Т - rock 1,0 TSI 116 мнения
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: Т - rock 1,0 TSI 116 мнения
Аз мога да изкажа мнение за 1.0TSI, но 90 коня и в Поло. Като вървеж си беше приличен, сякаш работеше леко грубо на празен ход, в сравнение с моя 1.0 MPI в UP!. За около 400км , от които половината магистрала с около 140км/ч и 1-2 ускорения да видя колко върви (стигна 200, доста бързо), 150км междуградско и 50км градско на къси разстояния, разхода беше около 5,7-5,8л/100км. За сравнения моя UP! му правя 5.8л/100км с каране предимно извънградско 80-100км/ч и 10% градско. Като цяло доста ми хареса моторчето. Даже се оглеждам за някое Поло 1.0TSI на оферта да сменя UP!-a.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 13 авг 2020 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Т - rock 1,0 TSI 116 мнения
Здравейте.
Попаднах на тази тема докато се чудех за Т-рок, особено за въпросния 1.0 TSI - може ли такъв "миксер" да задвижва толкова (сравнително) голяма кола и ще ви разкажа от първо лице как стоят нещата, а не базирано на бабини деветини от хора дето не са се качвали на кола след 2000-ната.
Обадих се на Порше и уговорих тест драйв, само че понеже нямат 1.0 TSI тестов T-Roc (защото се продават като топъл хляб) карах 1.0 поло с 95 коня и 2.0 TDI T-Roc, с идеята, че T-Roca с малкия двигател ще се движи като полото и ще вози като дизела.
Полото беше чудно като динамика, но DSG-то се превключваше твърде рано и не даваше на двигателя да се изяви. Прецених, че със малко по-високото си тегло, но повече коне и ръчка, Т-Roca ще е повече от приличен. Оставаше само да преценя возия, хендлинг и шумоизолация.
Дизела беше супер като габарити и хендлинг, но двигателя беше муден, шумен и тежък. Стандартните 19-ки с които вървеше не помагаха много и на возията, въпреки, че обираше всички неравности, дупки и легнали полицаи повече от адекватно. Заради ужасния дизел чак се притесних дали не съм се объркал и дали т-рока не е наистина твърде тежък за трицилиндров двигател.
Но цифрите не лъжат и поех риска да поръчам 1.0 TSI T-Roc.
За сравнение : предишната ми кола е Golf V с 1.6 FSI двигател, също 115 коня, а разликата между него и Т-Rосa като тегло e незначителна (даже 1.0-вия T-Roc е малко по-лек, според някои сайтове). Въртящия момент на 1.0 TSI двигателя обаче е по-голям (200nm срещу 145), и то в по-ниските обороти 2000+ за разлика от почти 4000 за голфа.
Което прави Т- Roca много по-пъргав почти навсякъде, празни обороти не се усещат, а от 0-100 ги взима за 10.1 (на книга), което бие всички еквивалентни компактни SUV-ове и повечето по-големи джипове (всичко до 3-литровите двигатели със сигурност). Също и моя Голф.
По-ниското тегло му дава чудесен хендлинг (по-добър от на Голфа ми, макар и не чак толкова директен), а 16-ките са точните гуми за меко и приятно возене на баби, жени и деца и хора, на които им става лошо по завои.
Харчи 6-7 градско (нормално каране), 7 по магистрала, с натискане и климатик (а климатика, магически, не убива 50 коня като на Голфа); свалял съм го извънградско и до 5.
Колата е чудесна и е идеална за всекидневна употреба а като я натиснеш тръгва веднага. Шумоизолацията е много много добра, но и самия двигател е тих и равномерен (нищо че е трицилиндров). Самите VW казват че това ще им е най-продавани модел и нищо чудно - с изключение на пластмасовите панели по интериора тази кола не отстъпва на Голф, а в много отношения го бие.
Ако имате въпроси, питайте.
Попаднах на тази тема докато се чудех за Т-рок, особено за въпросния 1.0 TSI - може ли такъв "миксер" да задвижва толкова (сравнително) голяма кола и ще ви разкажа от първо лице как стоят нещата, а не базирано на бабини деветини от хора дето не са се качвали на кола след 2000-ната.
Обадих се на Порше и уговорих тест драйв, само че понеже нямат 1.0 TSI тестов T-Roc (защото се продават като топъл хляб) карах 1.0 поло с 95 коня и 2.0 TDI T-Roc, с идеята, че T-Roca с малкия двигател ще се движи като полото и ще вози като дизела.
Полото беше чудно като динамика, но DSG-то се превключваше твърде рано и не даваше на двигателя да се изяви. Прецених, че със малко по-високото си тегло, но повече коне и ръчка, Т-Roca ще е повече от приличен. Оставаше само да преценя возия, хендлинг и шумоизолация.
Дизела беше супер като габарити и хендлинг, но двигателя беше муден, шумен и тежък. Стандартните 19-ки с които вървеше не помагаха много и на возията, въпреки, че обираше всички неравности, дупки и легнали полицаи повече от адекватно. Заради ужасния дизел чак се притесних дали не съм се объркал и дали т-рока не е наистина твърде тежък за трицилиндров двигател.
Но цифрите не лъжат и поех риска да поръчам 1.0 TSI T-Roc.
За сравнение : предишната ми кола е Golf V с 1.6 FSI двигател, също 115 коня, а разликата между него и Т-Rосa като тегло e незначителна (даже 1.0-вия T-Roc е малко по-лек, според някои сайтове). Въртящия момент на 1.0 TSI двигателя обаче е по-голям (200nm срещу 145), и то в по-ниските обороти 2000+ за разлика от почти 4000 за голфа.
Което прави Т- Roca много по-пъргав почти навсякъде, празни обороти не се усещат, а от 0-100 ги взима за 10.1 (на книга), което бие всички еквивалентни компактни SUV-ове и повечето по-големи джипове (всичко до 3-литровите двигатели със сигурност). Също и моя Голф.
По-ниското тегло му дава чудесен хендлинг (по-добър от на Голфа ми, макар и не чак толкова директен), а 16-ките са точните гуми за меко и приятно возене на баби, жени и деца и хора, на които им става лошо по завои.
Харчи 6-7 градско (нормално каране), 7 по магистрала, с натискане и климатик (а климатика, магически, не убива 50 коня като на Голфа); свалял съм го извънградско и до 5.
Колата е чудесна и е идеална за всекидневна употреба а като я натиснеш тръгва веднага. Шумоизолацията е много много добра, но и самия двигател е тих и равномерен (нищо че е трицилиндров). Самите VW казват че това ще им е най-продавани модел и нищо чудно - с изключение на пластмасовите панели по интериора тази кола не отстъпва на Голф, а в много отношения го бие.
Ако имате въпроси, питайте.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20223
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Т - rock 1,0 TSI 116 мнения
Като човек, който кара вече над 20000 км T-ROC 1.5 TSI мога да кажа, че не съм съгласен с написаното.
"7 по магистрала, с натискане и климатик" - a това ако ми го покажеш реално как става със 153 км/ч на темпомат (150 по GPS) ще ти сипя един резервоар бензин от мене!

"7 по магистрала, с натискане и климатик" - a това ако ми го покажеш реално как става със 153 км/ч на темпомат (150 по GPS) ще ти сипя един резервоар бензин от мене!

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 13 авг 2020 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Т - rock 1,0 TSI 116 мнения
Специално го замерих на връщане от морето и да, при 150 с климатик е 8.3 на 100.
Няма да получа този резервоар, за жалост. ;)
Няма да получа този резервоар, за жалост. ;)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: thanis и 60 госта