Dead man написа:Дали има смисъл от ГИ изобщо
Не,няма смисъл...
Малък ти е пробега за газ...
Не е вярно.
10-15к си избива ГИ за по-малко от година! Особенно щом повечето е извънградско, а не къси дистанции.
За форда има някакви такива неща, но разгледай повече във форд форума. Имат доста хубави теми за това, кои се газифицират и кои не.
Принципно праблема е в клапаните. Със сигурност знам, че е за моторите след 96 при МК2
За Мк3 не знам.
Но дори и да го има този проблем, пораженията идват след 30-40-50к км на газ. Тоест една евентуална смяна на клапани (сменят се с по-здрави и после няма грижи) би се изплатила спокойно.
Не отписвай Мондеото толкова лесно, ако ти трябва по-евтинка кола.
Лично аз имам и мондео МК2 с газ и искам да ти кажа, че мотора е страшно балансиран. Върви много приятно и харчи много малко за 2000куб. 16v , а и е доста тих.
Тройката ми харчеше с поне 2 литра повече пак с 2000куб 16v, а е по-лека.
Пак казвам - ако парите са водещото в избора Форда е по-доброто.
п.с. горното важи, ако ще я караш по-дълго време!