Просто това е емблематичен автомобил. Аз съм смаян от здравината и качеството на материалите вътре в купето. И колко е обезшумено, чувстваш се комфортно и сигурно вътре.


Това са и моите впечатления, едно нещо като се смени и го забравяш, като изключим консумативите.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот kompresor » Пон 08 юли 2013 11:21


Благодаря, колега. Разбрах че този автомобил още не е лъжица за моята уста. :icon_lol
Но пък научих доста за него.
:love.vwclub


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот mupk0 » Пон 08 юли 2013 12:14


Някой с преки наблюдения над бензиновите им агрегати?Разликата като надеждност между 2.4/2.6/2.8 освен в конете и данъка?Че съм се насочил,ама не знам с какъв да го диря.Нещо ми се върти да е 2.8,че да знам защо гори :D


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот escrime » Пон 08 юли 2013 12:15


2.4 на С4 няма.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пон 08 юли 2013 22:41


Точно така, моторите са 2,6 и 2,8. По принцип за бензиновите шестаци също се носят легенди. Иво Динков е твоя човек, до скоро караше и поддържаше 100-ца V6 и й знае и майчиното мляко.

А ето малко от вредата от EGR системата. Колектора има до мемонта почти 8 часа търкане с мелио, пръскане с водоструйка и пароструйка и все още излиза такова.



Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот mupk0 » Вто 09 юли 2013 1:03


Меглиото е слаб препарат :) На Мафра и още една фирма забравих името имат промишлени обезмаслители за скари(хранително вкусовата промишленост).Пръскаш и свалят всичко до долу.Проблема е ,ако го забравиш или не разредиш правилно.Алуминият потъмнява и стават язви от него.На цвят е кафяв.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 09 юли 2013 8:34


Колектора почти навсякъде е почистен до метал. Просто на места има наслагания, които бяха почти сантиметър дебели и от тях още пада мизерия. Точно защото се притеснявах да не повредя колектора карах с Мелио. Трябваше да го кипна в мелиото щеше да го развори, но проблема, е че го кисна в хладка вода и това бави процеса :banghead


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот mupk0 » Вто 09 юли 2013 9:43


radi_nrj написа:Колектора почти навсякъде е почистен до метал. Просто на места има наслагания, които бяха почти сантиметър дебели и от тях още пада мизерия. Точно защото се притеснявах да не повредя колектора карах с Мелио. Трябваше да го кипна в мелиото щеше да го развори, но проблема, е че го кисна в хладка вода и това бави процеса :banghead

Меглиото е прекалено слаб препарат..нямаше проблем да го миеш с топла вода :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 09 юли 2013 11:02


Няма от къде да докарам топла вода там където го мия иначе до сега да съм свършил цялата процедура :mhihi

Мелиото е в пъти по-активно в топла вода :wink


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Ivo_Dinkov » Вто 09 юли 2013 21:25


Има една нова химия на Цилит Бенг, която скрива Мелио-то в малкия си джоб :Mr Green Fun
2.6 (ABC, 12v) гори по- малко от 2.8(ACK, 30v), но е по- тромав в ниските обороти от него.
Ако ще е на газ- 2.8, но в комбинация с автомат се приготви за 18- 20 градско :a045



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TopGear и 58 госта