Бях пратил лично на един колега, който има преки впечатления и ето какво сподели:
"
разхода е ок,все пак е V8 quattro и близо 2 тона.Иначе честно ще ти кажа + и -
+ страхотен интериорен дизайн (масажи,подгряване,продухване на предни и задни,4 зонов климатроник,парктроници,камера за задно,3D навигация, задните седалки са с позиций,вакум на вратите,дистроник,въздушно окачване и още много,моята специално има алкатрана кожа на тавана и вратите . Външно колата на мен лично повече ми харесва от S class,lexus ls460 ,bmw 750li
сега негативите: Невероятно скъпа подръжка има тази кола,да я купиш е едно да я караш и подържап е нещо съвсем друго.По принцип не съм ефтин и ми е ясно че кола която е струвала $94,000 ще и е скъпа подръжката но при ауди а8 е прекаленно.Имал съм range rover hse sport ,infiniti fx35,mercedes w211 e55amg и w211 e350 и такива цени на частите като при а8 не съм срещал.Имам приятел с Cayenne 2008 и подръжката е по ефтина.Набързо ще ти дам примери $1100 дадох за смяна на радиатор,смяна на масло е $270.Окачването също е много скъпо ,един амортисьор е $1600 без работа!!!По добре си земи мерцедес ,на мен лично това ще ми е първото и последното ауди.Аз съм си фен на мерцедес и взех аудито да видя как е .Последното нещо което ме дразни е возията която е много твърда в сравнение с мерцедеса.Бе мерцедес си е мерцедес .BTW ако си решил да взимаш гледай аудита а8 ци след 2005 години ,2004-05 имат ного проблеми с окачване ,електроника и тн.
Успех"
VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
doubledTSI написа:Бях пратил лично на един колега, който има преки впечатления и ето какво сподели:
"
разхода е ок,все пак е V8 quattro и близо 2 тона.Иначе честно ще ти кажа + и -
+ страхотен интериорен дизайн (масажи,подгряване,продухване на предни и задни,4 зонов климатроник,парктроници,камера за задно,3D навигация, задните седалки са с позиций,вакум на вратите,дистроник,въздушно окачване и още много,моята специално има алкатрана кожа на тавана и вратите . Външно колата на мен лично повече ми харесва от S class,lexus ls460 ,bmw 750li
сега негативите: Невероятно скъпа подръжка има тази кола,да я купиш е едно да я караш и подържап е нещо съвсем друго.По принцип не съм ефтин и ми е ясно че кола която е струвала $94,000 ще и е скъпа подръжката но при ауди а8 е прекаленно.Имал съм range rover hse sport ,infiniti fx35,mercedes w211 e55amg и w211 e350 и такива цени на частите като при а8 не съм срещал.Имам приятел с Cayenne 2008 и подръжката е по ефтина.Набързо ще ти дам примери $1100 дадох за смяна на радиатор,смяна на масло е $270.Окачването също е много скъпо ,един амортисьор е $1600 без работа!!!По добре си земи мерцедес ,на мен лично това ще ми е първото и последното ауди.Аз съм си фен на мерцедес и взех аудито да видя как е .Последното нещо което ме дразни е возията която е много твърда в сравнение с мерцедеса.Бе мерцедес си е мерцедес .BTW ако си решил да взимаш гледай аудита а8 ци след 2005 години ,2004-05 имат ного проблеми с окачване ,електроника и тн.
Успех"
Моя статистика си е това някой да не подскочи сега
Специално Ауди Мерцедес И Бмв за конкрентите им модели
Ауди това си е от доста време така най скъп сервиз и части
Да на мерцедеса по евтин и така абе написал съм го по назад
Мерцедеса влиза сигурно 5 пъти по често то другите 2 марки
След това е Ауди по скоро с ел. проблеми и не само,но по често като проблеми са ел инсталацията
И Бмв като най безпроблемен впечатленията са ми в/у X5 и 3та Серия
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
За кои години БМВ-та говорим, защото ако говориш за модели преди 2006-та и то автомати нещата не седят съсвем така 

- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
rabotnika написа:На GLKто поддръжката годишната ми идва на 1600лв.САМО консимативите смяна не слагам защото си я правя сам откакто не е в гаранция
Така че тия 5000лв за които говорите според мен са много
На моята 10 годишна каляска подръжката без излишни и непредвидени разходи е 1200 - 1300лв...
Трудно ми е да повярвам, че GLK e с 1600лв....
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
Aprilia написа:За кои години БМВ-та говорим, защото ако говориш за модели преди 2006-та и то автомати нещата не седят съсвем така
X5 3.0D 2005
X5 4,4 2006
E46 320 2004
Абе имам доста приятели с Bmw-та и голям процент карат автомати и поне това което виждам и чувам а може да ме лъжат всички никой не е правил скорости
Ако имаш предвид за X5 преди face-а с дизеловия мотор да говори се,че имат проблем,но аз не познавам такъв
Момчето което ми подържа автоматите работи в Gemini от сигурно 10 години и каза че Има дефектни,но не е чак като при други марки кутията била ХАмериканска по спомен след Face са почти няма посещения кутията си е Немска
Не навиждам БМВ да не помисли някой,че им правя реклама просто Лично мнение
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
MAYKI написа:Aprilia написа:За кои години БМВ-та говорим, защото ако говориш за модели преди 2006-та и то автомати нещата не седят съсвем така
X5 3.0D 2005
X5 4,4 2006
E46 320 2004
Абе имам доста приятели с Bmw-та и голям процент карат автомати и поне това което виждам и чувам а може да ме лъжат всички никой не е правил скорости
Ако имаш предвид за X5 преди face-а с дизеловия мотор да говори се,че имат проблем,но аз не познавам такъв
Момчето което ми подържа автоматите работи в Gemini от сигурно 10 години и каза че Има дефектни,но не е чак като при други марки кутията била ХАмериканска по спомен след Face са почти няма посещения кутията си е Немска
Не навиждам БМВ да не помисли някой,че им правя реклама просто Лично мнение
Тука е фул с Х5 с проблемни автомати с всички мотори до 2005-та година, както и 5-ци, интересно че проблема при 3-та и 7-ма серия е по-малък. Нямам личен опит казвам това което виждам по сервизите

-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
MAYKI написа:orlin4ooo написа:аз в сервиза където бях на стаж лятото сменяхме дискове и накладки на Ауди S8 2008 година предните накладки бяха 1200 лева а задните 800 лева, двата предни диска бяха 16 200 лв. На А8 може би са доста по евтини нека някой да кажеМернах само набързо протокола смяната на накладките я бяха таксували 200 лева
Уау малко ми е трудно ба повярвам ,че на стажант дават да сменя на S8 накладки и дискове и точно керамика ама ще се престоря че е така и тук говориш за Керамика за тези цени приятел,а знаеш ли кога сме сменя керамика на а8 само при повреда демек почти никога не подлъгвай хората
Порше запад Ауди S8 масла филтри 1100лв- за около 5000км трябва сериозно доливане или отново смяна
Порше запад Ауди А8 4,2 бензин масло филтри 800лв
Амортисьор алтернативен 1800лв като се върне стария,ако не го върнеш с 500лв отгоре това без труд само частите в Порше цената е/беше 3500или 4500лв по вероятно втория вариант това са цени пт преди 1/2 години
Порше запад Ауди А8 3.0 тди масло филтри 800лв грубо
Балкан Стар Мерцедес W 221 500 мотор масла филтри 600лв
Балакн стар Мерцедес Gl 500 масло алтернативно филтри 380лв
Цени от преди месец
Range Rover 2.7D
Масла филтри накладки дискове Не в оторизиран сервиз Алтернативни части 800лв около
Range Rover 3.6D Масла филтри накладки дискове предна система Brembo алтернативни части не оторизиран сервиз с отстъпки 1200лв около
2 броя турбини интеркулер 12 000лв колата е на 90 000хил това в Мото Пфое цена от преди 5 дни
П.П. Не стъпвайте там
Колега приемам мнението ти с усмивка защото е доста наивно - не съм написал че аз лично съм сменил сам дисковете и накладките, бил съм стажант гледал съм показвали са ми и съм взимал участие нещо лошо има ли в това?за твое сведение смяната на накладки на тази кола е същата като на голф 3 само разликата е че с диагностичен софтуер трябва да се освободи ръчната зашото е електронна, трябва да си премериш новите накладки с шублер и да им въведеш дебелината в програмата ( опитахме се да прецакаме немеца и да въведем вместо 11.4 мм 12 но след това колата сама си мери дебелината и в крайна сметка се съгласи на 11.00 мм явно за да може да светне датчика за износени накладки преди да бъде твърде късно относно гледна точка на това че износили се накладката и докосне ли възприемателя то той не може да се използва втори път). Колкото за керамичните дискове за твое сведение бяха се напукали и приличаха на слънца - предпоалагам че ще се съгласиш че всяко хубаво нещо си има край и колкото и да е надеждна дадена част ако се претоварва не я чака нищо хубаво



Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
Дотук прочетох три глупости.
1. Евтина поддръжка на скъпа кола.
2. Малък данък на скъпа кола
3. 7-ма серия на BMW била боклук.
P.S. И ще седна да си купя кола (и особенно от посочените) по мнения от форум? Никога.
1. Евтина поддръжка на скъпа кола.
2. Малък данък на скъпа кола
3. 7-ма серия на BMW била боклук.
P.S. И ще седна да си купя кола (и особенно от посочените) по мнения от форум? Никога.
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
Колега приемам мнението ти с усмивка защото е доста наивно - не съм написал че аз лично съм сменил сам дисковете и накладките, бил съм стажант гледал съм показвали са ми и съм взимал участие нещо лошо има ли в това?за твое сведение смяната на накладки на тази кола е същата като на голф 3 само разликата е че с диагностичен софтуер трябва да се освободи ръчната зашото е електронна, трябва да си премериш новите накладки с шублер и да им въведеш дебелината в програмата ( опитахме се да прецакаме немеца и да въведем вместо 11.4 мм 12 но след това колата сама си мери дебелината и в крайна сметка се съгласи на 11.00 мм явно за да може да светне датчика за износени накладки преди да бъде твърде късно относно гледна точка на това че износили се накладката и докосне ли възприемателя то той не може да се използва втори път). Колкото за керамичните дискове за твое сведение бяха се напукали и приличаха на слънца - предпоалагам че ще се съгласиш че всяко хубаво нещо си има край и колкото и да е надеждна дадена част ако се претоварва не я чака нищо хубаво
Ако ще и 121234141513 лева да са тия керамични дискове като спираш постоянно от 150 до 0 за отрицателно време и ти ще се напукаш камо ли пък диска
Има си едни термини умора и стареене на материала за които има доста материали в интернет влез и прочети и ще си отговориш на въпроса защо керамичните дискове са се напукали
[/quote]
Първо да се знае не съм Монтьор не сменям накладки и т.н.
Не знам кое визираш като наивно в моя отговор
Относно шублера и в Кои сервиз ги мерите ми кажи да знам да не стъпвам там,защото надали в оторизиран Сервиз на Ауди Порше и т.н. за S8 имат 7 модела различна дебелина накладки и склададжията е хванал едни дето са му били под ръка и никой не знае каква е дебелината на накладките в което сигурно е и заложено софтуерно в дадената механика това не са накладки от Цар Симеон и да ти обянсява продавача,че има накладки 8 вида ама в момента не точно твоя модел ама имало един други дето и те ставали и накрая се оказва ,че не стават точно ,а малко да се пилнат
и хайде тия махленски истории другаде ги разказвай
И кой и защо се опитали да излъжете не можах и да разбера,а може би и по добре
И да знаеш сменяхме и гледах и държах отверката са съвсем различни неща
Ако визираш точно S8 Говоря за личен опит ,а не прочетох в "мрежата" някой някъде си чул и му разказали и ти после прочел и т.н.
За колата която съм написал по назад в момента е с 5-и мотор и оригиналните дискове ,а повярвай ми колата се кара както си трябва говоря за Керамика и само 60 000хил км
идеята на керамиката е да държи точно на тия напъни 123123545 пъти както написа ти
Не казвам,че са вечни напротив но не сменят на смяна масла и филтри и керамични накладки
И в Порше и навсякъде се водят не сменяеми,осен ако не се предизвика странична повреда
Друг е въпроса ,че това не са спирачки,но тази кола без тях няма как да спре просто, то нече като истинат спира ама....
Поздрави



Първо да се знае не съм Монтьор не сменям накладки и т.н.
Не знам кое визираш като наивно в моя отговор
Относно шублера и в Кои сервиз ги мерите ми кажи да знам да не стъпвам там,защото надали в оторизиран Сервиз на Ауди Порше и т.н. за S8 имат 7 модела различна дебелина накладки и склададжията е хванал едни дето са му били под ръка и никой не знае каква е дебелината на накладките в което сигурно е и заложено софтуерно в дадената механика това не са накладки от Цар Симеон и да ти обянсява продавача,че има накладки 8 вида ама в момента не точно твоя модел ама имало един други дето и те ставали и накрая се оказва ,че не стават точно ,а малко да се пилнат

И кой и защо се опитали да излъжете не можах и да разбера,а може би и по добре
И да знаеш сменяхме и гледах и държах отверката са съвсем различни неща
Ако визираш точно S8 Говоря за личен опит ,а не прочетох в "мрежата" някой някъде си чул и му разказали и ти после прочел и т.н.
За колата която съм написал по назад в момента е с 5-и мотор и оригиналните дискове ,а повярвай ми колата се кара както си трябва говоря за Керамика и само 60 000хил км
идеята на керамиката е да държи точно на тия напъни 123123545 пъти както написа ти
Не казвам,че са вечни напротив но не сменят на смяна масла и филтри и керамични накладки
И в Порше и навсякъде се водят не сменяеми,осен ако не се предизвика странична повреда
Друг е въпроса ,че това не са спирачки,но тази кола без тях няма как да спре просто, то нече като истинат спира ама....
Поздрави
Последна промяна от MAYKI на Сря 15 фев 2012 18:24, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
не е място темата да ти обяснявам някои неща и на какви хора колите се правят в дадения сервиз защото не са били доволни от Порше Запад Северезопад Екватора или т.н камо ли да става дума за лъжи или тем подобни. Явно си от тези хора които са влюбени в своя майстор и други кадърни няма на този свят
Иначе вече наистина по темата се съгласявам с колегата по-горе че кола не се купува с мнения и препоръки от форум
Когато си купувах Голф 3-ката звънях на обявата да се уговорим с човека за другия ден и си направих регистрация в този форум да видя какви са мненията като цяло за модела и след това конкретно за този мотор и бях на ръба да звъня и да се отказвам но сега не съжалявам
така че за автора извади си един списък с консумативите и евентуално някои неща от ходовата част които се обаждат в следствие на нашите пътища и бягай в магазина за справка и за 3-те модела
а за данъците има достатъчно таблици и сайтове където с малко вкарване на данни може да се изчисли колко е данъка прехвърлянето при нотариус и така нататък 





Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
orlin4ooo написа:не е място темата да ти обяснявам някои неща и на какви хора колите се правят в дадения сервиз защото не са били доволни от Порше Запад Северезопад Екватора или т.н камо ли да става дума за лъжи или тем подобни. Явно си от тези хора които са влюбени в своя майстор и други кадърни няма на този святИначе вече наистина по темата се съгласявам с колегата по-горе че кола не се купува с мнения и препоръки от форум
Когато си купувах Голф 3-ката звънях на обявата да се уговорим с човека за другия ден и си направих регистрация в този форум да видя какви са мненията като цяло за модела и след това конкретно за този мотор и бях на ръба да звъня и да се отказвам но сега не съжалявам
така че за автора извади си един списък с консумативите и евентуално някои неща от ходовата част които се обаждат в следствие на нашите пътища и бягай в магазина за справка и за 3-те модела
а за данъците има достатъчно таблици и сайтове където с малко вкарване на данни може да се изчисли колко е данъка прехвърлянето при нотариус и така нататък
Абе и от такива псевдо специалистчета на мен специално ми е омръзнало това са коли който някой ремонти няма как да се случат в крайпътния сервиз
А по въпроса аз никъде не съм написал какво да си купи и какво не ,аз съм написал мой лични наблюдения и никой не карам да се вслушва в тях
На мене още от заглавието ми е ясно и Колегата какъв купувач е ама....
За това са Форумите за убиване на време и за евентуална взаимопомощ и съвет,а това до колко ще решиш ,че можеш да се довериш на дадените писания всеки сам решава за себе си
Човека пита аз съм написал елемнтарни цени който е питал сега данък всеки сам за себе си преценява ще го плаща ли няма ли къде живееш и т.н
Застраховката е същото нещо аз специално за себе си плащам не една кола и ползвам доста сериозни отстъпки
За частите също супер индивудално в Порше смяната на ангренаж и ролки на А8 4.2 безнин е около 1300лв ама може да минеш в някой,като вашия сервиз да стане за 600лв,а може и по евтини или по скъпо различни марки цени и т.н.
Ако си купиш 3.0 тди няма да сменяш ангренаж примерно и така
Така че всичко е супер много относително
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
съгласен съм по този начин беше и моето първо мнение мисля че съм наблегнал на цени а не реклама на себе си или даден сервиз 

- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
Phaetonn-a !
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
santo_trafficante написа:Преки наблюдения в/у 7-ца: Купуваш за 22к и за 1 месец си +10000лв наляти в нея :D Другите не са по различни.. :? Ама кеф цена няма
: Много ме кефи някой да си купи Ес-класа и да изпусне окачването :D Карат си ги криви защото нямат кинти да го оправят mhihi
п.с.Остани си Лексус Фен:
А ти карал ли си ЕС класа защото аз съм с такава и точно преди 2 меисеца правих точно основен ремонт на окачването предположи ти колко съм платил. Жокер дълеч под 10000 лв.
- Lupender
- Мнения: 770
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Phaeton, Audi A8 или BMW 7
Не знам каква е идеята човек да се вози в такава кола (освен ако не е някой топ мениджър, но пък тогава защо да не е топ моторизацията), но без гараж такава кола е лесна плячка за айдуците. На комшията С класата два пъти му крадат парктроника и веднъж огледалата, защото е пред блока. Освен това имам една камара приятели и познати дето се нахвърлиха на големи машини с "яки баници" и естествено карат с гуми втора употреба, щото цената на нова 18-ка им е дебела (но за нищо на света няма да се разделят с голямата джанта). И не на последно място - в БГ не е рядкост да се возиш в такава кола (вече не прави такова впечатление като през 90-те) и всеки втори мутреещ се селяк или мангал със златен зъб може да бъде видян да слиза от такава. А цената на поддръжката, разхода на гориво и пр. неща не са евтини.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта