1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот bnick » Вто 15 ное 2011 17:48


DoH_KuXoT написа:
doubledTSI написа:- Първото е на цена 330 лв. в НААС - Пловдив
- Второто е 220 лв. в друг сервиз
- Третото, което предстои, ще е около 150 лв.


означава ли това , че си се отказал от гаранцията на автомобила или той по принцип вече не е в гаранция ?


Гаранцията е 2г. Поне при мен е така, предполагам и за него. Сменяваш на първата при тях, евентуално и втората и оттам където си искаш :beer




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:50


StrEagle написа:Тези 40 хиляди километра за 9 месеца - бая каране е видяла и не я знаеш как са я карали, а за същите пари:
Ново VW Polo GTI 1.4TSI 180hp - 37k без екстри с 4 год удължена гаранция. И знаеш как е карана, поддържана и малко коли ще могат да ти се опрат.

не търся бегачка, ако исках спортен дух щях да взема нещо на 10+ години с огромен двигател, за поло 37хил не бих дал, за голф също. Аз едвам склоних да не търся пасат, защото голфа ми се вижда тесен след пасата, но разликата в цените е доста голяма. Говорим за конкретните два автомобила, защото до тях имам достъп на свежи цени.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот Stivi » Вто 15 ное 2011 17:50


DoH_KuXoT написа:
doubledTSI написа:- Първото е на цена 330 лв. в НААС - Пловдив
- Второто е 220 лв. в друг сервиз
- Третото, което предстои, ще е около 150 лв.


означава ли това , че си се отказал от гаранцията на автомобила или той по принцип вече не е в гаранция ?


Съдейки по годината която пише под аватара на колегата сигурно вече е изтекла гаранцията освен ако не си го е купувал по Коледа :wink:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:51


bnick написа:
DoH_KuXoT написа:
doubledTSI написа:- Първото е на цена 330 лв. в НААС - Пловдив
- Второто е 220 лв. в друг сервиз
- Третото, което предстои, ще е около 150 лв.


означава ли това , че си се отказал от гаранцията на автомобила или той по принцип вече не е в гаранция ?


Гаранцията е 2г. Поне при мен е така, предполагам и за него. Сменяваш на първата при тях, евентуално и втората и оттам където си искаш :beer

да всъщност аз както въртя по 15-20хил км на година и при мен ще е една максимум две смени за периода на гаранцията.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:52


lavidaloca написа:
DoH_KuXoT написа: Не съм наясно и какви разходи ще следват през гаранционния период, който е 3 години. Знам за разходи около 300лв на 25-30хил км за смяна на масло. Какви други уловки има, някой имал ли е съществени проблеми и т.н. За плащане не се интересувам от уловките, плаща се кеш няма да е през лизингови къщи и т.н. Да зачакам ли да изпадне 1,4TSI със 6 степенна ръчна кутия ?

Може и да си я дочакал:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

не бих се хвърлил в условия на лизинг, нямам вяра на тези схеми, винаги излизат непредвидени и то доста сериозни разходи, както казваше един икономист по едно предаване, не съм толкова богат да си купувам каквото и да било на лизинг... :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:53


stefan4o написа:Към автора - наскоро питах братовчедка ми как си избират кола, понеже ми стана много интересна миграцията им от чисто ново Пежо 407, на Митсубиши ASX. Знаеш ли какво ми рече тя "Ами харесваме ги ей така, отиваме до магазина и я избираме". Аз й казах "Да, ама Митсубиши са им вносителите Балкан-Стар, които са и на Мерцедес, ако нещо й се строши следгаранционно?". Отговори ми "Аз смятам да я карам докато й изтече гаранцията и после друга пак нова, няма да се занимавам да й правя ремонти".
Та оттук следва, че хора като тях (съпругът й е капитан на търговски кораб) разсъждават чисто консуматорски на нещата. Което впредвид качеството на днешното автомобилостроене не е лоша идея. Щото ако някой ти гарантира, че тоя Голф 6 няма да се строши точно след като му изтече гаранцията, ходи после при него да ти плаща ремонтите. Явно си събрал лев, в което няма лошо, но щом на дневен ред стоят неща като данъци, каско, евентуални ремонти си вземи нова кола и я карай само докато е в гаранция, после продавай и пак нова и така, докато имаш пари и можеш да си го позволиш. Това не е като голф двойка или пассат Б4 да те изкара до гроб :beer

събрал съм да, но определено не мога да си позволя на всеки две години да изваждам по 20-25хил кеш :D


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:55


kiril_bulgaria написа:Колега, вземи си нов автомобил.Гаранция 2г без оглед на изминалите километри.
Специално виж Сеат ЕХЕО, последният от списъка, който е на платформа АУДИ А4 (В7)PL46. Виж и отзивите за него в Интернет. Купуваш НОВО АУДИ А4 на цената на малък VW!

Това, че е Сеат, трябва само да те радва, особено дизайна!

http://autotechnica.cars.bg/index.php?go=home

А за части - АУДИта B7 на моргите почнаха да се появяват. А след 4-5г ще има достатъчно.

Нека някой да каже нещо за мотора 1.8 TSI 120hp


Хайде, :beer , и ще ме споменаваш!
колега пак казвам говорим за конкретните автомобили, цената на чисто нов сеат е доста над това , което би ми излязъл някой от изброените два голфа. Иначе съм гледал и фабия и сеат, че по едно време съвсем оглупях и гледах опел астра :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 17:59


ltolev написа:Колега ако ще взимаш някой от двата автомобила, ще трябва да си подготвен за всякакъв вид негативи. Ако се наложи ремонт по мотора или скоростите, за съжаление е доста по-скъпо от старите видове. Също така трябва да си подготвен и за пътния данък, който за съжаление в България не се опраделя правилно/според мен/.
Относно конвертирането на газ, това е възможно и автомобила може да се движи 100% само на синьото гориво, но също е доста скъпо удоволствие. Има вече няколко фирми, които предлагат газификация на тези съвременни мотори. Например за моята кола, за да се движи само на газ, уредбата струва около 7000 лв :shock
Въпрос на правилна преценка и възможностите ти е кой от двата автомобила ще избереш.
Успех! :да:

имам цена за BRC за 2500лв с ддс , което включва всички емулатори и т.н. Като се настройва на режим на работа от около 4/1 до към 10/1 газ бензин като цикли на всяка дюза. Но проблема с бензиновите дюзи пак е на лице след време. Четох за сериозно извращение, в което като се задълбочи човек има голяма логика, но поне на този етап не смятам, че е удачно. Изваждане на бензиновите дюзи от цилиндровото пространство и монтирането им на колектора, монтаж на технологични тапи на мястото на дюзите. И получаваш един обикновен от гледна точка на прегряването на дюзите инжекцион. Но пак казвам, на нова кола не бих си правил подобни експерименти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19321
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот stefan4o » Вто 15 ное 2011 18:01


DoH_KuXoT написа: събрал съм да, но определено не мога да си позволя на всеки две години да изваждам по 20-25хил кеш :D

Тогава, дон Кихоте, ти остава варианта да запалиш свещ в църква, да се прекръстиш и да си купиш нова кола, надявайки се, че точно на теб няма да ти се падне "куцата" бройка с много дефекти по време и след гаранцията. :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 18:02


dobrin написа:Лично за мен еднозначен отговор - 1.4 TSI, 122ps, DSG. Даже не бих се и замислил. Все пак говорим за нови автомобили, едва ли ще имаш проблем със скоростите при правилна поддръжка. Наистина, реално ръчните са далеч по-безпроблемни, но удоволствието ...

до тук така след доста четене повечето негативи относно DSG са от хора, без конкретни доводи, какъвто съм и аз всъщност. И аз мисля да е DSG пък като стане белята морги извън БГ колкото искаш.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 15 ное 2011 18:04


Stivi написа:Е то на 30 до 60 000км е още рано да се каже какво ще се счупи на 100 000км а аз мисля че колегата не мисли да сменя скоро колата но може и да бъркам ! Понеже следя и форума на тойота та и там дизелите 2.2 D-Cat до 100 000 са пушка и след това като почнат да спират дюзите една по една и става весело от финансова гледна точка :banghead: Колегата сам трябва да реши кое по го блазни,физическия комфорт от автомата или душевния като знаеш че няма опасност в един момент да ти се извие свят ако DSG-то реши че не си харесва електрониката mhihi

да не смятам да я сменям поне близките 4-5 години. Но при максимум 20хил км + 40хил с които стартирам покупката стават 120-140хил км , надявам се каквото и да се чупи по - тази кола да е след тези километри...иначе язък за сектантския характер, който имам към марката :beer .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот Stivi » Вто 15 ное 2011 18:12


DoH_KuXoT написа: не бих се хвърлил в условия на лизинг, нямам вяра на тези схеми, винаги излизат непредвидени и то доста сериозни разходи, както казваше един икономист по едно предаване, не съм толкова богат да си купувам каквото и да било на лизинг... :beer


Не е точно така,ако си намериш изгоден лизинг и след внимателно прочитане на договора се окаже че не се опитват да те работят и най-важното АКО ИМАШ ГОТОВИТЕ ПАРИ е по на далавера да го вземеш на лизинг понеже доходите ти ще се повишават спрямо инфлацията а месечната вноска е фиксирана /тук е момента с четенето на условията/ и така един вид плащаш по-малко за колата въпреки оскъпяването с лизинга ! Но това си е мое мнение де !


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот doubledTSI » Вто 15 ное 2011 18:41


DoH_KuXoT написа:
doubledTSI написа:- Първото е на цена 330 лв. в НААС - Пловдив
- Второто е 220 лв. в друг сервиз
- Третото, което предстои, ще е около 150 лв.


означава ли това , че си се отказал от гаранцията на автомобила или той по принцип вече не е в гаранция ?

Гаранцията изтече (2 години). Данък имаш около 270 лв. Забравих да ти кажа, че сипвам само 100 октана от ЕКО-то. За нов автомобил както си го взел така си го карай. Не мисли за правиш каквото и да било. Ако ти е скъпо след това, не се хващай на хорото, а си намери нещо за теб. Моя голф (Ноември 2008 г.)и 6-цата .... разлика във визия. Мотор, скорости, електроника и там разните му системи мислиш ли, че има разлика? Успех и с каквото мога ще ти помагам :beer


ltolev
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
Автомобил: VW Multivan T5
Двигател: AXE 2005
Местоположение: София

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот ltolev » Вто 15 ное 2011 21:05


DoH_KuXoT написа:
ltolev написа:Колега ако ще взимаш някой от двата автомобила, ще трябва да си подготвен за всякакъв вид негативи. Ако се наложи ремонт по мотора или скоростите, за съжаление е доста по-скъпо от старите видове. Също така трябва да си подготвен и за пътния данък, който за съжаление в България не се опраделя правилно/според мен/.
Относно конвертирането на газ, това е възможно и автомобила може да се движи 100% само на синьото гориво, но също е доста скъпо удоволствие. Има вече няколко фирми, които предлагат газификация на тези съвременни мотори. Например за моята кола, за да се движи само на газ, уредбата струва около 7000 лв :shock
Въпрос на правилна преценка и възможностите ти е кой от двата автомобила ще избереш.
Успех! :да:

имам цена за BRC за 2500лв с ддс , което включва всички емулатори и т.н. Като се настройва на режим на работа от около 4/1 до към 10/1 газ бензин като цикли на всяка дюза. Но проблема с бензиновите дюзи пак е на лице след време. Четох за сериозно извращение, в което като се задълбочи човек има голяма логика, но поне на този етап не смятам, че е удачно. Изваждане на бензиновите дюзи от цилиндровото пространство и монтирането им на колектора, монтаж на технологични тапи на мястото на дюзите. И получаваш един обикновен от гледна точка на прегряването на дюзите инжекцион. Но пак казвам, на нова кола не бих си правил подобни експерименти.

Колега, ти дали четеш правилно?! Написал съм 100% /само и единствено/ на газ....Тая газова уредба на БРЦ вече я пробвах и нищо не става от нея. Поразгледай в нета и ще видиш че има решения за газова уредба на TFSI/TSI/мотори. При тях вече се изпозват оригиналните дюзи на двигателя и през тях газта в течно състояние постъпва в горивната камера. Далеч съм от мисълта да ти предложа нещо подобно като махане на дюзи и тем подобни простотии за чисто новата ти кола!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,4TSI-122к.с-7степенна DSG VS 1,2TSI,85к.с. 5степенна ръчна

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 ное 2011 7:49


ltolev написа:
DoH_KuXoT написа:
ltolev написа:Колега ако ще взимаш някой от двата автомобила, ще трябва да си подготвен за всякакъв вид негативи. Ако се наложи ремонт по мотора или скоростите, за съжаление е доста по-скъпо от старите видове. Също така трябва да си подготвен и за пътния данък, който за съжаление в България не се опраделя правилно/според мен/.
Относно конвертирането на газ, това е възможно и автомобила може да се движи 100% само на синьото гориво, но също е доста скъпо удоволствие. Има вече няколко фирми, които предлагат газификация на тези съвременни мотори. Например за моята кола, за да се движи само на газ, уредбата струва около 7000 лв :shock
Въпрос на правилна преценка и възможностите ти е кой от двата автомобила ще избереш.
Успех! :да:

имам цена за BRC за 2500лв с ддс , което включва всички емулатори и т.н. Като се настройва на режим на работа от около 4/1 до към 10/1 газ бензин като цикли на всяка дюза. Но проблема с бензиновите дюзи пак е на лице след време. Четох за сериозно извращение, в което като се задълбочи човек има голяма логика, но поне на този етап не смятам, че е удачно. Изваждане на бензиновите дюзи от цилиндровото пространство и монтирането им на колектора, монтаж на технологични тапи на мястото на дюзите. И получаваш един обикновен от гледна точка на прегряването на дюзите инжекцион. Но пак казвам, на нова кола не бих си правил подобни експерименти.

Колега, ти дали четеш правилно?! Написал съм 100% /само и единствено/ на газ....Тая газова уредба на БРЦ вече я пробвах и нищо не става от нея. Поразгледай в нета и ще видиш че има решения за газова уредба на TFSI/TSI/мотори. При тях вече се изпозват оригиналните дюзи на двигателя и през тях газта в течно състояние постъпва в горивната камера. Далеч съм от мисълта да ти предложа нещо подобно като махане на дюзи и тем подобни простотии за чисто новата ти кола!

здравей, мнението ми не беше насочено като оспорване на твоето, просто споделих предложение , което е направено за мен, разбрал си ме погрешно :да:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта