Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Или пък не купуват нови МПС, а малко употребявани - от 3 до 12мес...
или пък купуват Tageszulassung, които се "водят" нови (5-12км пробег), но са "втора ръка"...
или ре-импорт от Белгия, Дания, Чехия,..., които се "водят" нови (5-12км пробег), но са "втора ръка"...
Възможностите са много, но например тази година в отдела, в който работя, от мен и моите колежки/колеги бе закупен само един нов автомобил. Три бяха закупени на от 3 000 до 16 000 км, на възраст 4-12мес. Два бяха ре-импорт.
П.П.: След като видях какво се случва с автомобили върнати от лизинг, аз не бих си купил такъв никога. Фактите:
Фирма за автомобили под наем купува МПС от голям VAG дилър на лизинг. След 3мес. и около 6 000км колата е продадена на частно лице и лизинга е прехвърлен. След още 33мес. (или общо 36мес./3 год.) частното лице връща колата на дилъра на около 130 000км и взема следващата. Тази кола се появява след една седмица на пазара на 56 000км с новоизготвена сервизна книжка и манипулирани данни в онлайн системата. Всичко това може/трябва да се случи преди автомобила да е преминал през първия TÜV - три години след датата на първа регистрация. До тогава записите за изминатите километри са само при дилъра и държавните органи не знаят колко километра реално е изминал даден автомобил. От друга страна частното лице е доволно, защото за този период е заплатил само 3 смени на масло, а всички други ремонти минават като гаранционни. Да му мисли следващия (третия) собственик.
или пък купуват Tageszulassung, които се "водят" нови (5-12км пробег), но са "втора ръка"...
или ре-импорт от Белгия, Дания, Чехия,..., които се "водят" нови (5-12км пробег), но са "втора ръка"...
Възможностите са много, но например тази година в отдела, в който работя, от мен и моите колежки/колеги бе закупен само един нов автомобил. Три бяха закупени на от 3 000 до 16 000 км, на възраст 4-12мес. Два бяха ре-импорт.
П.П.: След като видях какво се случва с автомобили върнати от лизинг, аз не бих си купил такъв никога. Фактите:
Фирма за автомобили под наем купува МПС от голям VAG дилър на лизинг. След 3мес. и около 6 000км колата е продадена на частно лице и лизинга е прехвърлен. След още 33мес. (или общо 36мес./3 год.) частното лице връща колата на дилъра на около 130 000км и взема следващата. Тази кола се появява след една седмица на пазара на 56 000км с новоизготвена сервизна книжка и манипулирани данни в онлайн системата. Всичко това може/трябва да се случи преди автомобила да е преминал през първия TÜV - три години след датата на първа регистрация. До тогава записите за изминатите километри са само при дилъра и държавните органи не знаят колко километра реално е изминал даден автомобил. От друга страна частното лице е доволно, защото за този период е заплатил само 3 смени на масло, а всички други ремонти минават като гаранционни. Да му мисли следващия (третия) собственик.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
kaloyan_nenov написа:... вече съм горд собственик на Голф 7!
Честито, да си я джиткаш със здраве! ГоУфо е das Auto !
p.s
Вече веднъж дискутирахме темата за цените на автомобилите в Дания. Продължаваш да си вярваш за възможния реимпорт на коли от Дания в Германия. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=87&t=338478&p=4430314#p4430314
А това, което си написал...
Кайзен написа:...частното лице връща колата на дилъра на около 130 000км и взема следващата. Тази кола се появява след една седмица на пазара на 56 000км с новоизготвена сервизна книжка и манипулирани данни в онлайн системата. ...
Чета и не вярвам на ушите си! Манипулиране на данни от официален дилър !?!?
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Възможният реимпорт е направен от хора, които познавам. Автомобилите, които са реимпортирани от Белгия, Дания и Чехия ги виждам всеки ден.
И аз не исках да вярвам, че се случват такива неща с официален дилър, но отново това го видях с очите си.
И аз не исках да вярвам, че се случват такива неща с официален дилър, но отново това го видях с очите си.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
И това в Германия, за България не ми се мисли!И честито на колегата за Гоуфо със здраве да си го кара и много безаварийни километри
- todosz
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 23:44
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: TDI 1999 AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Честита покупка на автомобил.Само нафтичка да му сипваш
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Даа.....Много добре изглежда.Със здраве да си го караш,но да знаеш че ти завиждам за него
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Кайзен написа:Относно съотношението частни-служебни новорегистрирани автомобили в Германия - за 2015 е било 33:67 %. Точно преди 10г. (2006) е било 50:50. И така всяка година броя на новорегистрираните лични автомобили намалява, за сметка на служебните. За 2016 се очаква личните да са под 30%.
Официалните данни за 2016 са вече достъпни. През 2016г в Германия са били регистрирани 3 351 607 броя нови автомобили. От тях 2 177 451 са служебни (65%), а 1 173 088 броя (35%) са с първоначална регистрация на физически лица.
Бензин: 1 746 308 (52,1%)
Дизел: 1 539 596 (45,9%)
Пропан/бутан: 2 990 (0,1%)
Метан: 3 240 (0,1%)
Hybrid: 47 996 (1,4%)
Plug-in Hybrid: 13 744 (0,4%)
Електро: 11 410 (0,3%)
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Интересно, дизела отстъпва.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Еми с тези "дизелгейти" и рестрикции за дизелите в Европа е нормално !
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Не, просто вече няма смисъл от дизелов двигател.
Разхода е почти изравнен.
Разхода е почти изравнен.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Съгласен съм със Здравко, масовите бензинови двигатели вече по правило са с принудително пълнене и директно впръскване, като ефективност стават все по-близки с дизеловите.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Ще минат поне две години, преди българският пазар да се обърне.
Даже и в най-дребните детайли българина не умее да пазарува.
Даже и в най-дребните детайли българина не умее да пазарува.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
- Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
- Двигател: JN _ ACK _ BMM
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Освен, че са със сходен разход и покупната цена е с 2-3000 евро повече за нов голф дизел, за еднакви коне, спрямо бензиновия.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
Zdravko Zankov написа:Интересно, дизела отстъпва.
Противно на общото възприятие, в Германия дизеловите автомобили винаги са били по-малко от бензиновите. Най-голям дял новорегистрирани дизелови автомобили за последните 10г е отчетен през 2012 - 48,2%.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил: Пасат комби (2011-2014), Шаран(2011-) или Голф 7 комби
В България е същата ситуация:
Най-много в България са колите, задвижвани с бензинови двигатели - 1 851 331. Дизеловите превозни средства са 1 639 619, а регистрираните бензинови автомобили, оборудвани и с газова уредба са 63 617
Най-много в България са колите, задвижвани с бензинови двигатели - 1 851 331. Дизеловите превозни средства са 1 639 619, а регистрираните бензинови автомобили, оборудвани и с газова уредба са 63 617
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта