Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си купя

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот forski » Чет 22 авг 2013 18:21


AmW написа:Има да, продавачите се казват Асан и брат му РеджеБ.

Де на шега, де на сериозно си е баш така :mhihi
Всеки сам може да си сметне по-колко км. годишно се падат на автомобил 2002г. който през 2013 ти го продават на 130 000км. айде нема нужда :no
Ресурса на двигателя, ако го гледаме като чугунен блок с четири бутала в него може да е и 2 милиона км. Периферията по-този двигател започва да здава багажа, турбо, демпфер, дюзи, разни хидравлични обтегачи, помпа и тем подобни глупости!
Като ти го докарат разбит от каране на 130 000км. и реални 350хил. просто на теб се пада ред на руската рулетка, дали ще караш или ще правиш и псуваш!И тогава икономията и големия вървеж на дизела с турбо ще ти излязат през носа.Въпреки че момчето не е казало че иска на 100% дизелов автомобил, просто за тези коли към които се цели и тези пари с които разполага варианта да се наиграе е много голям.

Последна промяна от forski на Чет 22 авг 2013 21:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот stefan4o » Чет 22 авг 2013 18:35


Ако искаш по-така автомобил - според мен Ауди А4 след 2002г. е твоят избор. Голф Мк5 идва една идея по-необоснован ъпгрейд, според мен де. Все пак да смениш кола 2002г. за такава същия клас, ама с 2-3 години по-нова за мен лично е неоправдана постъпка. Като ще скачаш, поне иди клас нагоре :mhihi
А, че Пасат Б5.5 е по-кола от Мк4 е повече от ясно. Аз бих се колебал между него и А4, за която споменах по-горе, но все пак Ауди си е Ауди и не мога да го отрека, нищо, че е по-тесничко от Пасатора.


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот gugun4u » Чет 22 авг 2013 20:24


А какво ви е мнението за Волво S 40, 2004 - 2005 примерно, те са по 10 - 11К, но ако много си заслужава по - скоро бих изчакал 2 - 3 месеца, ако евентуално събера толкова. Иначе моята четворка, вярно, че е с повечето си екстри за годината си, но все пак 99, не 2002, така че в 5 - цата определно би имало нещичко отгоре, но наистина незнам долко е обоснован ъпдейт. Почти никой не каза нищо за возията и поведението на пътя на споменатите коли. При моторите е ясно, че всеки модел и марка си има силните и слабите, това ще се доуточнява като се спра на модела окончателно - ако е Голф 5, по - нови са може и да се опитам да търся дизели, ако е по - стара година, няма да си муша главата в торбата, освен ако няма някоя сигурна кола. (Както казах, ако имах познат с някоя от тях, щях да се убедя лично, но ... )


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот Freakylol » Чет 22 авг 2013 21:00


По-скоро пасата.. а4ката е тясна за габаритите си, да не кажа, че не е по-широка от г4 СПОРЕД МЕН (с цел да не ме нападнете ;) ) Но пък а4ката и визия и интериор е по-красива от пасатора..


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот forski » Чет 22 авг 2013 21:36


gugun4u написа:А какво ви е мнението за Волво S 40, 2004 - 2005 примерно, те са по 10 - 11К, но ако много си заслужава по - скоро бих изчакал 2 - 3 месеца, ако евентуално събера толкова


Колега, ти зорлем се мъчиш да си вкараш главата в торбата май? :mhihi
Волво :arrow Форд :arrow дизел :arrow Рено
Търси си Г5 щом ти е харесал и не се занимавай с глупости!


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот instantaccess » Чет 22 авг 2013 21:49


Волво С40 ама кой мотор? Ако е 2,0 дизел 136к.с. трябва да ти кажа, че като цяло колата не е евтина за облсужване. Заради високия въртящ момент (според мен) често хвърля демпферен маховик. Мотора (този дизеловия специално) е същия като на мондео от тези години. За бензиновите мотори нямам преки впечатления - все дизелови волва съм карал :a045


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот forski » Чет 22 авг 2013 21:59


На по-старите волва бензиновите мотори са си някаква тяхна разработка като имаше някаква заигравка с Мицубиши, тези по-новите мотори може да са си чист Форд!


MMM1
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател: Petrol

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот MMM1 » Пет 23 авг 2013 9:27


forski написа:Колега, ти зорлем се мъчиш да си вкараш главата в торбата май? :mhihi
Волво :arrow Форд :arrow дизел :arrow Рено
Търси си Г5 щом ти е харесал и не се занимавай с глупости!


В този модел на Волво няма нищо от Рено. Дизела е разработка на Форд и Пежо. Аз бих търси бензиново. 1.8л е на Форд и съвсем не е препоръчителен за газ. 1.6л. също е на Форд. Недостатък е регулирането на клапаните с пулове. Най-недолюбвания от мен ремонт.
Голф 5 има коренно различно поведение от Голф 4. И картера му е доста по-височко. Но въпроса е с кой двигател? Дизел не харесвам, който иска да си купува. От бензиновите FSI не ставаt за газ. Остава 1.6л. 102к.с. Моторът е без забележка като техника. Евтино обслужване, никакъв проблем с газови и т.н. Но на мен извънградско ми е слаб. Доста високи обороти на последната предавка. Ако се подържат 130-140 км. на магистрала, разходът е стресираш за 1.6л. атмосферен двигател.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20293
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот Vlad777 » Пет 23 авг 2013 11:04


За мен такова Волво е крачка назад. Като изключим по-скъпата поддръжка е и доста по-тясно. В Ауди A3 8L и в Golf 4 се събирам идеално. Няколко пъти съм влизал във Волво S/V40 и главата ми опира в тавана и е адски неудобно.


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот gugun4u » Пет 23 авг 2013 11:30


Явно шведите са си отстъпили от традициите, преди години волвата имаха уникална возия, и бяха яко здрави... Относно моторите, добре е все пак да може количката спойно да си поддържа 130-140, като и го сетна на автопилота, без да вдига драматично разхода и да се мъчи. Май най - разумното остава Голф 5 или пасат, ама да видим, планирам ако успея събота да навия някой автоджамбаз да ме повози малко в тия коли, би било супер, но като ги знам как се правят... Иначе за дизелите, четох доста теми, и уж определят 1.9 за здрав, 2.0 за по - проблемен, и все пак не зависи ли от това колко е карана колата?


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот AmW » Пет 23 авг 2013 11:47


Добре бе Владо, как се събираш в голф4 и а3? Предполагам и в Е46 ще се събереш.
По висок си от мене а аз не се чувствам добре в изброените автомобили...


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот IRRITATING » Пет 23 авг 2013 12:28


За тези пари може да си вземеш много прилична Октавия


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот gugun4u » Пет 23 авг 2013 13:38


Такам, Октавиите съшо си заслужават да се видят, наистина. Засега наистина нещата по скоро отиват към Голф 5, но да видим какво ще излезе като обиколя борсите, току виш изкочила някоя читава Цедка, или взема, че харесам Б5.5 - ците. Тук едно уточнение, гледам за Голф, че ако решиш да си взимаш дизел се препоръчва 1.9, а 2.0 изглежда бил проблемен. Толкова ли е зле положението с него, или ако се намери кола с по нормален пробег, може и да не си го бия главата после ( Като динамика/разход няма какво да си кривим душите, 2.0 - та изглежда много привлекателен) Иначе ако ми препоръчате някой бензин - не се косете за газ, взема ли си бензин, ще си го карам на бензин, колкото харчи - толкова, не съм фен на газификациите. Вярно, че ми се иска да ми е по - икономична колата или поне не по - голяма ламя от сегашната, но не мисля да постигам тази цел с газ.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот forski » Пет 23 авг 2013 20:39


Колега, много трудно излиза такъв дизелов автомобил какъвто търсиш, няма как десет годишен Пасат или Голф за Мерцедес пък абсурд да е на 130 или 150 хил километра!
Не и за тези пари, не и от нашите търговци, никой няма да ти вкара такъв истински автомобил, първо защото цената му в Германия ще е много висока и второ тук в БГ така или инъче никой няма да го купи, щото ще каже " аааааа чи те същите вървят на полвин в мобилето "
Няма такива автомобили в България, няма пазар за тях, кой каквото ще да ти обеснява 90% от автомобилите които се продават тук са брак! Говоря точно за твоя ценови диапазон, 8-10 хил.лв. за автомобил 8-10 годишен.
Седни, помисли, сметни, разход, цена, дизел, бензин, километри градско, извън градско, виж колко струва нова турбина за Пасат или Голф, виж колко струва нов маховик, съединител, и си направи една бърза сметка дали си заслужава или не! Виж и колко струва автомобила Х във вариант със бензинов и вариант дизелов мотор за една и съща година!
Бих ти предложил да погледнеш и Хонда Акорд 7, след 2002г. с 2.0 155к.с. но цените започват от 11500-12000лв. за мен лично това е един много качествен, здрав и истински автомобил!
Тук фейслифтовото Е46 го отсвириха рано, рано но прочети и се информирай и за него, също много качествен автомобил, нищо общо с Голф, ако имаш възможност седни, покарай и сам си прецени дали ти харесва или не!


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Поредната тема посветена на чудене, какво и дали да си к

Мнениеот H2O » Пет 23 авг 2013 20:50


Търси някоя Цеца,че като подържаш автомобил да е с кеф!Всичко друго е компромис и въпрос на екстри...ала бала...Нали знеш коя кола е номер едно :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта