Jorkata,аз за моите ангренажи питах днес в ХЕЕД.Споменаха ми нещо от рода на 160-180лв за работа и около 520-550лв за части.И да по принцип се сменя и водната помпа,защото е на същия ремък,но аз лично мисля да си оставя оригиналната.В повечето случаи изкарва повече от новата.
Помпата беше към 150 лв.
Не е Евтино,но хората дават гаранция от 50000км.А това си е много важно за ангренажа.
благодаря, само да ти кажа на мене не ми се вярваше, че е толкова скъпо, но момчетата от логистик ( работя в хипо лизинг) ми казаха, на смяна с всичко за (ролки, ремък, помпа) под 1000 лв да не се захващам един вид не били сигурни за частите. В САКАР ми казаха да карам още. Оргиналния ремък го дават да се сменя на 105 000 и ме уверяват,че издържал до към 150 000 разбира се няма да ги послушам, и исках да проверя на повече места за цената
Колеги, относно обслужването скоро правих такова, като смених всичко без обтегача. Масло двигател, масло скоростна кутия DSG, ролки, водна помпа, ангр. ремък, пистов ремък, всички филтри, антифриз. Цена на части и труд общо излезе 1121лв. Само масления филтър на скоростната кутия е взиман от официалния вносител, тъй като го нямаше никъде.
Привет и от мен! Понеже видях че се коментира темата за смяната на ремък и другите спомаг. елементи (след покупка на втора ръка) , аз ходих в Порше София Изток да ми сменят тия консумативи- легна бая дебело- малко под 1200 лв заедно с пома, труд и т.н.,но поне съм спокоен че всичко е оригинално, и са ги сменили (върнаха ми оригиналните...)))
Привет и от мен! Много ми е приятно, че има тема за Touran във форума. Мога да заявя, че от скоро съм горд собственик на VW Touran 2,0 140 PS. Направо се влюбих в това автомобилче. Сигурно има кусури но още ми е рано за тях и сега му се кефя. Първо искам да отбележа, че има място за всичко в него. Има една камара долапи и всеки ден откривам още един и още един. Можеш да натовариш цялата челяд в него + кучето котката и рибките. Вярно е че вози малко твърдичко, но все пак това е VW и спортния дух се усеща и във ванчето. Не знам дали всички са на това мнение, но мен ме кефи. Сигурно ще е като с жената - до определено време. После ще се заглеждам по чужди. Но хубавото в колата е че се сменя по-лесно от жената и доводите за това винаги изглеждат железни.
Аз едно година след като си купих колата, откривах нови и интересни неща. Като чакам някъде жената отварям книжката и излезне нещо което не съм знаел по колата. Почти две години я карам и още не съм и се накефил.
И аз така с Кади-то Първоначално мислех за Туран, но имам 3 деца, и като тръгнем на някъде, имаме багаж като за 10 души, та Кади-то ми се видя по-правилния избор, като и важното при него е, че окачването е изключително елементарно А и все пак Туран, Кади са на базата на Голф 5
На дясната ръчка за чистачките има копчета. Натискаш продължително време(2-3 сек.) бутон А и след това бутон В и си ОК. Ако не стане от първият път пробвай. Но е с тези два бутона. Поне на Туран 2007 е така. Не вярвам да са го променили.