Ето клапата, тази се слага след дебитомера.
На първата снимка е със зелен гумен пръстен.
http://images12.snimka.bg/001924968.jpg
тук има черен гумен пръстен
http://media.snimka.bg/1067/008389761.jpg
пак с черно гумено пръстенче, точно след дебитомера.
http://media.snimka.bg/1389/009034040-big.jpg
http://media.snimka.bg/2652/011558777.jpg
тук вече сме с оранжево пръстенче
http://images25.snimka.bg/005747123-big.jpg
струва към 20лв.
Слага се още една клапа на самата филтърна кутия, тя е различна от нея и струва 5-8 лв.



Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 14 юни 2012 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
Здравеите колеги от една седмица на колата ми стана нещо гърми работи на високи обороти. по често я карам на ГАЗ и ми викат гърми щото трябвало инжекция за газ преди две седмици го докарахме на компютър и поправиха там някои грешки но кат се прибера пак почна да гръмне но не колкото преди.
та въпроса ми е може ли да е от дебитомера.
Audi 80 (B4) 2АBK 115hp
та въпроса ми е може ли да е от дебитомера.
Audi 80 (B4) 2АBK 115hp
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
Дебитомера ти отдааавна е свършил!
Още на втория гърмеж
И да - гърми заради газта.
Още на втория гърмеж
И да - гърми заради газта.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12129
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
radotom написа:Дебитомера ти отдааавна е свършил!
Още на втория гърмеж
И да - гърми заради газта.
И най- вече заради проблеми с тоците към свещите
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
този мотор се контролира главно от дебитомер и температурен датчик, ламбдата е по-второстепенна.главно първите 2 играят роля за смесите и центровка.това за инжекциона са пълни глупости мойта гърмеше докато не я настроих като хората на газ, от тогава(вече 3000км) не е гърмяла я е вкарвана в всички режими на работа и редовно и набождам до долу газта което е най-благоприятно за гърмеж.иди на диагностика и ще ти кажат имаш ли неработещи датчици, може само реглаж на газовата да иска
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
Обикновено гърмежите са от бедна смес и голямо разстояние на електродите на свещите.
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
audi B4 написа:Здравеите колеги от една седмица на колата ми стана нещо гърми работи на високи обороти. по често я карам на ГАЗ и ми викат гърми щото трябвало инжекция за газ преди две седмици го докарахме на компютър...
Колега проблема е най-вероятно в свещите кабелите.
А питането е по-скоро за тук viewforum.php?f=22.
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
ПОнеже с налучкване няма да стане...
На колко хиляди е изпарителя?
За да не гърми този мотор, се прави следното:
НОВ изпарител, НЕ турски
Нови свещи и подмяната им през около 30-35000 км.
Нови кабели, нов палец, нова капачка.
Установяване дали стъпковото моторче работи коректно!!!
Ремонт на дебитомера и последващата му центровка за работа с газ.
СЛЕД всичко това, центровка със стробоскоп и правене на предварението на +9, +10 градуса, заводско мисля беше +6, вече съм позабравил...
Центровката се прави по специфичен начи, трябва да се изключи буксата на синия датчик, когато се прави корекцията от делкото и то при 2250 ли беше или при 2500 оборота на напълно загрелия мотор.
Ако направиш всичко това, ти гарантирам 99% сигурност, и безпроблемно каране на колата на газ, освен това и подобрена динамика!
Новия изпарител трябва да го настроят с газ анализатор, като при подходящата настройка, двете кранчета трябва да се отвият с по половин до един оборот още, нищо че ще покаже малко по-богата смес.
Колегите по-горе са прави, че този мотор е капризен относно сместа, колекторите са кофти за газ, но с по-богата смес няма да има проблем. Ако си мислиш да спестяваш 1литър газ на 100 км, няма да стане!
За по подробно инфо относно този двигател, можеш да влезнеш в един друг форум.
Пращам ти линк на лично.
На колко хиляди е изпарителя?
За да не гърми този мотор, се прави следното:
НОВ изпарител, НЕ турски
Нови свещи и подмяната им през около 30-35000 км.
Нови кабели, нов палец, нова капачка.
Установяване дали стъпковото моторче работи коректно!!!
Ремонт на дебитомера и последващата му центровка за работа с газ.
СЛЕД всичко това, центровка със стробоскоп и правене на предварението на +9, +10 градуса, заводско мисля беше +6, вече съм позабравил...
Центровката се прави по специфичен начи, трябва да се изключи буксата на синия датчик, когато се прави корекцията от делкото и то при 2250 ли беше или при 2500 оборота на напълно загрелия мотор.
Ако направиш всичко това, ти гарантирам 99% сигурност, и безпроблемно каране на колата на газ, освен това и подобрена динамика!
Новия изпарител трябва да го настроят с газ анализатор, като при подходящата настройка, двете кранчета трябва да се отвият с по половин до един оборот още, нищо че ще покаже малко по-богата смес.
Колегите по-горе са прави, че този мотор е капризен относно сместа, колекторите са кофти за газ, но с по-богата смес няма да има проблем. Ако си мислиш да спестяваш 1литър газ на 100 км, няма да стане!
За по подробно инфо относно този двигател, можеш да влезнеш в един друг форум.
Пращам ти линк на лично.
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
ебати настройките за тва АБК, а преди като си взимах моето Ауди малко съжалявах че е АБТ, сега като го продадох дори малко съжалявам за 4 години и малко не мръдна тая кола адски корава машина, като изключим че беше много тромава, никви драми по електрониката (ако има такава въобще) 25 годишна концепция на мотора, перфектно обезшумяване и части по-евтини от на Голф3, без ръжда.Аз ако сега си търся Б4 на първо място бих взел АБТ ако ще го ползвам за работа след него NG (2,3) или АБЦ (2,6), за АЦЕ-то (2.0 16v) съм останал с впечатлението че няма много доволни както и от АДА-та.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
За 4 години и 40 000 км АБК-то с най-обикновена газ не съм го чул да гръмне - след като съм изпълнил нещата, които колегата Джин надлежно е описал.
Гърмежът просто съм го отписал като нещо, което може да се случи на навесчето - да не казвам голяма дума де, но няма ядове от тая гледна точка.
Разход - на моето каране - да речем средно "агресивно"
- софийско - 14-16, извънграЦко 10-тина, с клима и 11 си удря без проблем.
Вчера и оня ден София - Ямбол - София си даде точно 11 - по магистралата 140 по километраж почти през цялото време, понякога маааалко по-малко или повече, климата постоянно включена - кеф цена няма.

Гърмежът просто съм го отписал като нещо, което може да се случи на навесчето - да не казвам голяма дума де, но няма ядове от тая гледна точка.

Разход - на моето каране - да речем средно "агресивно"

Вчера и оня ден София - Ямбол - София си даде точно 11 - по магистралата 140 по километраж почти през цялото време, понякога маааалко по-малко или повече, климата постоянно включена - кеф цена няма.

- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
eng написа:ебати настройките за тва АБК, а преди като си взимах моето Ауди малко съжалявах че е АБТ, сега като го продадох дори малко съжалявам за 4 години и малко не мръдна тая кола адски корава машина, като изключим че беше много тромава, никви драми по електрониката (ако има такава въобще) 25 годишна концепция на мотора, перфектно обезшумяване и части по-евтини от на Голф3, без ръжда.Аз ако сега си търся Б4 на първо място бих взел АБТ ако ще го ползвам за работа след него NG (2,3) или АБЦ (2,6), за АЦЕ-то (2.0 16v) съм останал с впечатлението че няма много доволни както и от АДА-та.
съгласен съм с някои от колегите, но глупости от сорта гърмяла ли е дебитомера е за хвърляне, еми който има за хвърляне да ми ги праща, за контакти на лично, сериозен съм.
първо колегата Джин е казал какво трябва да е изрядно на кола карана на газ, без да има проблеми.
Обаче аз ще кажа едно голямо, НО
колата трябва да работи перфектно на бензин и да са проверени всички датчици и сте сигурни към запалителната система, тогава гледайте към изпарителя и т.н.т.
колега и моно гърми и карб гърми, когато не е нещо като хората си, абк-то е с по-интелигентна и капризна система от моното и е по-чувствителна на безхаберие.
П.С. Заради звука на ng можеш да забравиш за меx. инжекция
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
Гърмежът изобщо не значи, че дебитомера е чао - напротив.
И да се изкрирви клапата с дорник, чук и удар на правилното място се оправя за доста бързо - от който знае как де.
Освен това дебитомери рециклирани има вече за по 100-150 лева.
Оригинален е 600, но трябва да си луд, за да купиш такъв - няма никакъв смисъл - това е 1/3 от стойността на колата.
Слага се кихалка и проблемът с гърмежите изчезва - и да гръмне - няма да изкриви клапата.
И да се изкрирви клапата с дорник, чук и удар на правилното място се оправя за доста бързо - от който знае как де.

Освен това дебитомери рециклирани има вече за по 100-150 лева.
Оригинален е 600, но трябва да си луд, за да купиш такъв - няма никакъв смисъл - това е 1/3 от стойността на колата.
Слага се кихалка и проблемът с гърмежите изчезва - и да гръмне - няма да изкриви клапата.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
За работа на газ за този мотор има много елегантна схема за елиминиране на клапата и разполага не на смесителната плочка на правилното място.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
къде да е разположена колега?
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
Между другото, ако някой е много на зор с дебитомера, мога да помогна, ако ви се занимава с куриери, ще го оправим.
Имам и нова плочка и цял дебитомер за продаване също.
Имах тема в продава, но е изтекла за поред път
quattro^^, прав си, за наистина стабилна работа на двигателя, без никакви компромиси, трябва ТПС-а и синия датчик да са в кондиция и дросел клапата да е настроена, НЕ пипайте по дросел клапата, ако не знаете какво правите!
Знам, че онова болт-че изглежда привлекателно
, но когато нещо работи не го ремонтирайте.
muns61, на мен също ми е много любопитно за местоположението на плочката!
Моля те обясни къде се монтира или дай снимка.
Предварително ти благодаря!
Имам и нова плочка и цял дебитомер за продаване също.
Имах тема в продава, но е изтекла за поред път

quattro^^, прав си, за наистина стабилна работа на двигателя, без никакви компромиси, трябва ТПС-а и синия датчик да са в кондиция и дросел клапата да е настроена, НЕ пипайте по дросел клапата, ако не знаете какво правите!
Знам, че онова болт-че изглежда привлекателно

muns61, на мен също ми е много любопитно за местоположението на плочката!
Моля те обясни къде се монтира или дай снимка.
Предварително ти благодаря!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта