stefan4o написа:Ха така. Сега посъбери 5-6 бона и си харесай нещо за тия пари, поне да знаеш, че ще е средна хубост, а не някой утрепан от каране барутник

Това пък винаги ми е било много интересно, а какво правим ако си купи за 5к 'перфектна форумна кола' и тя земе че почне да се чупи

Колата отива на 7-8к и неконтролируемо става непродаваема.
Доста по-добре е според мен да се вземе кола на нормална до ниска цена и да се стегне, ще легне колкото тази от частник, но поне ще знаеш точно какво и с какви части е правено (което пак не е гаранция че тя ще спре да се чупи де).
Другото много любопитно ми е защо като е от частник да е перфектна, колко хора по форумите задават въпроси свързани с проблеми по колата си и накрая се стига до, ами то като трябва да влагам толкова пари ще я продавам или пък като се закучи даден проблем и се стига пак до ...... продаване. Изобщо като не става за каране.... продаваме

Бих казал че верояността да се нахендриш яко от частник е по-голяма отколкото да се нахендриш от кола нов внос.
И 3-тото интересно ми е че много хора гледам са светнати по вноса. Да ви обесня и аз малко как става разликата от цените в интернет в Италия и по автоборсите в БГ. В момента в сайтовете в Италия 80% от колите се продават от препродачи, да прочетете го добре 80%

Тука в Италия куцо кьораво и сакато взе да се занимава с коли, всякаква паплач араби румънци и албанци обикаля за коли купува от представителствата на ниски цени и после ги пуска в инернет с ужасна горница.
Българите които обикалят за коли обикалят представителствата и събират от там коли, коли които не се появяват в интернет, т.к представителствата си държат на реномето и няма да пуснат кола на над 200к км или кола с лош външен вид или проблем в мотора. И да всички източноевропейци купуваме от Италия коли които НЕ СТАВАТ за Италия (в Италия има закон, всяка автокъща или автомобилен представител трябва да дава мин 6 месеца гаранция за колите 2-ра ръка). Т.е ние купуваме коли на които не може да им се даде гаранция или жабара е преценил че е рисковано да я продаде в Италия и да даде 6 месеца гаранция за колата. Читавите коли които влизат в България са МНОГО малко, в момента ние сме последната инстанция на пазара в ЕУ, всичко което е прекалено старо или много километри или има проблеми и не става за Полша, Унгария, Чехия или Литва (това са основните играчи в Италия) отива за България и Сърбия.
Докато всеки гледа да мине тънко и да не дава много пари, това ще караме.
А колежке, ако искаш да си избереш кола, разходи се по Дупница и ги разпитай кога им идват автовозите, най-добре да се свали кола от камион така поне виждаш реално какво купуваш, ако я гледаш от автовоз, не гледай да е лъскава, ако отвън е лъскава вероятността вътре да има проблем скача с 200%. Гледай да е запазен салона и мотора и скоростите да работят спокойно. Кола се боядисва и изчуква, това е най-малкия проблем. Въпроса е да избереш най-малкото зло, а не перфектната кола, такава 2-ра употреба ти гарантирам че няма
