Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Вто 02 мар 2010 18:06


Koksan не карам без дебитомер а с развален дебитомер, просто колата не е толкова пъргава в ниските убороти. А новия трябва да е тук в петък...Искам да ти кажа че можеш да си вземеш турбина за тия пари и пак повтарям, че не съм чул някой да се оплаква от турбото на 1.4.И последно искам да те питам като ти се счупи скоростната кутия от Порше ли си я поръчваш за 3000лв или си я взимаш от морга за 300 400....предната кола ми беше 6n1 1.6 75к.с. искам да ти кажа че това беше най здравата кола която съм карал но след 1.4 tdi не само че не искам да помириша бензин но и не искам да карам различен двиг от 1.4TDI заслужава си парите до последната стотинка. А самите пари не са много по различни от тезо които даваш ти! :039:




Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Gelle » Вто 02 мар 2010 19:58


Koksan написа:Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)

Та ... викам сам да си удариш чертата!

Успех!

Да служи сега и още 1300 лв. за турбина и 150 за радиатор щото сигурно ите ще трябва да се сменят :P може и основен ремонт да му направиш за всеки случай :mrgreen:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Вто 02 мар 2010 20:21


Gelle написа:
Koksan написа:Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)

Та ... викам сам да си удариш чертата!

Успех!

Да служи сега и още 1300 лв. за турбина и 150 за радиатор щото сигурно ите ще трябва да се сменят :P може и основен ремонт да му направиш за всеки случай :mrgreen:


Аз от гореописаните неща .. не виждам кое не трябва да се смени като си купиш кола, ти явно имаш други виждания .... сподели!!! То сигурно ако те питам теб, трябва да сипваме вода в резервоара, маслото да се сменя на 300 000км и то само ако е много тъмно, а спирачки за к'во са ти?По-добре без? :) death


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Вто 02 мар 2010 20:36


ping23 написа:Koksan не карам без дебитомер а с развален дебитомер, просто колата не е толкова пъргава в ниските убороти. А новия трябва да е тук в петък...Искам да ти кажа че можеш да си вземеш турбина за тия пари и пак повтарям, че не съм чул някой да се оплаква от турбото на 1.4.И последно искам да те питам като ти се счупи скоростната кутия от Порше ли си я поръчваш за 3000лв или си я взимаш от морга за 300 400....предната кола ми беше 6n1 1.6 75к.с. искам да ти кажа че това беше най здравата кола която съм карал но след 1.4 tdi не само че не искам да помириша бензин но и не искам да карам различен двиг от 1.4TDI заслужава си парите до последната стотинка. А самите пари не са много по различни от тезо които даваш ти! :039:


1. Не мисля,че парите за обслужване са еднакви както твърдиш, но то си зависи и от това какво имаш предвид под обслужване и консумативите които използваш при него! И аз мога да си купувам накладки за 15лв ... ама давам 100 ... и аз мога да сипвам масло за 45лв ама давам 120лв ... и аз мога да си сложа горивен филтър за 5лв, ама си слагам за 35лв ...
2. Ми нека е хубав двигателя,това е твое мнение, което се различава от общото ( не говоря само за моето) Дано скоро да не си поръчваш турбина от Англия за 300-400лв, и дано дебитомерът, който си поръчал ти свърши работа
3.като не искаш да миришеш бензин ... недей .. то и аз неискам да се топля на дърва при положение, че имам Парно! :))) Всеки сам си избира!
4. То по твойта логика всичко е лесно ... е кво .. ще се счупи мотора .. здраве да е ... ще купиме друг ... то в Англия има ... или ти май от германия си ги взимаше със стари автомобили?

:bishop


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Gecatawe » Сря 03 мар 2010 0:40


Имам приятел с такова половерче, даде за ревизиране на турбо в софия близо 500лв.Доволен е от разхода като предимно го ползва в градски условия.Проблем е с маховика както каза колегата koksan там е цифра, и останалото е консумативи.Около 400лв даде моят приятел за консумативите.Дисковете и накладките са си + ако се сменят с новички и така.Колеги хубаво е като несе дават пари и само се кара (мой личен опит) и в един момент като ти се счупат 1000 неща и давай всичко накуп да те заболи главата (това беше с предишната ми кола), поло-то като го взех обслужих го смених някой неща, който можеха да карат още(ама 1 път като сгреши човек и после се ошлайфа дет се вика) и сега ми е стегнато и перфектно, та koksan каза много вярни неща за който евала(а тези дето викат а то ще кара, после викат ама то това се прееба онова се прееба).Някой беше казал турбо втора ръка... това е все едно да вземеш прасе в чувал, даваш твойто да ти го оправат ако може,ако неможе събираш парички и ново!Днеска купихме с един приятел за Сеат Толедо 1.8 90к.с. агренажен ремък,ролка, въздушен/маслен филтър,пистов ремък, масло от ЕВРО07 с отстъпка от около 30% му излезна всичко близо 90лв. правете си сметката за качеството(ама той сам си избира никой него е карал насила).Поздрави и помнете приказката че евтиното винаги излиза скъпо :)


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот ping23 » Чет 04 мар 2010 15:22


Koksan написа:
ping23 написа:Koksan не карам без дебитомер а с развален дебитомер, просто колата не е толкова пъргава в ниските убороти. А новия трябва да е тук в петък...Искам да ти кажа че можеш да си вземеш турбина за тия пари и пак повтарям, че не съм чул някой да се оплаква от турбото на 1.4.И последно искам да те питам като ти се счупи скоростната кутия от Порше ли си я поръчваш за 3000лв или си я взимаш от морга за 300 400....предната кола ми беше 6n1 1.6 75к.с. искам да ти кажа че това беше най здравата кола която съм карал но след 1.4 tdi не само че не искам да помириша бензин но и не искам да карам различен двиг от 1.4TDI заслужава си парите до последната стотинка. А самите пари не са много по различни от тезо които даваш ти! :039:


1. Не мисля,че парите за обслужване са еднакви както твърдиш, но то си зависи и от това какво имаш предвид под обслужване и консумативите които използваш при него! И аз мога да си купувам накладки за 15лв ... ама давам 100 ... и аз мога да сипвам масло за 45лв ама давам 120лв ... и аз мога да си сложа горивен филтър за 5лв, ама си слагам за 35лв ...
2. Ми нека е хубав двигателя,това е твое мнение, което се различава от общото ( не говоря само за моето) Дано скоро да не си поръчваш турбина от Англия за 300-400лв, и дано дебитомерът, който си поръчал ти свърши работа
3.като не искаш да миришеш бензин ... недей .. то и аз неискам да се топля на дърва при положение, че имам Парно! :))) Всеки сам си избира!
4. То по твойта логика всичко е лесно ... е кво .. ще се счупи мотора .. здраве да е ... ще купиме друг ... то в Англия има ... или ти май от германия си ги взимаше със стари автомобили?

:bishop

Искаш ли само да запазиме добрия тон?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Пет 05 мар 2010 2:56


Какво му е на тона? :shock


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Съб 06 мар 2010 1:20


Колега карам 6N2 1.4 тди.Взех го преди 3 месеца.Сменил съм филтри,масла и ремак.Всичко около 500 лв с работата.Харчи ми 6 градско.Извънградско 4.5-5 литра.75 коня с турбо и тоя малак мотор яко се развинтва (няма майтап).Един приятел си купи нова Фабия 1.9 тди мотора 105 коня и казва че не се "изстрелва" като полото :Mr Green Fun До сега няам никфи грижи по колата.За бензиновата нямам впечатление.Успех с избора :да:


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Съб 06 мар 2010 19:10


Koksan написа:Дизелчето е скъпо за подръжка доста! Това че върви .. не е вярно .. никак даже ... а като ти излязат едни 800лв за маховик и 600 за съединител ... тогава ще приказваме! :)))

Успех с търсенето!
Кое не върви бе :063: Твоето сигурно е много вървежно....хаха


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Съб 06 мар 2010 19:13


Pirogov написа:
Koksan написа:Дизелчето е скъпо за подръжка доста! Това че върви .. не е вярно .. никак даже ... а като ти излязат едни 800лв за маховик и 600 за съединител ... тогава ще приказваме! :)))

Успех с търсенето!
Кое не върви бе :063: Твоето сигурно е много вървежно....хаха


Ти к'во? Ключ за ключ ли искаш да се бягаме? :lol: :lol: :lol:
:deal


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Съб 06 мар 2010 19:21


Koksan написа:
Pirogov написа:
Koksan написа:Дизелчето е скъпо за подръжка доста! Това че върви .. не е вярно .. никак даже ... а като ти излязат едни 800лв за маховик и 600 за съединител ... тогава ще приказваме! :)))

Успех с търсенето!
Кое не върви бе :063: Твоето сигурно е много вървежно....хаха


Ти к'во? Ключ за ключ ли искаш да се бягаме? :lol: :lol: :lol:
:deal

Хаха... mhihi


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Съб 06 мар 2010 19:27


Нема да ми оплюваш количката ей!ПЛЕВЕН :D


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Нед 07 мар 2010 2:24


Pirogov написа:Нема да ми оплюваш количката ей!ПЛЕВЕН :D


Като ти е толкова хубава и вървежна, поне за аватар да си я беше сложил, не да ми мечтаеш за GTIта! :) :P :P :P :P :P


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Pirogov » Нед 07 мар 2010 13:36


Koksan написа:
Pirogov написа:Нема да ми оплюваш количката ей!ПЛЕВЕН :D


Като ти е толкова хубава и вървежна, поне за аватар да си я беше сложил, не да ми мечтаеш за GTIта! :) :P :P :P :P :P
Виж кво,за да не клепаме на колегата темичката няма да ти отговарям повече.На аватара ще си слагам квото на мен ми е кеф.Ти на мен наклон не можеш да ми даваш.Колата ми харчи малко и съм сигурен че върви по-добре от твоята :wink: Освен това изглежда в пъти по-добре.Оттам вече идва въпроса това Плевен град ли беше ?! mhihi Ние тук в столицата не приемаме критични мнения от сорта "не върви".Фани си едно рейсче ( колата ти сигурно няма да стигне до София), и заповядаи да те повозя да видиш дали колата ми не върви.И всъщност съм я купил заради малкият разход на гориво.Тази закачка с GTI не е уместна,защото ако исках спортен модел,щях да си купя.И така мисля че се разбрахме,нали даге? :twisted:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)

Мнениеот Koksan » Нед 07 мар 2010 15:17


Pirogov написа:
Koksan написа:
Pirogov написа:Нема да ми оплюваш количката ей!ПЛЕВЕН :D


Като ти е толкова хубава и вървежна, поне за аватар да си я беше сложил, не да ми мечтаеш за GTIта! :) :P :P :P :P :P
Виж кво,за да не клепаме на колегата темичката няма да ти отговарям повече.На аватара ще си слагам квото на мен ми е кеф.Ти на мен наклон не можеш да ми даваш.Колата ми харчи малко и съм сигурен че върви по-добре от твоята :wink: Освен това изглежда в пъти по-добре.Оттам вече идва въпроса това Плевен град ли беше ?! mhihi Ние тук в столицата не приемаме критични мнения от сорта "не върви".Фани си едно рейсче ( колата ти сигурно няма да стигне до София), и заповядаи да те повозя да видиш дали колата ми не върви.И всъщност съм я купил заради малкият разход на гориво.Тази закачка с GTI не е уместна,защото ако исках спортен модел,щях да си купя.И така мисля че се разбрахме,нали даге? :twisted:


Смешко, ПЛЕВЕН Е ГРАД ДА!!! Прочети някоя книга или учебник по география(ако знаеш какво е това), а моята кола, НЯМА да коментирам колко върви или не ... аз докато съм карал кола .. ти си се возил по "рейсчетата" за които говориш, "столично келеме" такова :screwy :screwy :screwy И аз спирам да цапам темата на колегата, защото се самозабравяте в тази София (псевдо граждани) Ако я нямаше провинцията, нямаше да я има и софия и държава, нали се сещаш, ама ти явно и на училище не си ходил, докато си мечтал да си купиш 3 цилиндров дизел, дето върви като самолет и не се чупи mhihi mhihi mhihi В кйрайна сметка, всеки сам си дроби попарата и сам си я сърба .. сърбай и ти! Пожелавам ти наистина да не ти се чупи колата, че тогава ще трябва и господ да ти помага! ОПА .. извинявам се .. ти си СТОЛИЧАНИН, а ние сме прости селяни и се возим само на "рейсчета" и незнаем к'во е това кола, нито какво е да си "ИСТИНСКИ ГРАЖДАНИН НА СТОЛИЦАТА" и ние "тука доматите ги ядеме с колците", сиреч .. ти си си ГОСПОД и сам ще си помогнеш явно!

Извинявам се на модераторите(просто не издържах) и ако сметнат да ми изтрият поста, макар че цялата тема е за триене с нейните 1200 дубликата в този раздел!

П.П. - И все пак ... като решиш ... се обади ... аз ВСЕ ОЩЕ съм готов да си заложа колата на една гонка с твоя "КРАСИВ","НЕВЕРОЯТЕН","БЪРЗ","ИКОНОМИЧЕН","СВРЪХ-ЗДРАВ" автомобил! :063: :063: :063:ю



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта