:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

пежо 307 -мнения

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
CESC
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 14:12
Автомобил: B8 Variant
Двигател: TDI
Контакти:

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот CESC » Пон 06 фев 2012 15:03


Доста глупости се изписаха..
Към колегата, пуснал темата, ако искаш да разбереш нещо за Пежо, било то 307 или 406, те съветвам да се обърнеш към http://peugeotclub.info/forum/, там хората карат такива коли и ще имаш доста обективно четиво за четене.
Успех с търсенето на кола и най-важното късмет ;) !




Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот eng » Пон 06 фев 2012 16:54


tisho_psg написа:
eng написа:
vaiper 1 написа:Мое лично мнение е, че незнам ако имам вазможност за смяна на колата дизел сякаш небих си купил,всеки сам си решава,дизела на Пежо е 1 от наи старите и добри,така сам чувал но конкретно е касмет хм :wink:

Мисля че завалиите лежат на стари лаври, бих казал проблемен дизел и между този на ВАГ и "вечния" дизел на Пежо бих избрал по-малкото зло а именно ВАГ.Ама всеки си има предпочитания.И аз имам френд работил в СФА, не ме питайте как и защо, просто не е като добрия стар 1,9 чист дизел.

И с какво добрия стар чист дизел 1,9 е по-добър от ХДИ,освен че е по-непретенциозен?
Имам преки наблюдения от 1,6 и 2,0 HDI и мога само добри неща да кажа.Не знам,не съм работил в СФА и може би не съм наясно eusa

Нали не ме вкарваш във филма да ти ги сравнявам?Ясно е че ХДИ-то технологично е 20 години по-напред, но това не значи че е здраво, особено турбините и куповете безмислена и чуплива електроника.


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот tisho_psg » Пон 06 фев 2012 22:46


eng написа:
tisho_psg написа:
eng написа:
vaiper 1 написа:Мое лично мнение е, че незнам ако имам вазможност за смяна на колата дизел сякаш небих си купил,всек от 1,6 и 2,0 HDI и мога само добри неща да кажа.Не знам,не съм работил в СФА и може би не съм наясно eusa

Нали не ме вкарваш във филма да ти ги сравнявам?Ясно е че ХДИ-то технологично е 20 години по-напред, но това не значи че е здраво, особено турбините и куповете безмислена и чуплива електроника.

Нали не казваш,че електрониката е безсмислена и че HDI е ненадежден мотор?
Колко км си навъртял с HDI и колко турбота смени през това време?
Аз не знам да има нещо вечно,но стига с тия легенди как по три пъти на ден се чупело турбото.
Ставате смешни.Заедно с приятелите от които сте ЧУЛИ за нещо.Те вероятно също са го чули от техни приятели дето работят незнам си къде...


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот Uneek » Пон 06 фев 2012 23:10


Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив, биалетки, накрайници и тн. по предницата - чест консуматив, задницата се чупи като предница, чести дискотеки по таблото, Фап филтър = ядове, това е за 2.0 хди мотор 110 коня, казват че 1.6 е малко по-добре. Говорим за кола чисто нова купувана от СФА, последните 20 000 км преди да я продадем я карах аз. Най гадния проблем за който се сещам беше някаква грешка с електронната газ - колата не искаше да се изфорсира и точно на едно задръстване ми направи много гаден номер. Зимата почва да духа топло чак на 10-15 минута (при изправен термостат), ВАГ-овите дизели много по-бързо сгряват. Иначе както всяка кола си има и хубави страни, на пътя е стабилна, удобно се пътува, върви приятно, много добри спирачки, добре оборудвана и тн,..


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот tisho_psg » Вто 07 фев 2012 7:38


Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив,

Всяка година се сменят,така ли? Или на 10 000км.?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот hooligan_sk » Вто 07 фев 2012 10:26


tisho_psg написа:
Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив,

Всяка година се сменят,така ли? Или на 10 000км.?


Човек споделя личен опит от конкретна кола, където тези неща са станали консуматив :beat_butt2

Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив, биалетки, накрайници и тн. по предницата - чест консуматив, задницата се чупи като предница, чести дискотеки по таблото, Фап филтър = ядове, това е за 2.0 хди мотор 110 коня, казват че 1.6 е малко по-добре. Говорим за кола чисто нова купувана от СФА, последните 20 000 км преди да я продадем я карах аз. Най гадния проблем за който се сещам беше някаква грешка с електронната газ - колата не искаше да се изфорсира и точно на едно задръстване ми направи много гаден номер. Зимата почва да духа топло чак на 10-15 минута (при изправен термостат), ВАГ-овите дизели много по-бързо сгряват. Иначе както всяка кола си има и хубави страни, на пътя е стабилна, удобно се пътува, върви приятно, много добри спирачки, добре оборудвана и тн,..


Само ако имат допълнително подгряване. Иначе пак толкова :да:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот lrlmodo » Вто 07 фев 2012 13:25


1.6 хди много чупят турбина :!:


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот tisho_psg » Вто 07 фев 2012 14:28


hooligan_sk написа:
tisho_psg написа:
Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив,

Всяка година се сменят,така ли? Или на 10 000км.?


Човек споделя личен опит от конкретна кола, където тези неща са станали консуматив :beat_butt2

:

айде стига,ве!?!
А я ми дефинирай тогава това "консуматив",като ги разбираш нещата.
Свещи за бензинови мотори са консуматив и се сменят обикновено на 30000км
Моторно масло е консуматив и се сменя на 10000км
гумите са консуматив и се сменят да кажем на 50 000км или 5години
Айде сега ми кажете този съединител,маховик и турбо като са консуматив на колко време трябва да се смени или на колко км. се чупи,защото знаете,нали така?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот hooligan_sk » Вто 07 фев 2012 14:34


tisho_psg написа:
hooligan_sk написа:
tisho_psg написа:
Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив,

Всяка година се сменят,така ли? Или на 10 000км.?


Човек споделя личен опит от конкретна кола, където тези неща са станали консуматив :beat_butt2

:

айде стига,ве!?!
А я ми дефинирай тогава това "консуматив",като ги разбираш нещата.
Свещи за бензинови мотори са консуматив и се сменят обикновено на 30000км
Моторно масло е консуматив и се сменя на 10000км
гумите са консуматив и се сменят да кажем на 50 000км или 5години
Айде сега ми кажете този съединител,маховик и турбо като са консуматив на колко време трябва да се смени или на колко км. се чупи,защото знаете,нали така?


Чети по-внимателно. Явно неможеш да си го разтълкуваш и ще трябва да ти помогна. Човека е карал пежо на което тези неща са се сменяли КАТО консуматив. Ако му прочетеш малко по-внимателно поста, ще го разбереш :да:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот lrlmodo » Вто 07 фев 2012 15:09


40к км сменят демферен, така харесва ли ти?
И това не са градски легенди :wink:


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот tisho_psg » Вто 07 фев 2012 15:17


Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив

hooligan_sk написа:
tisho_psg написа:
hooligan_sk написа:
tisho_psg написа:
Uneek написа:Съединител+маховик = консуматив, турбо = консуматив,

Всяка година се сменят,така ли? Или на 10 000км.?


Човек споделя личен опит от конкретна кола, където тези неща са станали консуматив :beat_butt2

:

айде стига,ве!?!
А я


Чети по-внимателно. Явно неможеш да си го разтълкуваш и ще трябва да ти помогна. Човека е карал пежо на което тези неща са се сменяли КАТО консуматив. Ако му прочетеш малко по-внимателно поста, ще го разбереш :да:

Аз чета внимателно и разбирам че ти си адвокат на други колеги и основно разтълкуваш написаното.
lrlmodo написа:40к км сменят демферен, така харесва ли ти?
И това не са градски легенди :wink:

Има ли значение какво ми харесва на мен или е важна темата? Значи ти си карал кола на която си сменял демферен 4пъти за 160 000км.,така ли?
Аз знам много HDI двигатели (основно 1,6) на който не е пипано нищо,а са навъртели по над 200 000км за сравнително кратко време 2-3год.
Или тези части не са консуматив,или твоя е частен случай,или са градски легенди,или тези около 20 коли над който имам някакви наблюдения са частен случай :dontknow:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот vaiper 1 » Вто 07 фев 2012 15:26


Може и бензинова да погледне автора,мои съсед кара такава даже и учебна нема ядове :talk:


Потребителски аватар
CESC
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 14:12
Автомобил: B8 Variant
Двигател: TDI
Контакти:

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот CESC » Вто 07 фев 2012 18:06


Аз имам 406 HDI от около 2 години и съм му навъртял около 30к км.
За времето, от което съм го взел съм му сменил шайбата на коляновия вал, която е демпферна, тампон на двигателя и една стабилизираща щанга отзад, изключвам първоначалното сменяне на ремъци и маслата.
Маховика наистина е слабо място на HDI, но мисля че и при ВАГ демпферния маховик не е цвете. Плюс това ако се сменя, може да се сложи плътен и забравяш за него.
И към колегата по горе, не знам какво HDI е карал, и колко е било изправно, но при мен след палене на около втората минута започва да духа топлина парното.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот Uneek » Вто 07 фев 2012 20:25


Ха, тука се е заформило спорче интересно :D Тишко, консуматив го написах защото според мен не е нормално кола на 145 000 км. да е за смяна на трети комплект съединител+маховик, така по разбираемо ли е? При потегляне издаваше много фенски звук - като спирачка на влак - това е от демпферния маховик :)


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: пежо 307 -мнения

Мнениеот eng » Вто 07 фев 2012 20:33


lrlmodo написа:1.6 хди много чупят турбина :!:

А не може да бъде,сума ти народ изписа че тия коли не са оферта.Колега Тишо, както ти казах и по-рано, не е да ми е казал приятел на приятел и от там на трети човек или пети.Говорил съм с човек който е вътре в "кухнята".Също можеш да се запиташ защо двигателите 1,6 тдци на Форд също хвърлят турбини.Както виждаш и под мен и над мен колегите са пояснили относно това какво дефектира, казах ти го и аз.Задницата, като предницата се поддържа, ми сори ама къв е смисъла от този комфорт, и да както си питал по-горе един колега полущеговито -"да не сменят всяка година" турбо и т.н. е не не са всяка година, ама през година и малко.И да да ти поясня още нещо отново-говоря от името на човек в бранша със сервизирането не на друга марка а на прословутото Пежо с повече от 15 години опит.И преди съм го давал за пример ама отношо специално за теб, бившия ми шеф е голям фен на Пежо, на 206 ХДИ на 26к. хвърли турбина, на 35к сменя заден мост (това на чисто нов автомобил), ядоса се разкара го и взе 407 (от трън та на глог че по-висок), отврат на 40к. го остави на едно кръстовище в София,айде на пътна помощ смяна на целия електронен блок - да отбележа че този път навеса беше бензинов.Покара го още малко и го разкара.Вече не иска и да помисли за Пежо, кара друга марка.Та може и да е супер колата (според теб), ама нали се сещаш че мнения много.Тебе като те кефят толкова що не си вземеш едно 307 и без това са по-оферта откъм екстри спрямо Голф 4?



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 32 госта