
Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
аз лично бих избрал голфа, нявярвам разлика от около 2литра максимум (газ в градски условия) да те събаря, аз лично като служебна кола карам голф 3 1.8ми (нищо че личната ми е същата, но печка) сутрин си я паля и работи минимум 15 минути на място качвам се и карам цял ден из града като постоянно светофари стопове спри тръгни случва се да спирам при колеги и клиенти за по 2 3 5 10 минути и колата си работи през това време и като разход сега зимата при такива условия и при условия че се кара само градско не ми е качвала повече от 11.5/100 (грубо) а аз несъм от хората, които карат кротко и икономично и като се има в предвид, че на изпарителя са му сменени мембраните, сменени свещи, кабели, капачка и палец. а и като цяло според мен голфа е по удобен и по стабилен и сигурен на пътя, а и в случея си получаваш повече екстри за парите които даваш. вярно 94та е, но ако е читав немисля че това ти е проблем. 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Lov4o написа:аз лично бих избрал голфа, нявярвам разлика от около 2литра максимум (газ в градски условия) да те събаря, аз лично като служебна кола карам голф 3 1.8ми (нищо че личната ми е същата, но печка) сутрин си я паля и работи минимум 15 минути на място качвам се и карам цял ден из града като постоянно светофари стопове спри тръгни случва се да спирам при колеги и клиенти за по 2 3 5 10 минути и колата си работи през това време и като разход сега зимата при такива условия и при условия че се кара само градско не ми е качвала повече от 11.5/100 (грубо) а аз несъм от хората, които карат кротко и икономично и като се има в предвид, че на изпарителя са му сменени мембраните, сменени свещи, кабели, капачка и палец. а и като цяло според мен голфа е по удобен и по стабилен и сигурен на пътя, а и в случея си получаваш повече екстри за парите които даваш. вярно 94та е, но ако е читав немисля че това ти е проблем.
Колега, ти караш постоянно топла кола, разхода ти няма общо с реалноста. Щом на теб ти е стигала 11.5л смятай ако я караш половината време студена

- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Вълков написа:Ако колегата стане студент и голфът ще му малее да не говорим за поло или 106 (казвам го от личен опит). Моята препоръка е ориентирана към голфа. Двигателя е един от най - здравите, един от най - оптималните двигатели на VW като съотношение на разход и вървене. Откъдето и да се погледне кола 50 - 60к.с. не е направена за каране извън града, където разхода при една скорост от 100км/ч няма да е много по различен от този на голфа.
Километрите не са особен фактор - те се превъртат за точно 2 минути. Ако колата е гледана и подържана няма проблем ако ще и на 250 000 да е. Не е най - точният ориентир но все пак може да се съди колко е карана една кола по това колко износен е воланът, педалите и скоростния лост
Въобще не може да се съди по това колко е износен воланът-сменя се с друг.Същото важи за педалите и скоростния лост.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
hooligan_sk написа:Колега, ти караш постоянно топла кола, разхода ти няма общо с реалноста. Щом на теб ти е стигала 11.5л смятай ако я караш половината време студена
затова пък ААZ-a в момента немога в града да го сваля под 10


- Вълков
- Мнения: 192
- Регистриран на: Сря 30 ное 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград / Свищов
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
plamenpet81 написа:Вълков написа: Не е най - точният ориентир но все пак може да се съди колко е карана една кола по това колко износен е воланът, педалите и скоростния лост
Въобще не може да се съди по това колко е износен воланът-сменя се с друг.Същото важи за педалите и скоростния лост.
Затова пише че не е точно

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Колега какво си взе?Бая време мина и не вярвам да си още без кола.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Предполагам, нещо различно от тия двете 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Сега да добавя още малко плюсове за голфа.
Модификация GT излиза заводско доста добре оборудвана като това са неща, които 100% са били в оригиналното оборудване на колата:
• ABS
• Бордови компютър
• Ел. Огледала
• Ел. Стъкла
• Лети джанти
• Металик
• Серво управление
• Халогенни фарове
• Центр. заключване
като има още една важна подробност - колата е с 4 дискови спирачки
Ако фаровете не са сменени с прожекционни (демек с леща на късите) по-добре разкарай ксенона защото ще береш ядове.
Модификация GT излиза заводско доста добре оборудвана като това са неща, които 100% са били в оригиналното оборудване на колата:
• ABS
• Бордови компютър
• Ел. Огледала
• Ел. Стъкла
• Лети джанти
• Металик
• Серво управление
• Халогенни фарове
• Центр. заключване
като има още една важна подробност - колата е с 4 дискови спирачки

Ако фаровете не са сменени с прожекционни (демек с леща на късите) по-добре разкарай ксенона защото ще береш ядове.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Първата ми кола беше мъник - Рено Туинго и от тогава съм казал две неща - никога повече Френско и никога повече малка кола
Разхода е ясен - газифициране, та гледай останалите удобства. Аз бих ти препоръчал да търсиш и нещо с климатик, защото лятото си е голямо предимство. Все пак след някоя и друга година ще смениш колата, недей да подхождаш с идеята, че ще се пенсионираш с нея.

Разхода е ясен - газифициране, та гледай останалите удобства. Аз бих ти препоръчал да търсиш и нещо с климатик, защото лятото си е голямо предимство. Все пак след някоя и друга година ще смениш колата, недей да подхождаш с идеята, че ще се пенсионираш с нея.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
нека автора да каже какво е взимал в крайна сметка

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Да бе, от януари до сега все ще е избрал нещо
Пиша и аз без да гледам


Пиша и аз без да гледам



- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
И така не разбрахме какво стана с избора на колегата. Явно зимал някаква друга марка щом не се похвали с Polo или Golf
Re: Първи автомобил - Golf 1.8 GT 90hp vs Polo 1.1 MI 55hp
Здравейте колеги,
Малко късен отговор пиша в тази тема, но съвсем бях забравил, че съм публикувал такава тема.
В интерес на истината си взех кола чак началото на тази година, тъй като реших да посъбера пари нещо по хубави.
В крайна сметка се озовах с Голфче, IV 1.8Т AGU двигателя, който със сменянето на консумативи и други ми излезе около 4200 лв.
Като цяло съм доста доволен от колата - много върви, добро управление, спирачките са сменяни от предишния собственик и са доста добри и те, има климатроник, рекаро салон (нещо, което не очаквах, че може да е толкова удобно) и като цяло, с изключение на едни ядове, които ми ги създаде в началото, съм супер доволен.
Малко късен отговор пиша в тази тема, но съвсем бях забравил, че съм публикувал такава тема.
В интерес на истината си взех кола чак началото на тази година, тъй като реших да посъбера пари нещо по хубави.
В крайна сметка се озовах с Голфче, IV 1.8Т AGU двигателя, който със сменянето на консумативи и други ми излезе около 4200 лв.
Като цяло съм доста доволен от колата - много върви, добро управление, спирачките са сменяни от предишния собственик и са доста добри и те, има климатроник, рекаро салон (нещо, което не очаквах, че може да е толкова удобно) и като цяло, с изключение на едни ядове, които ми ги създаде в началото, съм супер доволен.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Elkapo523 и 49 госта