
После педалите били на милионник - ми педала на спирачката на реното, което продадох на 260000 в единия край беше изтрит до метал... и хлопаше даже, защото имах навика да натискам газ и спирачка едновременно заради газта. И то тия гумените са по 2-3 лв бройката...
А волан бил с пескоструйка нещо.... ми то е опаковка на волан сложена, малко калпава - с какъв ренген точно го видяхте тоз волан бре???


Що не го посъветвате да отвори казанчето на антифриза да види колко е бяло и кафяво да правим изводи дали е ръждясал двигателя от каране с вода и дали се бил омаслявал... И що не го накарате да пусне клип със звук да коментираме мазното тракане на двигателя ( те тука има една заигравка - слага се едно черно желе и после всичко утихва, ама не трябва да се кара колата така, и като смени маслото .. о оо чудо - то хлоп, то троп то не става на двигател)...
Ами как влизат скоростите... там не се ли гледа или как отлепя съединителя..... По-добре е да е със сменена ходова част и окачване и спирачки , но добри марки и сравнително нови... или очаквате оригиналдъ... които да се правят всичките след 5000-10000 км.. Вие чувате ли се бе? Само сметката за маншони, амортисьори, тампони ,карета, дискове и накладки ...може да набъбне до 1000 лв. Ми ремонт на климатика.???

