Покупка на ПОЛО 2010

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Koksan » Пет 05 ное 2010 1:29


Gelle написа:
Koksan написа:Ако беше "разбирач" .. щеше да знаеш, защо карат такива коли! Има коли на по 15 години, които са светлинни години пред твоята "НОВА" фабия и по качество и по екстри и т.н. и т.н.!


Ти заради това ли караш тая бракма бе :) защото е светлинни години пред Fabia 2009 :screwy

А по темата: TDI няма кой бензинов двигател да го бие по динамика и икономичност.


Ти понеже много знаеш какво карам ... та да се ... ИЗСЕ**Ш на Метеното, а?

Колата която карам е на 13 години в момента и си залагам и Та****те и Главата че е 10пъти по-хубава от базовата ти Фабийка!

Не ме разбирай погрешно - всеки прави избора си! но е смешно да налагаш своя на останалите!

Последна промяна от Koksan на Съб 06 ное 2010 14:10, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Gecatawe » Пет 05 ное 2010 11:33


Gelle написа:
Koksan написа:Ако беше "разбирач" .. щеше да знаеш, защо карат такива коли! Има коли на по 15 години, които са светлинни години пред твоята "НОВА" фабия и по качество и по екстри и т.н. и т.н.!


Ти заради това ли караш тая бракма бе :) защото е светлинни години пред Fabia 2009 :screwy

А по темата: TDI няма кой бензинов двигател да го бие по динамика и икономичност.

И неразбрах от цялата работа, Фабията колко светлинни години е пред останалите коли... отстранени са и проблемите с вертикалното излитане ли кво.. стелт режима е по-добър от на другите ли коли...шкодата винаги е била евтиния вариант на фолксваген и винаги ще си остане такава
П.С: колегата да си купува което си реши, тука 80% от хората неса карали 3000+ километра чисто нов автомобил (в този % се броя и мене) та да казват кое е по-добро и кое не!!!
Ето хората са направили сравнението кое е по икономично http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_28.html


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Koksan » Съб 06 ное 2010 14:08


Вертикално излитане! :063: :063: :063: :063: :063:
Стелт режим! :063: :063: :063: :063: :063:

Ебаси фОбията! :063: :063: :063:


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Съб 06 ное 2010 21:11


Gecatawe написа:тука 80% от хората неса карали 3000+ километра чисто нов автомобил (в този % се броя и мене) та да казват кое е по-добро и кое не!!!
Ето хората са направили сравнението кое е по икономично http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_28.html



моята си я взех от Автотрейд Варна,
2006 директно от витрината,
преди това доста оглеждах фабията, но наистина тя е компромисен вариант.
Полото го карам доста агресивно, 40% от километрите му са по черни пътища
колата вече е на 110000км

единственото което ми прави проблем към момента е съединителя, .. което е разбираемо, като се има предвит, че един път и камион теглих с нея


Потребителски аватар
vladobe
Мнения: 169
Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
Двигател: General Electric F404-GE-402

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот vladobe » Пон 08 ное 2010 14:27


Новото си е ново. Баща ми има Октавия 2 и повярвай ми има огромна разлика когато се качиш на нов автомобил. За мен добре си се насочил за съжаление съм превърженик на Ръчна скоростна кутия новите коли вече са с DSG което мисля че не е никакъв проблем. ;-) Спокойно 3 години ще си я караш с кеф! Успех колега


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Пон 08 ное 2010 18:25


новия автомат е много луда работа
със два съединителя :)

както ми го обясни дилъра, 1,3,5 и 2,4,6

докато караш на първа, втората вече е зацепила, и т.н.

изобщо не можеш да разбереш кога е сменила.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Koksan » Пон 08 ное 2010 21:16


Идеално е! - да караш 50 000км и да я смениш! че после .....

А и ... ти ще можеш да теглиш ... 2 пъти по голям камион - с тия два съединителя! :P :P :P
mhihi


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Вто 09 ное 2010 0:18


да тъмън. слагаш от готиното керамчно масло
и заедно с него на 50к км сменях и кутия

точно замислено.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1014
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот vasko__2 » Вто 09 ное 2010 0:40


muhtarov написа:новия автомат е много луда работа
със два съединителя :)

както ми го обясни дилъра, 1,3,5 и 2,4,6

докато караш на първа, втората вече е зацепила, и т.н.

изобщо не можеш да разбереш кога е сменила.

Последна промяна от vasko__2 на Вто 09 ное 2010 17:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Вто 09 ное 2010 7:08


vasko__2 написа:
muhtarov написа:новия автомат е много луда работа
със два съединителя :)

както ми го обясни дилъра, 1,3,5 и 2,4,6

докато караш на първа, втората вече е зацепила, и т.н.

изобщо не можеш да разбереш кога е сменила.

Кажи му на дилъра да се гръмне.С два съединителя е ,но не работи както ти го е описал.Излъгал те е яко.А може и него да са излъгали и той без да иска и тебе...


прочети това ако обичаш.

Речник на понятията: Скоростна кутия с двоен съединител DSG

:rocketwhore :laser

Както и тук!!!!

Видео Информация


noneed
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 12:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот noneed » Сря 10 ное 2010 12:49


Не разбирам много, но преди месеци се зачетох в немски сайтове и хората обсъждаха ТСИ и МПИ. ТСИ според германците трябва да се кара със Супер+, което при нас отговаря на 98. МПИ желае Супер, което е при нас 95. При тях обикновен бензин вече няма, направиха цената на Супер на цената на обикновения. При това хората започнаха масово да наливат 95 и така спадна потребата на стария бензин. Едно оправдание да спрат продажбата на всичко под 95.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Сря 10 ное 2010 17:49


то при германците 95 няма нищо общо с нашия 98 ;)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Koksan » Сря 10 ное 2010 19:24


muhtarov написа:то при германците 95 няма нищо общо с нашия 98 ;)


Много ясно! Едното е 95 - другото е 98 ... как ще има общо! :)

Кара ли ли сте с европейски бензин, че така говорите? Това лято направих 6000км из европа и смея да твърдя, че няма кой знае каква разлика, както сме свиканли тук да говорят всички! Сипвал съм дори от Рафинерията на ОМВ във Виена и ... нямаше кой знае каква разлика!


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот muhtarov » Сря 10 ное 2010 21:23


Koksan написа:
muhtarov написа:то при германците 95 няма нищо общо с нашия 98 ;)


Много ясно! Едното е 95 - другото е 98 ... как ще има общо! :)

Кара ли ли сте с европейски бензин, че така говорите? Това лято направих 6000км из европа и смея да твърдя, че няма кой знае каква разлика, както сме свиканли тук да говорят всички! Сипвал съм дори от Рафинерията на ОМВ във Виена и ... нямаше кой знае каква разлика!


признавам не съм карал с чуждо производство.

опита ми е .. теоретичен, книги, описания, тестове, мнения на други колеги които имат опит от първа ръка
сравнения които правя какво трябва да гори колата по каталог, и какво прави в действителност.

от скоро карам с добавка на кастрол, .. определено се усеща разлика.

до колкото четох тук там, на полото като моето 2005та, 1.4 бенз 16В 75кс. имало вариант компа да се донастрои. вдигат се конете до 85 и се прави и оптимизация на ... горенето (ECU ако не се лъжа)

някой знае ли къде във Варна могат да го правят това :?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Покупка на ПОЛО 2010

Мнениеот Koksan » Сря 10 ное 2010 21:57


Абе, човек, ти с какво се занимаваш?! Почваш да ме плашиш вече! Кажи ми моля те че си завършил ВИНСА и обещавам няма повече да коментирам!
Гледам пишеш, че четеш из интернет ... вземи "ъпгрейдни" малко инфото!
ECU - Engine Control Unit - вече знаеш какво означава и вече няма да се лъжеш!
Това "вдигане", за което говориш, го наричат най-просто Чип Тунинг или по-конкретно, пренаписване на горивните таблици по които ти работи ECU-то(онова дето вече го знаеш и "не се лъжеш")! Ако сложиш спортен въздушен филтър(такъв с повечко дебит(повече въздух да пуска)) и се направи това .. може да има положителен ефект от гледна точка на вървенето(повече въздух с повече гориво - супер), но при всички положения разхода се вдига! Причината? Ами проста е ... за да изкараш 10 коня повече от двигателя, трябва да впръскаш повечко гориво!



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта