golf 4 bora oktavia
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Едни черни кръгли гумени неща наречени гуми
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia
Това майтап ли е???
Ако не е майтап, тях кой ги върти?

Ако не е майтап, тях кой ги върти?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Носят се в небесата и някаква неземна сила ги върти, или се търкалят по пътя щото торбалан ги влачи. Вземи прочти малко за халдекс и тогава коментирай.
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia

Имаш "лееки" пропуски по физика... По твоята логика можеш да си вържеш климатика към задната гума и няма да ти товари двигателя...?!
Не е срамно да не знаеш, но е срамно да се правиш на знаещ и да спориш за неща, от които не разбираш. Съветът ти е добър, можеш да се възползваш от него.
Ако искаш, мога да ти кажа кои закони да прочетеш...
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
Кажи, ше четеме да не се излагаме. Обясни ми ако имаш време и как задните колела на кола с предно предаване се задвижват индиректно от двигателя, обясни ми и каква е ролята на халдекса? Като ми обясниш тези неща, ще си обясниш и на себе си каквото се опитвам да ти кажа, ама ти е дебел черепа и не пропуска навътре инфо.
Дай ако искаш на лични, че оср*хме темата доволно.
Дай ако искаш на лични, че оср*хме темата доволно.
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: golf 4 bora oktavia
Съжалявам, загубих всякакво желание да комуникирам с теб. С такова поведение и тон опитай някъде другаде!
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: golf 4 bora oktavia
stardreamer написа:Съжалявам, загубих всякакво желание да комуникирам с теб. С такова поведение и тон опитай някъде другаде!
Супер и аз така, олекна ми жестоко.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20271
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: golf 4 bora oktavia
При работещ Haldex контролер и когато предните гуми не буксуват, единственото, което се върти от двигателя, в повече от колите с предно е кардана, който се върти на празен ход и не е зацепен за задните полуоски.
Задните полуоски се въртят заедно със задните гуми наистина, но това не е толкова голяма болка, нито вдига значително разхода.
Колегата, дето карал на задно с превъртяла полуоска какво да го коментираме. Това не е нормално! И освен това е супер рядко срещан проблем, който най-често се дължи на незатегната гайка на полуоската, която стиска главината. Не виждам защо изобщо се намесва в темата, че видиш ли има някакво значение, че някой кара счупена и технически неизправна кола. Разходът на неизправен автомобил може да варира изключително много и няма какво да се коментира.
Все пак темата е за избор на автомобил. Предполага се, че се търси читав такъв и няма да се кара с превъртели полуоски.
Аз лично ако трябваше да избирам, бих избрал кола с халдекс, пред такава само на предно.
Плюсове:
+ Изключително полезен през зимата, а дори и през лятото на наклон и трева/кал.
+ Независимото задно окачване дава много по-добра стабилност в завой
Минусите са свързани с поддръжката:
- Смяна на масло на 30 хиляди км. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=435662
- Смяна на филтър на 60 хил. км. (всяка втора смяна на масло)
- Ремонтите по халдекса не са евтини, а както пише в една тема, рано или късно той си заминава http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=449686
- Многораменното окачване отзад добавя още елементи, които подлежат на ремонт: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=380492
И понеже темата отиде в друга посока - не виждам какво повече има да се коментира
Задните полуоски се въртят заедно със задните гуми наистина, но това не е толкова голяма болка, нито вдига значително разхода.
Колегата, дето карал на задно с превъртяла полуоска какво да го коментираме. Това не е нормално! И освен това е супер рядко срещан проблем, който най-често се дължи на незатегната гайка на полуоската, която стиска главината. Не виждам защо изобщо се намесва в темата, че видиш ли има някакво значение, че някой кара счупена и технически неизправна кола. Разходът на неизправен автомобил може да варира изключително много и няма какво да се коментира.
Все пак темата е за избор на автомобил. Предполага се, че се търси читав такъв и няма да се кара с превъртели полуоски.
Аз лично ако трябваше да избирам, бих избрал кола с халдекс, пред такава само на предно.
Плюсове:
+ Изключително полезен през зимата, а дори и през лятото на наклон и трева/кал.
+ Независимото задно окачване дава много по-добра стабилност в завой
Минусите са свързани с поддръжката:
- Смяна на масло на 30 хиляди км. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=435662
- Смяна на филтър на 60 хил. км. (всяка втора смяна на масло)
- Ремонтите по халдекса не са евтини, а както пише в една тема, рано или късно той си заминава http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=449686
- Многораменното окачване отзад добавя още елементи, които подлежат на ремонт: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=78&t=380492
И понеже темата отиде в друга посока - не виждам какво повече има да се коментира

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта