Избор на голям автомобил...
- w_smith
- Мнения: 2323
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм имал 2.5 на А8 и бях много доволен от вървенето, но като цени на части, консумативи и поддръжка 2.5ТДИ КЪСА ДЖОБОВЕ!!! Колата в никакъв случай не беше много икономична, каквато в същност е идеята на дизела.
2.5ТДИ цени - Смяна на ангр. ремък, филтри и масла.
ремък + ролки + водна помпа + труд - 1800лв. с оригинални части, аз ползвам само части закупени от Unitrade, Autotechnica или Ivaijet.
Филтри - въздушен, горивен, маслен, 2бр. филтри на климатик, филтър за картерни газове - 500лв.
Масло - VAG Diesel 10W40 - 5x24лв. за литър. - 120лв.
Общо 2420лв.
Сменил съм и маслото на автоматика, но при положение че в България доста хора смятат автоматика за недостатък в една кола няма да добавя и 5х70лв. + 80лв. за масло в скоростите и филтър.
1.8TQ - смяна на ангр. ремък + водна помпа + ролки - 550лв. с труда.
Смяна на филтри - маслен, въздушен, горивен, климатик - 320лв. (на 1.8Т не се сменя филтър за картерни газове)
Масло VAG 10W40 - 5х24лв. за литър - 120лв.
Общо 990лв.
При 1.8Т и 2.5ТДИ пълно сервизиране се извършва на 120 000км., с тази разлика че при 2.5ТДИ масло се сменя на 8-9хил. км. а при 1.8Т на 15хил.км.!
При така направени изчисления, аз не виждам голяма далавера да караш 2.5ТДИ, защото разликата от 0.5-1л. на 100км. гориво и разлика в цената на нафтата и бензина от 3ст. нещата излизат на кантар, ако ли не и леко в полза на 1.8Т.
Целия текст
ТУК
Автор @Nasti
2.5ТДИ цени - Смяна на ангр. ремък, филтри и масла.
ремък + ролки + водна помпа + труд - 1800лв. с оригинални части, аз ползвам само части закупени от Unitrade, Autotechnica или Ivaijet.
Филтри - въздушен, горивен, маслен, 2бр. филтри на климатик, филтър за картерни газове - 500лв.
Масло - VAG Diesel 10W40 - 5x24лв. за литър. - 120лв.
Общо 2420лв.
Сменил съм и маслото на автоматика, но при положение че в България доста хора смятат автоматика за недостатък в една кола няма да добавя и 5х70лв. + 80лв. за масло в скоростите и филтър.
1.8TQ - смяна на ангр. ремък + водна помпа + ролки - 550лв. с труда.
Смяна на филтри - маслен, въздушен, горивен, климатик - 320лв. (на 1.8Т не се сменя филтър за картерни газове)
Масло VAG 10W40 - 5х24лв. за литър - 120лв.
Общо 990лв.
При 1.8Т и 2.5ТДИ пълно сервизиране се извършва на 120 000км., с тази разлика че при 2.5ТДИ масло се сменя на 8-9хил. км. а при 1.8Т на 15хил.км.!
При така направени изчисления, аз не виждам голяма далавера да караш 2.5ТДИ, защото разликата от 0.5-1л. на 100км. гориво и разлика в цената на нафтата и бензина от 3ст. нещата излизат на кантар, ако ли не и леко в полза на 1.8Т.
Целия текст
ТУК
Автор @Nasti
- maverick
- Мнения: 167
- Регистриран на: Нед 26 дек 2004 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на голям автомобил...
daemon написа:хора дайте идея, че в чудо се виждам... сменям си Голфето че ми е малко вечеи се чудя каква голяма кола да си взема (до 10-12,000).....не три-умя се ами....
Passat > 97![]()
Audi A4 avant 1.9 или 2.5 TDI 97-99
Audi 100 - първите А6-ци 94-96
Mercedes 190.....
Opel Omega > 96-97
Shkoda Octavia > 97
някой бил ли е пред такава дилема?разбира се като всички и аз искам да не гори много, да е евтина, да не се чупи и дрън-дрън - майтап де...
дайте мнение моля
пасатаспоред менеенай добрия избор/ако гони6 големина/сядал ли си в ауди 4ка?брат ми има и немада ти казвам колкое тесно отзад....та или пасата или ауди 6!!!
Re: Избор на голям автомобил...
ауди а4 отпада след огледите ми събота и неделя
там се влиза с обувалка и се излиза с тирбушон! мерцедес 190 - същата работа - ако човек е 2 метра опира в тавана! май остават 100цата, пасата и омегата засега....
и още идеи ?!
Странно, отдавна не бях влизал тук, а ето че попадем на тема, която точно разисква въпроса, който и на мене ми стои за решаване. Голфът на жена ми вече не става за определени ситуации.
Веднага помислих за Пасат, но никога несъм карал.
Погледнах все пак. Търся нещо след 98-99 г.
Лошото е, че никой не дава в нета инфо за произход на колите (страна), няма и данни за историята на колата. Питах тук-там - мълчат. Мълчат, защото вероятно не е за приказка
)) Говорят се страхотии за внос на дефктни, удряни коли или направо бракувани, най-вече от Италия. Нямам време да ги водя по сервизи и да правя разследвания. А парите не са малко.
Смислен ли е подходът да се поинтересувам по-сериозно и от други по-големи коли, примерно Форд Мондео, Ровър серията 600 и по-големи. Цените им са по-ниски от Пасата. Идеята да са по-нови (по-малко рискове), но за сходни пари. Някой има ли мнение ?
Веднага помислих за Пасат, но никога несъм карал.
Погледнах все пак. Търся нещо след 98-99 г.
Лошото е, че никой не дава в нета инфо за произход на колите (страна), няма и данни за историята на колата. Питах тук-там - мълчат. Мълчат, защото вероятно не е за приказка
Смислен ли е подходът да се поинтересувам по-сериозно и от други по-големи коли, примерно Форд Мондео, Ровър серията 600 и по-големи. Цените им са по-ниски от Пасата. Идеята да са по-нови (по-малко рискове), но за сходни пари. Някой има ли мнение ?
Re: и още идеи ?!
pressi01 написа: произход на колите (страна), няма и данни за историята на колата. Питах тук-там - мълчат.
за мене това поне няма голямо значение - зависи как е карана конкретната кола. Мондеото май не са лоши ама нали си е Форд
p.s. да вярно че хонда беше и то предимно за 214 и 216 ...
Последна промяна от daemon на Сря 29 мар 2006 15:00, променено общо 1 път.
Re: и още идеи ?!
daemon написа:Ровър - след като ги разпродадоха на някакви китайци (нали компанията фалира) изобщо не знам как стоят нещата със резервните части..май ставали от Тойота ама кой знае все пак....
Honda ама е тегаво с роверите
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Не мога да повярвам,че засягайки темата за по-голяма от Голф 3 кола във форум на VW на три страници не стана въпрос за Vento,Bora а защо не и за Golf 4.
Форд Мондео?,Роувър?-
-как изобщо могат да се сравняват с изброените от мен.
По-нови=по-малко рискове?
Кола от Италия=страхотии?:gruebel
С никакви рискове,просто перфектна кола се взема само от магазина ,всичко друго е едно надлъгване(системата приеби другарче) и колкото по-скъпа е колата толкова и залозите са по-големи.
Форд Мондео?,Роувър?-
По-нови=по-малко рискове?
Кола от Италия=страхотии?:gruebel
С никакви рискове,просто перфектна кола се взема само от магазина ,всичко друго е едно надлъгване(системата приеби другарче) и колкото по-скъпа е колата толкова и залозите са по-големи.
Felipe,
Благодаря за отговора ! В него се съдържа много истина, но от това не ми става по-леко.
Иначе идеята за Бора може и да е добра. Ще се поинтересувам и най-вече ще си направя труда да ида да видя един в истинското му измерение. Нокога не съм се заглеждал в тази кола. Опасявам се, че ще ми е тесен. Както и Голф 4.
Някога, когато излезе Вентото го хапесвах много, но после този модел тотално излезе от полезрението ми. Кога ли спряха да го правят ? Не остаря ли вече твърде много ?
Благодаря за отговора ! В него се съдържа много истина, но от това не ми става по-леко.
Иначе идеята за Бора може и да е добра. Ще се поинтересувам и най-вече ще си направя труда да ида да видя един в истинското му измерение. Нокога не съм се заглеждал в тази кола. Опасявам се, че ще ми е тесен. Както и Голф 4.
Някога, когато излезе Вентото го хапесвах много, но после този модел тотално излезе от полезрението ми. Кога ли спряха да го правят ? Не остаря ли вече твърде много ?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, zdravkop64 и 60 госта

