



Мнения за vw Passat 6 на старо ?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Стандартно излизат с флакон и компресор. При желание на клиента слагат вместо комплекта, пълноразмерно резервно колело. Аз исках такова и ми го дадоха, като и бонус ми оставиха и ремонтния комплект 

- jorosv
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 16:54
- Автомобил: BMW E61 530xd
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Здравей,
моя го взех за 20.5 хиляди но беше на 125 ( вече 160) преди година горе долу и смятам че цена / км е точна. Стига да провериш маховика дизел + DSG е рай кола. неща, за които да внимаваш - палиш колата оставяш я на "P" слизаш и слушаш за метално дрънчене на равни интервали ниско отдолу ако го има смяна на маховик - 1670 лв.( новите вече не се развалят ), прегледай духалките дали се движат свободно или решетките са им откачени ( на една автомивка успяха да ми преебат две духалки така ), слушай турбото дали свисти прекалено силно при ниски обороти, и последно DSG-то когато паркираш си има лек свободен ход на колелата ако го няма то някой от съединителите не отпуска добре най-често се случва ако не са сменили мслата на DSG-to на 60 хил.
моя го взех за 20.5 хиляди но беше на 125 ( вече 160) преди година горе долу и смятам че цена / км е точна. Стига да провериш маховика дизел + DSG е рай кола. неща, за които да внимаваш - палиш колата оставяш я на "P" слизаш и слушаш за метално дрънчене на равни интервали ниско отдолу ако го има смяна на маховик - 1670 лв.( новите вече не се развалят ), прегледай духалките дали се движат свободно или решетките са им откачени ( на една автомивка успяха да ми преебат две духалки така ), слушай турбото дали свисти прекалено силно при ниски обороти, и последно DSG-то когато паркираш си има лек свободен ход на колелата ако го няма то някой от съединителите не отпуска добре най-често се случва ако не са сменили мслата на DSG-to на 60 хил.
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
А проблеми с дюзите имаш ли?
Че двама познати смениха по една дюза.
Че двама познати смениха по една дюза.
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
kikiko111 написа:Колеги, и аз съм се насочил към един Пасат Б6 (само че 170кс.), дори днес ходих да го гледам. Поради това ще се радвам да споделите своите мнения и препоръки. Ето и конретния автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2007 година.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
velinsl написа:kikiko111 написа:Колеги, и аз съм се насочил към един Пасат Б6 (само че 170кс.), дори днес ходих да го гледам. Поради това ще се радвам да споделите своите мнения и препоръки. Ето и конретния автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
2007 година.
В смисъл?

-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Колеги, и аз съм се насочил към 2 Пасатa Б6 2.0 FSI, трудно ми е да преценя кой е по-подходящ и има поне по-малко кусури поне с информацията от обявата. Първата кола е в Чехия, няма да е проблем да хвана самолета в една посока и ако е рекъл господ да се върна с Пасата http://translate.google.com/translate?s ... 60655.html. Втората обява е на Пасат от оперативен лизинг, със сервизна книжка на 147 000 (ужким реални километра). Моля помогнете при избора, ще ви бъда благодарен за вашите отговори.
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Чешкият няма снимки на интериора или аз не ги виждам. Вторият, ако е върнат заради неизплащане... това би било по-добрият избор, според мен
Поне няма да се чудиш кога какво са правили.
Мятай по едно око и тука:
http://www.weltauto.bg/?go=home

Мятай по едно око и тука:
http://www.weltauto.bg/?go=home
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
goroton написа:Колеги, и аз съм се насочил към 2 Пасатa Б6 2.0 FSI, трудно ми е да преценя кой е по-подходящ и има поне по-малко кусури поне с информацията от обявата. Първата кола е в Чехия, няма да е проблем да хвана самолета в една посока и ако е рекъл господ да се върна с Пасата http://translate.google.com/translate?s ... 60655.html. Втората обява е на Пасат от оперативен лизинг, със сервизна книжка на 147 000 (ужким реални километра). Моля помогнете при избора, ще ви бъда благодарен за вашите отговори.
Колега, аз не виждам да си пуснал линк към втората обява. Иначе тази от чехия на снимки го докарва, пише, че е от първи собстевник, но не знам как ще го провериш това там по документи. Най-добре от собственик да си я купиш според мен - поне ще знаеш, че до последно колата е в движение. А е и от автокъща - трябва да се има едно на ум - това че не е българска автокъща не означава, че не са същите като нашите.
Моят съвет въпреки, че не съм видял лизинговата - иди първо нея да видиш :).
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Колега gamble,
втория пасат, който е в БГ е върнат от оперативен лизинг и е бил обслужван в Порше БГ. Каран е 6 години в БГ от служители на банката, която е и собственик на автомобила, а после е бил изкупен обратно от Порше и е бил предоставен Пасат 7 на служителите на банката. Това което ме притеснява е до колко е обслужван навременно и просто славата на служебния автомобил и че се кара газ до дупка ме притеснява с оглед че колата докато е била нова е била в добро състояние, но просто не бих искал да я взема и да започне да се чупи в мен (доколкото може това да се избегне въобще разбира се). Затова реших и да чуя други мнения на хора, които са карали или просто имат представа от модела. Да речеме това, което чувам често да се казва за тези автомобили е, че след определен пробег около 160 - 180 хил км маховика заминава и се чудех мога ли само със стандартни методи на диагностика, и по-точно отпускане на съединитела на нулева скорост и слушане за металически звук отпред ниско да мога да изебгна евентуално допълнителен разхох от 1600 лв. за маховик
Въобще всякакви съвети биха ми били доста полезни. За чешкия пасат знам че има книжка с история до август 2012 като след това са му навъртяни 1500 км без история. Всъщност това е чешки линк, който не може да бъде преведен с google translate, но за сметка на това има 24 снимки, от които послените 6 снимки показват историята на колатата страница по страница -> http://www.autocesnovice.cz/detail.htm? ... =0&do=2020
В тоя ред на мисли някой да знае откъде мога да си сваля темплейт на сервизна книжка за модела, за да мога да сравна тази на сайта и да се досета какво е сменяно по колата..
Интересува ме и 4х4 изпълнението - колко се качва разхода в сравнение с тези коли, които са само с предно и дали поддръжката е много по-скъпа и дали хората въобще са доволни от 4х4 изпълението на фолксваген.
Иначе и аз както колегата Hustle, мисля да мина първо да вида БГ лизинговия пасат, изгубих обявата като линк имам само телефона на банковия служител и затова не мога да постна линка.
втория пасат, който е в БГ е върнат от оперативен лизинг и е бил обслужван в Порше БГ. Каран е 6 години в БГ от служители на банката, която е и собственик на автомобила, а после е бил изкупен обратно от Порше и е бил предоставен Пасат 7 на служителите на банката. Това което ме притеснява е до колко е обслужван навременно и просто славата на служебния автомобил и че се кара газ до дупка ме притеснява с оглед че колата докато е била нова е била в добро състояние, но просто не бих искал да я взема и да започне да се чупи в мен (доколкото може това да се избегне въобще разбира се). Затова реших и да чуя други мнения на хора, които са карали или просто имат представа от модела. Да речеме това, което чувам често да се казва за тези автомобили е, че след определен пробег около 160 - 180 хил км маховика заминава и се чудех мога ли само със стандартни методи на диагностика, и по-точно отпускане на съединитела на нулева скорост и слушане за металически звук отпред ниско да мога да изебгна евентуално допълнителен разхох от 1600 лв. за маховик

В тоя ред на мисли някой да знае откъде мога да си сваля темплейт на сервизна книжка за модела, за да мога да сравна тази на сайта и да се досета какво е сменяно по колата..
Интересува ме и 4х4 изпълнението - колко се качва разхода в сравнение с тези коли, които са само с предно и дали поддръжката е много по-скъпа и дали хората въобще са доволни от 4х4 изпълението на фолксваген.
Иначе и аз както колегата Hustle, мисля да мина първо да вида БГ лизинговия пасат, изгубих обявата като линк имам само телефона на банковия служител и затова не мога да постна линка.
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Служебеният дали е тормозен или не, това е трудно за доказване. Аз моят го взех от човек, който е карал 1 год. в Бг и го замени за Ауди. Та след време някои хора, които го познават и ме виждат мене ми викат, че е летял с колата, газ до дупка и т.н. Да ама това много много (по мое наблюдение) не е проблем. Все пак зависи... Поне беше с чист DPF филтър и излезна чист от диагностиката. Все пак тези 140 к.с. (повечето предлагани бройки на пазара) си искат разходката
Иначе за маховика... ако е с ръчни, при палене ако има тракане от към лявата страна е проблем. След това пробвай с натискане и отпускане на съединителя. При отпускане, ако дрънчи - заминал е или е пътник (както при мен). Ако има разлика при гасене с натиснат и не-натиснат съединител също е проблем. Купи си един VCDS кабел + софтуер (ако имаш лап топ) и с него на място един Auto Scan, ако колата е минала очния тест
Кабела е едно 100лв. и може да се ползва за диагностика на доста коли от VAG групата, та си е добра инвестиция. Аз моят го купих от http://sklad66.com/cms/
Ако не се лъжа е точно този модел: http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.html
Като седнеш в колата не трябва да има сериозни вибрации, двигателя трябва да си работи спокойно. Ако от време на време има по-сериозно разтрисане отново може да е маховика. Това е, което знам от личен опит колега. Успех


Ако не се лъжа е точно този модел: http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.html
Като седнеш в колата не трябва да има сериозни вибрации, двигателя трябва да си работи спокойно. Ако от време на време има по-сериозно разтрисане отново може да е маховика. Това е, което знам от личен опит колега. Успех

Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
goroton написа:след определен пробег около 160 - 180 хил км маховика заминава
Зависи как е карана колата. Ако е имало яко пилене и толкова няма да издържи... има бройки на 80 хил.км. им заминава, а има бройки до 250-300 хил.км. изкарват. Според мен по-важно е съсвоянието, в което я вземаш. Всичко да е наред и да я караш поне 1-2 (дай боже повече) години без сериозни проблеми. Погледни на служебната дали е сменяно нещо важно: маховик, турбина, дюза и т.н. Ако нищо не е сменяно... като гледам как ги правят сега колите след 200 хил.км. да се развалят (все пак нямат печалба да караме една кола 20 год. ) няма да е весела картинката


-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 13:35
- Автомобил: Passat 6
- Двигател: BKP.07.2007
- Местоположение: София
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Приятелчета казват, че може и да не ми дадат да я закарам на диагностика до Порше БГ. Теста на всичко е 60 лв. Смятам че, въобще не е добра идея и ако ми откажат да я закараме на тест при положение, че си е на бългрски номера мисля да я откажа. Не мога да си сложа главата в торбата и да я купя на сляпо за 13 хилки. Иначе ти благодаря за линка на VCDS кабел + софтуер, но ми трябва време да понатрупам опит в рабитата с него, а лошото е че нямам много време.. НО със сигурност ще си го взема когато вече съм си взел некоя колица, тогава ще е безценно.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
Не мога да ги разбера тези "търговци". Колата за продаване ли им е, или не?!
Не се занимавай с тия, и търси друга.
Не се занимавай с тия, и търси друга.
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
goroton написа:Приятелчета казват, че може и да не ми дадат да я закарам на диагностика до Порше БГ. Теста на всичко е 60 лв. Смятам че, въобще не е добра идея и ако ми откажат да я закараме на тест при положение, че си е на бългрски номера мисля да я откажа. Не мога да си сложа главата в торбата и да я купя на сляпо за 13 хилки. Иначе ти благодаря за линка на VCDS кабел + софтуер, но ми трябва време да понатрупам опит в рабитата с него, а лошото е че нямам много време.. НО със сигурност ще си го взема когато вече съм си взел некоя колица, тогава ще е безценно.
Ако не дадат, значи крият нещо. А за VCDS, той си идва с упътване на Бг език, така че няма да ти е проблем


- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Мнения за vw Passat 6 на старо ?
колеги са прави специално за МОХОВИКА,гледай внимателно,че после едни парички ти не мърдат,моя го смених на 80000км,като колата е карана само от мен и в едно прекрасна утрин го чух да почуква леко,викам си аиде отиде коня у барата,та те така.
Симптомите са ти ги казали колеги,само това с гасенето не е много вярно,прим и с новия има разлика,не знам защо,питах в VW и ми казаха,че е съвсем нормално.
за дюзи не се притеснявай сменят ги гаранционно
Симптомите са ти ги казали колеги,само това с гасенето не е много вярно,прим и с новия има разлика,не знам защо,питах в VW и ми казаха,че е съвсем нормално.
за дюзи не се притеснявай сменят ги гаранционно

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Мартин_Александров и 41 госта