:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Вто 22 юли 2014 10:37


Стана ясно, че апарата от А6 C5 става, но трябва да се направи специален маркуч. Взима се стандартен маркуч за C4 и накрайника от към апарата се сменя с холендер с отвор 12mm. Тъй като колата ще я продавам другата седмица се отказах да я преправям и след още търсене намерих и взех апарат от C4.

Другите драми с черната както писах на дълго и широко в Ауди форума беше проблем със загряване на маслото и губене на налягане. На края го локализирахме в маслената помпа, която явно не е осугурявала нужния дебит. Лошото е, че при демонтажа на ангренажа за да стигнем до помпатата открих следните неща:
:arrow Разбита и течаща водна помпа
:arrow Разбит обтегач на ангренажа
:arrow Разбито ангренажно колело на колянов вал
В резултат на тия неща центровката на колата е била варираща-относителна :mhihi :mhihi :mhihi

Странното е, че не даваше никакви признаци, че има такива сериозни проблеми. Ето как работи с всички тия пороблеми преди да я оправя.


Трака си както всеки един друг дизел и не се чува нито обтегачи да чегъртат, нито помпи да вият... Луда работа.

След ремонта и направих един бърз тест как върви. За съжаление на телефона му беше блокирала звуковата карта и затова няма звук на клипа:

Последна промяна от radi_nrj на Сря 06 авг 2014 22:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Сря 23 юли 2014 22:58


Днес я закачихме на Vag Com благодарение на vit_autosofia и изчистихме всички грешки. Беше записал 00550 - start of injection regulation явно благодарение на танцуващия ангренаж. Беше записала и една камара грешки в климатроника зашото беше със счупен датчик на пресостата и гениалните майстори от Хасково или Пловдив от където са предните 2 собственика на колата бяха извели ключе дето байпасва тоя датчик и пали компресора директно. Добре, че държах системата заредена иначе е могло да запаля компресора "на сухо" и да го убия на място :mhihi Опазил ни господ от такива майстори.

Момчетата от "Орландо Фолио Автоклиматици" възстановиха цялата инсталация и сега работи климатика както трябва.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Сря 06 авг 2014 8:46


Ако карате дизелово A6 C4 Quattro и намерите голяма локва под задния мост спокойно, не ви тече дифа. Изгнил ви е резервоара и покапвате нафтичка. След кратко проучване открих, че всички C4 Quattro без значение дали бензин или дизел са с метални резервоари и на всички гние над гърнето и кардана между 2-те секции на резервоара. Ако вашия не е протекъл и все още е оригиналния скоро ще протече :mhihi

Сега издирвам от къде да взема нов.

Последна промяна от radi_nrj на Съб 30 май 2015 22:48, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Сря 06 авг 2014 18:49


Много неща научавам от теб адаш , :bowdown че споделяш и добро , и лошо - евала ! Когато "открия" и моето Ц4 куатро , до теб ще опирам за съвети и решения :) .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Сря 06 авг 2014 22:45


Това е една от най-ниските цени, които намерих за нов резервоар.
http://www.ebay.de/itm/Audi-100-200-A6-S4-S6-Plus-44-C4-Q1quattro-Tank-Benzintank-original-4A0201075L-/140988297085?pt=DE_Autoteile&hash=item20d38eaf7d

:eek :eek :eek


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Сря 06 авг 2014 22:50


Ем...то май не е и нов , ами "реставриран" , много ми се види цената , определено бих се насочил към друго решение ....


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Чет 07 авг 2014 20:29


Прис Спас има един здрав от 2-рата радост, утре отивам да го взема и ще го пазя за тежки времена. Даже може да го пребоядисам.

Моя за сега е залепен ама при първа възможност ще се сменя. Лошото е, че смяната е ужасяващо сложна - диф, кардан, полуоски и гърне слизат от колата преди да слезе резервоара.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Чет 07 авг 2014 20:48


Определено снощи научих ,че на куатрото Ц4, се слага "ламаринен" резервоар , мислех си ,че и той като на другите си е пластмасов , на моето А4 куатро- и там е пластмасов . Нарочно се позачетох снощи и явно си е болка този възел , оказва се масово явление :neutral Никак не се чуди за онзи, прибирай го :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пет 08 авг 2014 13:52


Отнесох го, има малко ръждица по шевовете, но ще се тръкне до метал, ще се обработи с ръждопреобразовател, грунд и накрая ще се боядиса.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот moimoimoi » Пет 08 авг 2014 15:33


това и за бензиновите двигатели ли се отнася


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 авг 2014 22:54


Доколкото прочетох - да , за вс. C4 quattro . Да не бъркам нещо, но... При моделите с предно-не , там е друг.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот Ivo_Dinkov » Съб 09 авг 2014 22:15


Хм, моя беше пластмасов, ако не се бъркам? Но колата е на предно.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Пон 11 авг 2014 10:55


Да, и бензините Quattro са с ламаринен резервоар. По западните форуми четох за хора със 100/S4 и S6 проплакали от същия проблем. Вече резервоара е осигурен и реставриран от vit_autosofia. Остана само да намеря кой да го смени защото трябва подемник:
Изображение

Малко след резервоара дойде ред и на горивните тръби.
Изображение

Тази за обратната нафта беше тотал щета и огабихме тръбичките на една италианка. Нови струваха някаква безумна сума.

Последна промяна от radi_nrj на Пон 16 яну 2017 22:50, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Съб 16 авг 2014 19:54


Вече сме с нов резервоар. При огледа на колата преди смяната открих, че е със закъсани задни спирачни маркучи. При свалянето на маркучите естествено се прецакаха тръбичките та и тях сменях. Спирачните тръбички на C4 с от много твърт материал (майстора каза, че бил бронз) и ако маркучите не са сваляни няколко години се "заваряват" за тях и при отвиване самата тръбичка се къса. Същото се случи и с предните на черното ауди.

Самата смяна на резервоара е абсолютна хамалогия и цените по сервизите започват от 200лв за труд и поне ден и половина работа (може и по-малко ако няма запекли болтове, но моята е германка и нямах такива надежди).


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp

Мнениеот radi_nrj » Сря 03 сеп 2014 19:00


Нещо ново и предполагам интересно за търсещите такава кола. На Quattro-то почна да задържа ръчната, след ревизия на задни апарати не се оправи и се оказа, че са му изгнили броните на жилата и ръждата задържа самите жила. Лек проблем се оказа намирането на нови читави. В Тех-ко нямаха налични и поръчах от drive.bg жила Bosch. Оказа се обаче, че и те ги нямат налични и ги поръчаха от Германия, едното жило е около 45лв.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TopGear и 53 госта