имам впечатление от ЯГУАР Х -ТАЙП карал съм на мой познат е 2000куб. 157 к.с перфектна кола за тия пари получаваш всички екстри . изключително здрав автомобил . няма нищо общо с Мондео в класа на бмв 3 и ауди а6 . подръжкат е в пъти по евтина от конкурентите си . мека возия пъргав двигател. може да има проблем само по окачването ако се кара по разбити пътища . който се интересува има материал в ю тюб и други руски сайтове нека прочете и тогава да говори защото става смешен за мен колата си заслужава. в пъти е по добра от голфа

който е пълен с проблеми. приятеля ми навъртя вече около 60000 без никакъв проблем ето малко по въпроса
R X TYPE - НАИ ДОБЪР В КЛАСА СИ
Jaguar
SundayJan 13th Търсене
НАЧАЛОЧЛЕНОВЕГАЛЕРИЯЦЕЛИИСТОРИЯУСТАВКОНТАКТИФОРУМНОВИНИВИДЕО
Форум Jaguar-BG Forum Говорилня JAGUAR X TYPE - НАИ ДОБЪР В КЛАСА СИ
Мнения, препоръки и забележки
REPLY TOPIC SUBSCRIBE FAVORITE
Страница:
1
ТЕМА: JAGUAR X TYPE - НАИ ДОБЪР В КЛАСА СИ
JAGUAR X TYPE - НАИ ДОБЪР В КЛАСА СИ 27 Ян 2012 09:27 #1252
saint111
ИЗКЛЮЧЕН
Модератор
Ягуар-убиец, които поваля жертвата си с един скок
Мнения: 878
Thank you received: 57
Карма: 23
Колеги реших да напиша една тема опровержение на всякакви измислени американски класации и скептично настроени колеги в наи добрият тон разбира се явно някои от колегите във форума наистина не са брали ядове с конкурентните марки и говорят малко прибързано ...... Така започваме с идеологията на нашия модел , значи за да оцелее в конкуренцията Jag измислиха този модел за да може такива като нас които сега говорят кофти неща за него -изобщо да се доближат до тази марка , никои не отрича религията Jaguar - задното класическо предаване и големите харчещи двигатели както и разточителният лукс на кожата и махагона и комфорта , но x - type е събрал тези неща в себе си като за средния потребител разбира се , качвал съм се в hj i hf като на колегата и трябва да ви кажа че там всичко това си е запазено и е несравнимо с нашия модел защото изцяло концепцията на нашето коте е различна а тя е - jaguar за средностатистическия потребител подчертавам ....... Сега започвам сравнение в този клас с конкурентните марки в клас 3 на бмв ц клас на мерц и ауди а4 ..... по следните критерии.......
1 - ЦЕНА - като втора употреба 2002 и 2003 г както сме повечето е несравнима с конкуренцията - за 9000 до 10000 хил ще си купиш мерц или бмв или ауди с примерно 3 литров двиг точно никога така че за мене по този критерии Jag e номер едно
2 . КУПЕТО- като наи важната част купето на нашия модел е поцинковано и няма ръжда , отдолу гредите са като гръцки колони , погледнете отпред гредата каква е и вижте каква е на аудито примерно , купето на нашия модел си е класически умален jag и не знам досега някои да се е оплакал от ръжда , сега за конкуренцията БМВ - E46 -http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic.php?f=34&t=149369 - аз лично съм я писал тази тема като карах бмв и съм го правил -моделите до 2003 г късат задния мост от купето дори и легендата м3 , представете си какво е удоволствието да кърпиш купето аз съм го правел и е особенно неприятно , за ауди нямам впечатление за купето но за мерц преди феиса познаите какво става с предния капак - просто си се откача дори има случаи и в движение да става представете си удоволствието какво е така че определено за купето Ягуар бие по всички точки -
3.ДВИГАТЕЛИ -определено нещо което е много важно - така почвам с бмв определено 2 литровия 150 коня двиг е добър но абсолютен мъртвец в сравнние с двулитровия на Ягуар а харчеше колкото моя трилитров сега дори извунградско рядко падаше под 10 , дизела категорично няма сравнение и с трите започваме с бмв - дефектни турбини и помпи до 2003 а и после помпите също , проблеми с коляновия вал преди феиса , това е за бмв , за ауди мисля че 2.5 мотора е направо трагедия от всякъде погледнат - признат е за наи дефектния дизел дори ония ден помагах на един пич които беше сменил само компа и турбото за скромната цена от 1500 лв говориме за на старо части , за мерц- дефектни помпи и дюзи на супер скромната цена може да попитате в балканстар каква - бензиновите двигатели на котето -както гледам имат проблем с уплатненията тоест с гарнитурата на капака на картера и на капака на клапаните и един случаи в целия ни форум на гарнитура на главата които не е доказан все още , е похарчват масло но на бмв или ауди големите бензинови не харчат ли .... нормално като за повече километри , така че относно дизела категорично Ягуар бие ако има някои да ме опровергае да казва но както чета навсякъде дизела е доста безпроблемен в сравнение с конкуренциата така че и тука съм склонен да дам на Ягуар победата
4 СКОРОСТНА КУТИЯ - автоматика на Ягуар печели убедително пред трите марки , само моделите до 2002 г имат проблем с управлението на автоматика тоест първите , мисля че за ауди и неговия мултитроник е безпредметно да говорим какъв боклук е и колко скъп е ремонта , а на бмв също не познавам някои дане е правил скорости автоматични и то на всички варианти от м3 до 7 , за мерцедес си се води дефект на автоматика до феиса дори в експозето на модела може да се види и прочете , за ръчните ауди яде яко съединителя и то намного по малки двигатели от нащите а не знам засега някои да е сменил съединител на бензина , за дизела да но това струва към 700 лв както каза един колега , а колко е на ауди - познаите така че и по този показател котето бие категорично
5. ДИФЕРЕНЦИАЛ , РАЗДАТКА И КАРДАН -тука може да търпим критика- раздатката макар че проблема при нас се решава лесно просто сменяш маслото на всеки 20000хил и ще те надживее а и дори да смениш раздатка има и ремонтни комплекти за по 300 лв а дори и нова е 2400лв точно колкото кардана или турбото на ауди , при бмв и то новата троика мога да кажа едно смях наи страшен , имахме 3 чисто нови подарък за кат от дару кар бмв та и трите смениха раздатките на по 40000хил , лично съм водел едното до дару кар , оправданието беше че били някви американски и били дефектни цялата церия , нашите поне ги хвърля над 100000км за кардана и четирите коли имат проблем с висящиа лагер Луко е намерил руско решение аз пробвах наи скъпото - нов за 700лв , за сметка на мерц- 2800лв ауди 2400лв и бмв 1800 хубавото е че за трите конкурентни марки има ремонтни комплекти за нашата няма но пък има руско решение за 7 лв , диференциала на нашата котка маи е вечен и няма оплакали се дори и в чуждите форуми не съм срещал , но не така е разбира се при бмв което си е тяхна откровенна слабост , спецално моя виеше по нанадолнище страшно , решението е нов 3200 лв беше тогава няма ремонт
5- ХОДОВА ЧАСТ - КАТЕГОРИЧЕН ПОБЕДИТЕЛ Е ЯГУАР ТУКА НИКОИ НЕМОЖЕ ДА МЕ РАЗУБЕДИ - липсата на алуминии при нас е страхотен плюс , цялата оригинална ходова част с нови носачи и предни и задни и всички тампони от оригинален англииски саит всички знаем кои -съм я сметнал 1200 лв, амортесиори билсщтаин за по 180 лв , спортно окачване ново комбинация на билщаин и аибах пружини - е 900лв от ибея , моето окачване не е мръднало 10 г сменям само биалетки на смешната цена от 30 на паунда и то оригинални , ако почна да говоря за окачването на ауди с 8 алуминиеви носача всеки по 250 , дефектните носачи на бмв за по 300 лв единия при положение че при нас 300 лв излизат двата , ами реиката при нас има ремонтен комплект на смешни цени а и няма някои които да се е оплакал от реика , вижте при бмв не е така аз сЪм правил 3 пъти , на ауди също е така а на мерца още по зле вижте и трите форума специално за реиките и ходовата част и ще говорим пак , ще се хванете за главата
6 - ЕЛЕКТРОНИКА - аз лично не мисля че котето има проблем с електрониката а и е на сносна цена ако някои има друго мнение , нека да си купи дебитомер на бмв за 300 лв и то два пъти , както и датчик на разпределителниа и коляновия вал на супер цена от 160 лв парчето , за мерца не познавам някои които да не се е оплаквал също , а за хидравликата на бмв мога одисеи да разправям особенно измислената алуминиева помпа която струва само 800 лв и е проблем на всички
7 -ИНТЕРИОР - тука всеки е с различни мнения и вкусове лично аз съм доволен от екстрите на моя за тази цена немога да си купя половината при конкуренцията
8 - КАТАЛИЗАТОРИ - ПРИ ВСИЧКИ СА ПРОБЛЕМ И ПРИ 4 ТЕ МАРКИ
ЗАКЛЮЧЕНИЕ - Всичко което съм писал е на база практиката ми с бг дараците от всички марки моя опит на пътя(катаджия съм ) и на база всички оплаквания на собственици на гореизброените марки които срещам всеки ден са hf модела съм питал 7 собственика и 7 те са доволни , за конкуренцията на бмв 5 и мерц е класа 80 проц плюят яко какво да ви кава просто статистика за мене Ягуара е наи доброто изпълнение от всички в класа си и на основа концепцията заради която е създаден , не че не създава ядове -но са доста по малко и доста по ефтини ... във времето , досега съм имал едно оставяне на пътя от нея и то е било заради собствената ми немърливост , капризна е не отричам но мисля че е наи доброто решение за класа си в тези одини Ако някои иска да ме опровергае нека да използва аргументи и технич показания не някакви измислени американски класации Благодаря за вниманието