мисля че имат ESP съответно има си бутон
скоростна кутия ,ремонта е скъп труд и части над 1000 лв малко майстори се хващат ,а да намериш втора употреба е приключение причината ,че са много търсени
ремонт на двигателя ,ако подлежи на такъв (ако е каран дълго време с проблема може блока да заминал )
ремонт излиза около 1500-2000 лв,може и повече зависи от частите какво се сменя и цената на труда, като цяло личното ми мнение не си заслужава все пак говорим за 15 + годишен автомобил
Избор на двигател за голф 5
Re: Избор на двигател за голф 5
Дилемата приключи - благодаря за конкретното мнение и неговото парично изражение. Голф няма да е, не, че е лоша кола - напротив, но ще я взема примерно за 5, газова уредба и базово обслужване ще легнат общо на 2к. става 7 и после още 3к минимум за ремонт с неясен край...........не е за мен тази схема.А да го намеря на реални под 200к.км е химера, пък и не е ясно как е поддържан и каран за това време (както със всяка друга кола разбира се).
tdi fen - благодаря още веднъж за съвета.
tdi fen - благодаря още веднъж за съвета.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
И аз мисля, че няма как да се вместиш в 1200лв. По-скоро може само за труд да стигнат, евентуално.
Като си купих Сандеро 1.2 75 коня си викам - е, какво толкоз.... Ама е мъка извънградското. А то е по-леко от Мк5 поне с 250кг.Само заради това я махнах и повече астматик няма да си купя, освен ако жената не вземе книжка за из града да търкаля. Затова и попитах дали за градско каране се гласи.
Като слеза от Сандерото и се кача на Джетата 1.6 карбуратор, втората ми се струваше като ракета ;)
Като си купих Сандеро 1.2 75 коня си викам - е, какво толкоз.... Ама е мъка извънградското. А то е по-леко от Мк5 поне с 250кг.Само заради това я махнах и повече астматик няма да си купя, освен ако жената не вземе книжка за из града да търкаля. Затова и попитах дали за градско каране се гласи.
Като слеза от Сандерото и се кача на Джетата 1.6 карбуратор, втората ми се струваше като ракета ;)
Re: Избор на двигател за голф 5
да де, ама Сандерото е колко години по-ново от джетата, ясно, че салона и пространството и всичко е по-качествено в джетата (ако говорим за вторите джети 90-92), но старото си е старо.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
Говоря за динамиката. Джетата я карам на газ, Сандерото го карах на бензин. И двете тежат еднакво.
Дадох за пример слаб мотор. Карал съм и 1.4 но в Логан - малко по-жив е от 1.2, но и той при 120-130 започва да малее. Аз лично ако държа само и единствено на Голф Мк5 бих взел дизел. Ама те пък са убити от каране.
Бензинов Меган може би не е лош вариант, ако това е алтернативата. Бензинов Форд също.
Според мен обмисли и разгледай и други алтернативи преди да купиш колата. Освен ако не е спешно, но спешните покупки често носят лоши изненади.
Ослушвай се за кола от приятел/познат, която да не е нов внос. Според мен е по-добър вариант от някой джамбаз.
Дадох за пример слаб мотор. Карал съм и 1.4 но в Логан - малко по-жив е от 1.2, но и той при 120-130 започва да малее. Аз лично ако държа само и единствено на Голф Мк5 бих взел дизел. Ама те пък са убити от каране.
Бензинов Меган може би не е лош вариант, ако това е алтернативата. Бензинов Форд също.
Според мен обмисли и разгледай и други алтернативи преди да купиш колата. Освен ако не е спешно, но спешните покупки често носят лоши изненади.
Ослушвай се за кола от приятел/познат, която да не е нов внос. Според мен е по-добър вариант от някой джамбаз.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Избор на двигател за голф 5
eng написа:Дилемата приключи - благодаря за конкретното мнение и неговото парично изражение. Голф няма да е, не, че е лоша кола - напротив, но ще я взема примерно за 5, газова уредба и базово обслужване ще легнат общо на 2к. става 7 и после още 3к минимум за ремонт с неясен край...........не е за мен тази схема.А да го намеря на реални под 200к.км е химера, пък и не е ясно как е поддържан и каран за това време (както със всяка друга кола разбира се).
tdi fen - благодаря още веднъж за съвета.
За мен няма лош двигател а има зле поддържан. Обаче не разбирам защо смятате пари за някакви ремонти дето може изобщо и да не се наложи да ги правите
- tonkogtd
- Мнения: 297
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Избор на двигател за голф 5
Голф 5 ли се търси задължително?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
dontaskdontsay написа:За мен няма лош двигател а има зле поддържан. Обаче не разбирам защо смятате пари за някакви ремонти дето може изобщо и да не се наложи да ги правите
Принципно си прав. Но то, какво има да му се поддържа на един двигател? Мисля си, че навременната смяна на консумативите е достатъчна? Или има друго, което ми убягва?
Re: Избор на двигател за голф 5
dontaskdontsay написа:eng написа:Дилемата приключи - благодаря за конкретното мнение и неговото парично изражение. Голф няма да е, не, че е лоша кола - напротив, но ще я взема примерно за 5, газова уредба и базово обслужване ще легнат общо на 2к. става 7 и после още 3к минимум за ремонт с неясен край...........не е за мен тази схема.А да го намеря на реални под 200к.км е химера, пък и не е ясно как е поддържан и каран за това време (както със всяка друга кола разбира се).
tdi fen - благодаря още веднъж за съвета.
За мен няма лош двигател а има зле поддържан. Обаче не разбирам защо смятате пари за някакви ремонти дето може изобщо и да не се наложи да ги правите
Определено не съм съгласен - ако има конструктивни грешки/дефекти - каквото и да поддържаш, няма оправяне и пак ще иде за ремонт, противоположен случай - бил съм свидетел на тотално занемарена кола и респективно двигател откъм поддръжка, масло се сменя когато се присети собственика и т.н. мотора вече подминава 750 хиляди.
Re: Избор на двигател за голф 5
tonkogtd написа:Голф 5 ли се търси задължително?
да, много ми допада, много логичен автомобил, дизайна ми харесва, като габарити също - не се интересувам от Ауди А3,Сеат Леон или Форд, ако не се намери читав Голф най-вероятно ще е Меган, въпреки, че Голфа ми е на сърце, но ..................с тия дефекти, дизел в никой случай - карам само на газ.
- tonkogtd
- Мнения: 297
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Избор на двигател за голф 5
Читав бензинов мотор в Голф 5,който е MPI,няма.Купето е тежко,на газ стават.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Избор на двигател за голф 5
Така е, и всички знаем че италианците не се славят с добрата поддръжка. Не че другите са цвете. Нали и моя е от Германия пък изпи 25л маслоstefan4o написа:
eng написа:
По скоро едни мотори са дуракоустойчиви а пък други по нежни .
Затова аз си държа на мнението че обслужваш ли го навреме и не го тормозиш излишно, то той ще те слуша дълго време.
Приема ли се за дефект даден проблем при автомобил на 15+ години и 200-300к км?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
Стефан от Елбатрон беше писал из форума доста дълго и подробно обяснено с обосновка, защо 1.6 са проблемни мотори. Немалко са му минали през ръцете, предполагам
Re: Избор на двигател за голф 5
dontaskdontsay написа:Така е, и всички знаем че италианците не се славят с добрата поддръжка. Не че другите са цвете. Нали и моя е от Германия пък изпи 25л маслоstefan4o написа:eng написа:
По скоро едни мотори са дуракоустойчиви а пък други по нежни .
Затова аз си държа на мнението че обслужваш ли го навреме и не го тормозиш излишно, то той ще те слуша дълго време.
Приема ли се за дефект даден проблем при автомобил на 15+ години и 200-300к км?
Факта, че до момента един не се изказа положително за 1,6 на мен ми говори доста, жалко защото другите за да станат на газ се изисква доста по-сериозна сума.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта