Мнение за Опел Астра, ауди а3 и голф 4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20225
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за 3 марки коли.

Мнениеот Vlad777 » Съб 22 сеп 2012 9:46


Както многократно е писано във форума - първата генерация на Ауди А3 и Голф 4 са една и съща кола с различен външен вид и леки разлики в интериора. Ако някой ти каже друго - значи никога не е имал досег до двете коли.

Няма как поддръжката на еднакви автомобили с различни емблеми да е по-скъпа или по-евтина. Дали купуваш амортисьор, тампон, свещи, алтернатор и т.н. и т.н. за А3 или Голф 4 няма никакво значение, защото оригиналния номер е един и същ и всяка една част може да се свали от голф със същия мотор и да се сложи на ауди и обратното.

Аз като собственик на А3 от 6-7 години насам мога да кажа, че това е много здрав автомобил и ако си го гледаш няма да имаш проблеми. Същото важи и за Голф 4, който не случайно е най-продаваният автомобил в мобиле.бг за последната година.

Опел няма да коментирам, защото нямам наблюдения, а и не искам да имам над тази марка.




Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мнение за 3 марки коли.

Мнениеот 1637 » Съб 22 сеп 2012 19:05


golfmaniak666 написа:Имал съм Вектра.искам нещо по различно.

Вектра Б е в пъти по кола от Астрата.За двигателя 1.6,който пие направо маслото..Блока е един и същ с на по-старите модели Опели т.е сравнително здрав.Проблема в първите години на производство е че водачите на клапаните са ги издокарали близо 1мм повече от клапана.При 16 клапана няма как да не гори масло.По принцип един двигател с турбо или такъв със 16 вентила винаги гори една идея повече масло с аналогичен 8 клапанов мотор.Но проблема на този мотор не е само водачи,гумички на клапаните.Най-големия им проблем е в буталата на Федерал Могул (АЕ)които нямат дупчици под масления сегмент за изтичане на маслото.Какво се получава на практика.Завода производител изрично подчертава да се кара с масло ПЪЛНА СИНТЕТИКА,но много собственици особенно Италиянци карат без да сменят масло,а само доливат.В комбинация с изключително недомислената ЕГР система,запушения катализатор,нееднакво работещите дюзи,ламбда сонда,работещия по-принцип винаги на 100 градуса Екотек се получава прегряване на маслото в областта на масления сегмент и той пък ква недомислица е просто нямам думи :banghead: .Масления сегмент е във три части и просто и като чисто нов купен от магазина се гъне като некачествена тел.Изхода от тази ситуация цялата е както направих,аз на моята Вектра,а именно,сваляне на цилиндровата глава и сменяне на 16 броя водачи на клапаните не със Метели продавани в Евро 07,а със Колбеншмид продавани в Ауто+ и малко по-скъпички естествено в сравнение с Метели-то.Гумички на клапаните,но не от тези насипните дето ги продават под бройка и не зелените или черни,а червените и по-добре закупени от представителството на Опел.Вече за обработка на главата в специализиран сервиз ми взема за 16 броя водачи избиване/набиване,16 броя гумички от качествените,10 броя клапани,фрезоване,напасване,шлайф,миене и други дивотии ми излезе около 500лв +_ 10 лева.Лично,аз си изкарах буталата,а тези оригиналните бутала имат конструктивен дефект както казах и имат навика да чупят каналите между сегментите.Ако имаш късмет като изкараш буталата да не са пукнати каналите правят се леки интервенции по-буталата,намира се комплект сегменти с ЦЯЛ МАСЛЕН СЕГМЕНТ! (само две фирми ги произвеждат)сменят се биелните лагери-(28.60лв в КОСЕР или Елиткар)или 40лв на Глико с дупка на самия лагер да задържа маслото,които самалко по добрия вариант.И в крайна сметка при мен без труда,защото сам си правих двигателя без главата де ми излезе 500лв за главата,93 лв сегменти,40лв биелни лагери,34лв гарнитура за глава Виктор-Рейнц,12 лв гарнитура на всмукателния колектор и други дребни,които вече не си спомням,но съм си записал всичко в един текстови файл.Ангренаж не съм сменял защото като я взех предишния собственик ми даде фактурата със смяна на ремък Дайко,обтяжна ролка Литенс и две паразитни Ина-перфектната комбинация за ангренажен комплект,скойто беше минат пробег от около 6 хил.километра.Сега сложих и обикновенна метанова уредба,данъка ми е 28 лв на година,окачването както предно така и задно НИКОГА не се разбива при Вектра Б специално.Т.е разбиват тампоните на задната стабилизираща щанга,но струват 6 лв двата и се сменят за около 10мин сам човек.Сега след разработката на сегментите не е мръднало маслото :P. Отново с едно условие и то е маслото винаги да стои на МИН на пръчката,защото ако е на максимума поради ниското разположение на маркуча на картерните газове набит ниско в цилндровия блок противотежестите на коляновия вал го загребват и то се разпличква към маркуча и оттам към дросела,който го изсмуква като прахосмукачка и го праща във всмукателния колектор.Преди да купя Вектрата исках Пасат Б5 с 1.6 мотора именно заради ниския данък и възможността за метан.Но равносметката за подръжката на предното окачване,заедно със 4-те кабел бобини и други консумативи излиза в пъти по-скъпо да си направя мотора на Опела в доста по-добра кондиция от завода производител.Така е беден човек-жив дявол.Поздрави.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: padrino и 57 госта