Мнение за двигател на Поло 5
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Приключих операцията и снощи се прибрахме от София с новата кола - Клио 2018 г., 85000 км. Купихме я от първия собственик - дистрибуторска фирма, която си сменя автопарка и разпродава стария. Бяла, ниво на оборудване Life, мотор 1.2, D4F 740, 75 к.с.. Колата е много добра, напълно обслужена, с пренебрежимо дребни забележки по боята. Удивително запазена, в сравнение с другите, които гледах.
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Честито и много безаварийни километри. Принципно оборудване life е ниското ниво, но за градска кола си има климатик и кой знае какво повече не ви трябва.
Вижте свещите дали са сменяни и ако не са ги сменете, вижте също и климатика да е обслужен.
Само масла и филтри и да си я карате без проблеми.
Вижте свещите дали са сменяни и ако не са ги сменете, вижте също и климатика да е обслужен.
Само масла и филтри и да си я карате без проблеми.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Благодаря!
Ангренажът не е сменян и сигурно ще трябва да го сменя, за свещите също нямам история. Няма да се размине без нищо
Ангренажът не е сменян и сигурно ще трябва да го сменя, за свещите също нямам история. Няма да се размине без нищо

- tdi fen
- Мнения: 4662
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Мисля ,че се сменят на 30к км не са скъпи дори оригинални, които са препоръчителни
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Имах Сандеро с този двигател. Доста икономичен. Само имаше някакви форсирания при потегляне, нещо странно написан софтуер имаше ЕКУ-то му, така беше на всичките ни служебни сандерота с този двигател - над 10 броя. Като махнем това и, че е слабичък като ускорение - други минуси не се сещам. Градско ми даваше 7.5л./100 бензин през зимата - каране почти само до работа и обратно. Оригинални свещи са по 5лв. бройката в Рено. Супер евтин за поддръжка автомобил !!!
Забравих нещо важно - този двигател си погорва масълце. Моята беше на около 70 000 по спомен и не го буташе, но бяхме купили още две с един колега и те си горяха масло. Техният пробег беше около 100 000км.
Честито и от мен и безаварийни ! Ако жена ми имаше книжка - щях да й оставя Сандерото със сигурност. Според мен сте направили правилен избор.
Забравих нещо важно - този двигател си погорва масълце. Моята беше на около 70 000 по спомен и не го буташе, но бяхме купили още две с един колега и те си горяха масло. Техният пробег беше около 100 000км.
Честито и от мен и безаварийни ! Ако жена ми имаше книжка - щях да й оставя Сандерото със сигурност. Според мен сте направили правилен избор.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Е, слабичък си е - какво да очкваш от 75 кс., иска си обороти. Не съм забелязал необичайно форсиране при потегляне. Поръчах ключ за свещите и го чакам, защото се оказа много кът - 14 мм., тънкостенен и много дълъг. Сигурно и на други бензинки е такъв де. Чакам и оферти за смяна на ангренажа от два сервиза, ама те нещо не бързат ...
Непременно и климатика ще проверя преди лятото. Оказа се, че има бонус - асистент при потегляне по наклон
Харна колица.
Непременно и климатика ще проверя преди лятото. Оказа се, че има бонус - асистент при потегляне по наклон

Re: Мнение за двигател на Поло 5
Ако трябва да сме обективни за атмосферка с работен обем от 1149см3 и 107 нютона при почти 4300 оборота си върви като всеки друг подобен мотор. Клиото поне се върти около 1000кг за разлика от другите му конкуренти.
За градска кола, щом не става въпрос за Велико Търново или Сан Франциско си е достатъчно добре. Прост, евтин за поддръжка и относително икономичен мотор е.
Не са проблем конските сили, а просто от атмосферен мотор с малко бутало и малък ход няма как да очакваш нормален въртящ момент.
Сещам се да погледнете и антифриза на колата дали е сменян и ако не е да се направи - 5 литра е, не е кон и вол.
За градска кола, щом не става въпрос за Велико Търново или Сан Франциско си е достатъчно добре. Прост, евтин за поддръжка и относително икономичен мотор е.
Не са проблем конските сили, а просто от атмосферен мотор с малко бутало и малък ход няма как да очакваш нормален въртящ момент.
Сещам се да погледнете и антифриза на колата дали е сменян и ако не е да се направи - 5 литра е, не е кон и вол.
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Или аз не се изразих правилно или и двамата не ме разбрахте :)
Аз мислех да я ползвам за основна, семейна кола, но се оказа мъка извънградско с 3-4 човека. Не че не ходихме до Трявна, до Пампорово и на още доста места с нея. Отчитам факта, че е с 1.2 мотор (но пък поне е 4-цилиндров)... Просто си е градски тип автомобил и това си е.
Ключът за свещите си спомням, че наистина беше специфичен, защото бяха навряни доста навътре под смукателния колектор. Отидох при доверения си сервиз, човекът ми предложи да ми ги смени за сумата от 20лв. заедно със запалителните кабели или да ми даде ключа да си ги сменя сам. Аз се почесах, пък си викам - 20 лева де не съм ги дал. Това е кола, чиято поддръжка е по-евтина дори от на Голф 2 :) Помня, че оригиналните запалителни кабели в Рено-дилъра струваха от сорта на 100на лева (клиентска цена без отстъпки).
Най-забавното беше, че я продадох на Бачорски - да, същият чичак, дето има фирма за почистване в София. Който след 3 години ми се обади да ме пита дали съм сменял ангренажа - аз му потвърдих, че му я дадох изцяло обслужена (така си беше, защото мислех да я карам, а не да я продавам) той ми вика "Стефчо да си жив и здрав, това е най-здравата кола, която сме имали, направо я спукахме от каране. Щом си сменил ангренажа - още по-добре, само каране и това е"
Аз мислех да я ползвам за основна, семейна кола, но се оказа мъка извънградско с 3-4 човека. Не че не ходихме до Трявна, до Пампорово и на още доста места с нея. Отчитам факта, че е с 1.2 мотор (но пък поне е 4-цилиндров)... Просто си е градски тип автомобил и това си е.
Ключът за свещите си спомням, че наистина беше специфичен, защото бяха навряни доста навътре под смукателния колектор. Отидох при доверения си сервиз, човекът ми предложи да ми ги смени за сумата от 20лв. заедно със запалителните кабели или да ми даде ключа да си ги сменя сам. Аз се почесах, пък си викам - 20 лева де не съм ги дал. Това е кола, чиято поддръжка е по-евтина дори от на Голф 2 :) Помня, че оригиналните запалителни кабели в Рено-дилъра струваха от сорта на 100на лева (клиентска цена без отстъпки).
Най-забавното беше, че я продадох на Бачорски - да, същият чичак, дето има фирма за почистване в София. Който след 3 години ми се обади да ме пита дали съм сменял ангренажа - аз му потвърдих, че му я дадох изцяло обслужена (така си беше, защото мислех да я карам, а не да я продавам) той ми вика "Стефчо да си жив и здрав, това е най-здравата кола, която сме имали, направо я спукахме от каране. Щом си сменил ангренажа - още по-добре, само каране и това е"

- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за двигател на Поло 5
Дойде ми офертата от един специализиран сервиз за френски коли за смяна на ангренажен комплект, водна помпа, двата пистови ремъка и антифриза - общо 580 лв. Другата седмица ще я вкарвам в бокса. Дано да излезе читав сервиза - препоръча ми го приятел.
@stefan4o - Благодаря за информацията, колега!
@stefan4o - Благодаря за информацията, колега!
- tdi fen
- Мнения: 4662
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнение за двигател на Поло 5
ако е с оригинални части е добре цената
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 58 госта