
Но като цяло при В6 този тип елементи попадат в графа евтини.
Примерно допълнителните S Line елементи, които са на вратите (над праговете) се свалят единствено като се отвият гайките отвътре.

AmW написа:Везните клонят към 320д след фейслифта и евентуално с 6 скорости, комби.
Фрапиращите неща са цената на демфера, турбото и дюзи. При другите 2 модела положението е горе долу същото
Слаби места... в бмв форума трудно ще намеришно изчетох доста и за това мисля да търся бмв
ALESYZ написа:Колега, изброил си най-скъпите неща за смяна по тази кола, а мислиш ли, че те толкова често дефектират, че да ги определиш нещо като "проблемни"? Да, скъпи са, но това не значи че ще ти се наложи изобщо да ги правиш, докато я караш тази кола.
forski написа:То при всички дизели това са фрапиращите неща,щом намериш твоята кола се мятай смело и това е ...
ALESYZ написа:Не го мисли толкова, щом ти легне на сърцето, щом я видиш "твоята", веднага знаеш, че е тя и я вземаш.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта