


Golf 4 - дизел или бензин?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
- dionick
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 0:36
- Автомобил: VW Bora 2003
- Двигател: ASZ
- Местоположение: UK
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
dionick написа:Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!
Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Haralampi написа:dionick написа:Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!
Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел(Независимо кой какво твърди и как оправдава покупката си на трактор).
Колега ,вече искрено се съмнявам в техническата ти грамотност(в логореята в която трескаво изпадаш не!)....особено от писанията ти за въртящия момент и мощността...ами ти разби на пух и прах цялата философия на конструкторите на ДВГ(особено пък на тези от Ф-1) ...а дано пък да те потърсят за акъл!Аз не бих го направил!
А...и не подигравай на колегата(не съм го писал аз-само го цитирам част от написаното от него) написал поста за значението и връзката между мощност,вътящ момент и обороти...той умишлено го е написал в популярен стил,което означава,че е напълно наясно с тематиката.Да умееш да обясниш нещо на прост и обикновен език е висша степен на овладяване на материята!Твърдя го като човек занимаващ с обучение на други хора.затова и не се съмнявам в компетентността на този колега ,а в твоята.
Последна промяна от joker на Съб 07 апр 2012 21:37, променено общо 2 пъти.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Haralampi написа:dionick написа:Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!
Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел(Независимо кой какво твърди и как оправдава покупката си на трактор).
Тука заби 80% от клиентите на автомобили като А6, А8, 5та и 7ма серия, всички SUV-e и много други

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
joker написа:Колега ,вече искрено се съмнявам в техническата ти грамотност(в логореята в която трескаво изпадаш не!)....особено от писанията ти за въртящия момент и мощността...ами ти разби на пух и прах цялата философия на конструкторите на ДВГ(особено пък на тези от Ф-1) ...а дано пък да те потърсят за акъл!Аз не бих го направил!
А...и не подигравай на колегата(не съм го писал аз-само го цитирам част от написаното от него) написал поста за значението и връзката между мощност,вътящ момент и обороти...той умишлено го е написал в популярен стил,което означава,че е напълно наясно с тематиката.Да умееш да обясниш нещо на прост и обикновен език е висша степен на овладяване на материята!Твърдя го като човек занимаващ с обучение на други хора.затова и не се съмнявам в компетентността на този колега ,а в твоята.
Т.е. в "популярен стил" мощността се мери във време... а въртящия момент в "добринки"??

О.к. щом така обучавате младите "таланти"... това обяснява компетентността на редица потребители и инженерните способности на редица вишисти завършили в БГ


От обяснения на "прост" език ----> прост народ, какво друго...
Ок. Значи мощността е някакво незначително време... ама въртящия момент - колкото повече "добринки" толкова по-добре, ясно. Това е нова наука за мен, ама явно това ще да е истината... Ще трябва да се преквалифицирам от инженер към... "ТДИ-инженер" очевидно.


Но все пак нека споделя нас "простите" какво са ни учили науките:
Мощност = работа/време
Работа = преместването на тяло А от т. Х до т. Y, както и ускорението на тяло X от скорост 0 до скорост 1.
Мощност = въртящ момент по обороти
въртящ момент по 0 оборота = 0 ускорение и 0 работа
теоретично обороти по 0 въртящ момент = 0 ускорение и 0 работа
От простото уравнение следва, че въртящия момент е точно толкова важен, колкото оборотите

Но уви, това ни учи "тъпата" наука, несъобразена с модерната "ТДИ идеалогия"

hooligan_sk написа:Haralampi написа:dionick написа:Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!
Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел(Независимо кой какво твърди и как оправдава покупката си на трактор).
Тука заби 80% от клиентите на автомобили като А6, А8, 5та и 7ма серия, всички SUV-e и много други
Не намесвай SUV, щото има огормна разлика между лека кола и джип от 2 тона нагоре! ТИРовете също са друга категория и има защо да са с дизелови двигатели.
Тук говорим за леки коли!
Откровено ли искаш да ми кажеш, че би карал трактор, вместо 4 литров W двигател?


-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
maerto написа:BsLek написа:facepalm как така дизел с газ ,едва ли ще има смисъл ,едно че колата малко или много ще изгуби мощност второ че тази газова бутилка ще се избива доста дълго време ,едва ли не докато се избиеш ще дойде време да я продаваш .Така ги виждам аз раотите нз
Технологично погледнато ,не може да се сложи газово на дизелов двигател
Технологично не знам как го гледаш и от къде го четеш ,че не става ,но практично мог ада ти покажа за да видиш.Един приятел си сложи пропан бутан на 124-ка 250Д газ,но не кара само на газ ,а предимно на дизел и по-малко газ.Преди му харчела 10-11 градско дизел,а сега 6 дизел и 2-2,5 литра газ.А сеега сментни дали става или не и дали има ефект или не.Никога не бих си сложил на моята печка газ ,но има хора който слагат.Моя разход от около 7,5-8,5 градско и 6-6,5 л извънградско за сега не ме притеснява и си карам на такова гориво за каквото е предназначен мотора
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Абе такива екзотики като Г2 на олио от Макдоналдс или дърти мерцедеси на дизел-газ каква връзка имат с нормалната масова експлоатация на автомобил ??
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Haralampi написа:Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел
Верно ли ле - не думай







Stivi написа:Абе такива екзотики като Г2 на олио от Макдоналдс или дърти мерцедеси на дизел-газ каква връзка имат с нормалната масова експлоатация на автомобил ??
Ми аз метана съм го гледал на Пежо 308 HDI - човека пътуваше много и беше страшно доволен.Пък за олиото твоя мотор го гори с любов и разбирателство.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Haralampi написа:joker написа:Колега ,вече искрено се съмнявам в техническата ти грамотност(в логореята в която трескаво изпадаш не!)....особено от писанията ти за въртящия момент и мощността...ами ти разби на пух и прах цялата философия на конструкторите на ДВГ(особено пък на тези от Ф-1) ...а дано пък да те потърсят за акъл!Аз не бих го направил!
А...и не подигравай на колегата(не съм го писал аз-само го цитирам част от написаното от него) написал поста за значението и връзката между мощност,вътящ момент и обороти...той умишлено го е написал в популярен стил,което означава,че е напълно наясно с тематиката.Да умееш да обясниш нещо на прост и обикновен език е висша степен на овладяване на материята!Твърдя го като човек занимаващ с обучение на други хора.затова и не се съмнявам в компетентността на този колега ,а в твоята.
Т.е. в "популярен стил" мощността се мери във време... а въртящия момент в "добринки"??
![]()
О.к. щом така обучавате младите "таланти"... това обяснява компетентността на редица потребители и инженерните способности на редица вишисти завършили в БГА проблемът е в моята "компетенстност" че използвам реалните мерни единици и закони
![]()
От обяснения на "прост" език ----> прост народ, какво друго...
Ок. Значи мощността е някакво незначително време... ама въртящия момент - колкото повече "добринки" толкова по-добре, ясно. Това е нова наука за мен, ама явно това ще да е истината... Ще трябва да се преквалифицирам от инженер към... "ТДИ-инженер" очевидно.Простете, че съм учил, вместо да чета дизел форума
Очевидно съм допуснал огромна грешка.
Но все пак нека споделя нас "простите" какво са ни учили науките:
Мощност = работа/време
Работа = преместването на тяло А от т. Х до т. Y, както и ускорението на тяло X от скорост 0 до скорост 1.
Мощност = въртящ момент по обороти
въртящ момент по 0 оборота = 0 ускорение и 0 работа
теоретично обороти по 0 въртящ момент = 0 ускорение и 0 работа
От простото уравнение следва, че въртящия момент е точно толкова важен, колкото оборотитеСам по себе си той е нищо, а оборотите го копенсират, както и обратното. Важното и показателно реално е [b]МОЩНОСТТА (продукт на обороти и въртящ момент едновременно!)[/b]
Но уви, това ни учи "тъпата" наука, несъобразена с модерната "ТДИ идеалогия"
hooligan_sk написа:Haralampi написа:dionick написа:Rabbit_TDI написа:Доста хора си карат дизелите на метан.
Истината обаче е ,че най-голяма икономия се постига с малко километри и ограничаване на градското на къси разстояния.
Стига с тия икономии....Нали знаеш че кеф цена няма! Важното е да има налягане!
Не са много хората с всичкия си, които ако икономията не ги интересува биха си причинили дизел(Независимо кой какво твърди и как оправдава покупката си на трактор).
Тука заби 80% от клиентите на автомобили като А6, А8, 5та и 7ма серия, всички SUV-e и много други
Не намесвай SUV, щото има огормна разлика между лека кола и джип от 2 тона нагоре! ТИРовете също са друга категория и има защо да са с дизелови двигатели.
Тук говорим за леки коли!
Откровено ли искаш да ми кажеш, че би карал трактор, вместо 4 литров W двигател?Айде моля ти се
Осъзнаваш каква тъпотия каза нали??? 80% от луксозните лимузини се продават с големи дизелови двигатели вместо с големи бензинови двигатели. Дали клиентите им дават по 100-200 000лв и мислят за икономия на гориво? Или повечето хора наистина не са със всичкия си



Re: Golf 4 - дизел или бензин?
E все пак тези джипове не тежат колкото леки автомобили ,нормално е да искат да имат повече въртящ момент за да се задвижват нещата с 1 идея по добре ,така си мисля аз
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
BsLek написа:E все пак тези джипове не тежат колкото леки автомобили ,нормално е да искат да имат повече въртящ момент за да се задвижват нещата с 1 идея по добре ,така си мисля аз
Aaaaa, един човек, който се опитва да мисли и напипва мекото

Ако се погледне това, което написах като физични закони и примери много бързо става ясно защо тежките автомобили, SUV и т.н. се оборудват предимно с дизели, ама все пак някой трябва и да мисли

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Човека ви пита за Голф 4 ,а вие къде отидохте!!??Начетох се на големи простотии!!Какво е предимството на дизеловия мотор ,защо да не си вземе бензин или обратно.Но както каза един колега в началото всеки хвали своето.
Последна промяна от rokera671 на Нед 08 апр 2012 11:44, променено общо 1 път.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
rokera671 написа:Човека ви пита за Голф 4 ,а вие къде отидохте!!??Начетох се на големи простотии!!
Тъй де... за някой има анаогия между SUV и Голф 4

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Спора стана бензина против дизела!!?А човека ви пита конкретно за моторите на 4 ката.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта