Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот joker » Вто 01 ное 2011 20:16


Поддръжката и на двете е еднакво скъпа защото и при двата имаш два почти еднакво скъпи елемента.
Турбо и демпферен маховик!Само,че 1.8Т ще ти цеди джоба три пъти повече от дизела!Постоянно!!!




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот MK4 » Вто 01 ное 2011 21:24


joker написа:Поддръжката и на двете е еднакво скъпа защото и при двата имаш два почти еднакво скъпи елемента.
Турбо и демпферен маховик!Само,че 1.8Т ще ти цеди джоба три пъти повече от дизела!Постоянно!!!


що дизела да не харчи 4/100 градско??


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот vaiper 1 » Сря 02 ное 2011 14:50


Тиа дизели мн икономични ве :063: :drunk :D


Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот kikogsxr » Сря 02 ное 2011 15:24


vaiper 1 написа:Тиа дизели мн икономични ве :063: :drunk :D


:да:

Сега по темата, а замислял ли си се за AGZ, така по груби сметки тая година ще навъртя към 12-13 хил.км, и съм доволен от моята. Мощността е еднаква с 1.8Т, но нямаш Т, пък и има и вентиливани 170к.с.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот stefan4o » Сря 02 ное 2011 15:35


Колега, какво значи вентилирани? Предполагам това си искал да кажеш :wink:
Имах предвид на кое казваш "вентилирани" :talk:

Последна промяна от stefan4o на Сря 02 ное 2011 15:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот kikogsxr » Сря 02 ное 2011 15:40


:да: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот joker » Сря 02 ное 2011 19:36


MK4 написа:
joker написа:Поддръжката и на двете е еднакво скъпа защото и при двата имаш два почти еднакво скъпи елемента.
Турбо и демпферен маховик!Само,че 1.8Т ще ти цеди джоба три пъти повече от дизела!Постоянно!!!


що дизела да не харчи 4/100 градско??

Без да подхващаме безкрайни теми...смесен разход 50/50 5.8/100.Само градско от 5.1 лятото до 6.5 при минусови температури.Толкова са икономични,колкото икономично умее да кара задкормилното устройство.Хич не ми сравнявайте дизел баш със 1.8Т(чудесен ДВГ!!!...но разходът е несравним с дизела!)....с 1.9 ТДИ!!!А който препоръчва 1.8 125 к.с без турбина да знае,че гори повече от 1.8Т...все пак максималният въртящ момент е чак на 4200 об....срещу 1750 на 1.8Т...който разбира да си прави изводите,а който не е наясно нека не обърква колегата!


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот pacoboy » Сря 02 ное 2011 19:42


Какво значение има колко ще се кара колата, дали 7-8к или 11-12к на година ... ?
А и колегата по горе с разхода 4 на 100... е не 4 ама едно 4.5-6 ще е разхода на TDI-то, а на бензинката ще е двоен (минимум).
За вървежа няма да говорим, там е много относително, същото важи и за подръжката.

Намираш си читава кола и я караш, аз не съм видял или чул човек да си вземе кола и да е на печалба, от момента в който я купиш си вече "набутан" ;)
От мен +1 за TDI-тo!

Успех!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот joker » Сря 02 ное 2011 19:48


pacoboy написа:Какво значение има колко ще се кара колата, дали 7-8к или 11-12к на година ... ?
А и колегата по горе с разхода 4 на 100... е не 4 ама едно 4.5-6 ще е разхода на TDI-то, а на бензинката ще е двоен (минимум).
За вървежа няма да говорим, там е много относително, същото важи и за подръжката.

Намираш си читава кола и я караш, аз не съм видял или чул човек да си вземе кола и да е на печалба, от момента в който я купиш си вече "набутан" ;)
От мен +1 за TDI-тo!

Успех!

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот vaiper 1 » Чет 03 ное 2011 11:03


Скапа подражка тоя дизел :063: за малко км пробег неси струва :Mr Green Fun


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот hooligan_sk » Чет 03 ное 2011 11:57


Разликата в градския разход е точно Х2. Двигателите вървят еднакво до 4000 оборота, даже дизела малко повече тегли... разликата е че ТДИ-то е до там, а AGU-то продължава. За ежедневна употреба - ТДИ. Ако се кара малко и е по-скоро за кеф - 1,8Т. Така изглежда умния избор :да:

Поправям се - умният избор се казва ARL :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот MK4 » Чет 03 ное 2011 13:39


Попитах дали харчи 4/100 градско защото 1.8Т харчи 12/100 градско а колегата каза че 1.8Т-то цедяло джоба три пъти повече от TDI-то.

За вървене има бензин+турбо, за икономия има бензин+газов инжекцион, дизела е ни в клин ни в ръкав нито може да се мери по вървене с турбо бензинка нито по разход с газифицирана бензинка.

Това е мойто мнение. Всеки може да си решава на своя глава да му трака под капака и да вмирисва хората по светофарите със сажди mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот hooligan_sk » Чет 03 ное 2011 15:00


MK4 написа:Попитах дали харчи 4/100 градско защото 1.8Т харчи 12/100 градско а колегата каза че 1.8Т-то цедяло джоба три пъти повече от TDI-то.

За вървене има бензин+турбо, за икономия има бензин+газов инжекцион, дизела е ни в клин ни в ръкав нито може да се мери по вървене с турбо бензинка нито по разход с газифицирана бензинка.

Това е мойто мнение. Всеки може да си решава на своя глава да му трака под капака и да вмирисва хората по светофарите със сажди mhihi


Що почваш тоя спор, като в целия форум я има 3ма души които са казали "писна ми от ТДИ, ще си взема бензин", я няма и толкова :?


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот Благовест » Чет 03 ное 2011 15:13


Хубава кола с евтина подръжка-е,нема такова животно...
Не знам как някой не излезнал да ни обеснява как се сменя окачването с маслото... :063:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН

Мнениеот joker » Пет 04 ное 2011 14:18


MK4 написа:Попитах дали харчи 4/100 градско защото 1.8Т харчи 12/100 градско а колегата каза че 1.8Т-то цедяло джоба три пъти повече от TDI-то.

За вървене има бензин+турбо, за икономия има бензин+газов инжекцион, дизела е ни в клин ни в ръкав нито може да се мери по вървене с турбо бензинка нито по разход с газифицирана бензинка.

Това е мойто мнение. Всеки може да си решава на своя глава да му трака под капака и да вмирисва хората по светофарите със сажди mhihi

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Не исках да почвам ама пак да кажа.Газифициран 1.8 ABS градско 12/100=12х1.32=15.84.!
1.9 ТДИ AHF градско-5.6/100=5.6х2.47=13.83.....това са цифри от последното засичане преди 1 ден!Ако някой не обръща внимание на 2 лв....за него си е!Е как да се откажа от ТДИ???!!!
И двата се карат всеки ден,по едни и същи маршрути при едни и същи температурни условия!
За вървене няма какво да сравняваме...



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта